voiko 17 ja 18 vuotias pari mennä laivalle

titiititaildaa

kahdestaan viikolla ja viikonloppuna? vai pitääkö olla vanhempi mukana? kiitos vastauksista.

14

7030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettekö te osaa lukea?

      Ikäsäännöt löytyy ainakin Tallink-Siljan ja Viking Linen netti sivuilta!

      No: Tallinkin ja Siljan laivoilla ikäraja kaikilla risteilyillä on (Ma-Su) 21 v. Vikingin en tiedä varmasti, mutta samoilla linjoilla. Mutta reitti matkan voitte tehdä, edellyttää laivan vaihtoa esim tukholmassa. Tai sitten menette esim. juuri tuonne Tukholmaan ja ostatte tuollaisen Hotelli-laiva risteilyn = Helsingitä 2 yötä laivalla ja 1 yö hotellissa.

      • tiedontarjoaja

        ....Linen info ikärajoista tässä:

        "Ikärajat
        1. Yksittäismatkustajat

        Alle 18-vuotiaat voivat matkustaa ainoastaan holhoojan tai tämän kirjallisesti valtuuttaman 25 vuotta täyttäneen henkilön seurassa.

        2. Ryhmät

        Reitti- ja risteily- ja pakettimatkat. Jokaista kymmentä alle 18-vuotiasta matkustajaa kohden tulee olla yksi 25 vuotta täyttänyt holhoojien kirjallisesti valtuuttama henkilö. Yli 20 henkilön ryhmissä tulee olla yksi koko ryhmästä sitoumuksen tehnyt 25 vuotta täyttänyt vastuuhenkilö. Jokaisella alle 18-vuotiaalla matkustajalla tulee olla holhoojan allekirjoittama Eckerö Linen matkustuslupalomake. Ryhmänvalvojan sitoumuslomake sekä ryhmän nimilista on toimitettava Eckerö Linelle nimilistan yhteydessä, viimeistään 7 vrk ennen matkaa. Lähtöselvitys kontrolloi lupalomakkeet, laivaan ei pääse ilman asianmukaisesti täytettyjä lupia. Ainoastaan Eckerö Linen omat, täydellisesti täytetyt kaavakkeet hyväksytään. Lupalomakkeet voi tulostaa alta tai noutaa toimipisteistämme."


    • kysymyksessä

      oletteko menossa risteilylle vai reittimatkalle? Mistä lähtö ja mikä yhtiö? Oletteko jo aviossa? Onko lapsia? Kaikki nämä vaikuttaa.

      ps ja kun hiuksia ruvetaan halkomaan niin oletteko menossa sisävesilaivalle vai avomeri ;)

    • Linda Line?

      Entäs miten on Lindan kanssa?

    • Anonyymi

      Te ette ainakaan voi mennä, koska noin yksinkertaisia ja yksiselitteisiä sääntöjä ei ymmärretä.

    • Anonyymi

      En tiedä onko oikea palsta mutta kai täältäkin neuvoja tulee. Eli oon 18-vuotias tyttö ja laivalle menossa. Niin millaset vaatteet sopis hyvin iltaan? Olen melko pitkä ja normaalikokoinen. Kaikki vinkit tulevat tarpeeseen :)

      • Anonyymi

        Sellaset, mitkä lähtee kiireessä repeilemättä päältä! Tai onko silläkään väliä...


    • Anonyymi

      Täällä päästellään höyryjä.

      Seiska ja muut roskalehdet ovat saaneet revitellä tästä tapauksesta mielin määrin ja herkullistahan roskalehdille on ollut mustata Kokoomuksen mainetta.

      Harri Jaskarille on ollut mahdotonta päästä esiin. Kammottavaa, että 2000-luvun Suomessa vielä on mahdollista mustata tällä tavoin miehen maine.

      Kyllähän Harri virheitä on tehnyt. Virhe oli se, että hän aloitti suhteen tämän virolaisen huoran kanssa. No tunteille ei kukaan mitään voi ja ihminen voi tehdä vääriä valintoja ihmissuhteissa. Eivät nuo pääministeri Vanhasenkaan seksiseikkailut ole sitä mikä korkeassa virassa olevalle henkilölle sopii.

      Eilen oikeudessa oli sana sanaa vastaan. Virolainen huora oli ostanut paikalle "todistajaksi" toisen virolaisen huoran. Hyvin harjoitelluin puhein oikeus saatiin harhautettua uskomaan huorien satuja. Kannattaa pitää kirkkaana mielessä, että tämä huora oli tehnyt kaikkiaan 7 ilmiantoa, joista osoitettiin 6 aiheettomiksi.

      Myös kannattaa miettiä miksi virolaiselta huoralta kesti kaksi vuotta ennen kuin hän toi nämä satunsa poliisille. Olisiko vaalivuodella ollut jotain asian kanssa tekemistä?

      Roskalehdistön asennetta kuvaa hyvin se, että mm. Hymy-lehti lähestyi Harrin entistä vaimoa ja sanoi, että saat 1000 euroa, jos kerrot ihan mitä tahansa Harrista.

      Tämä on kaiken kaikkiaan vastenmielinen juttu ja osoittaa, että oikeus ei Suomessa toteudu.

    • Anonyymi

      Viime vuonna munaristeily oli vappuna, tietääkö kukaan järjestetäänkö ko. iloittelua tänä vuonna ja mihin aikaan? Oli nimittäin kivaa!

      • Anonyymi

        Olin viime vuonna munaristeilyllä eli loveboatilla ja oli kertakaikkisen fantsua! Olen kovasti kytännyt tämän vuoden risteilyä, tällä kertaa olisi ollut isompi porukkakin lähdössä, vaan ei löydy infoa missään, joten oletan että tänä vuonna ei järjestetä. Olisi hauska tietää miksei??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin viime vuonna munaristeilyllä eli loveboatilla ja oli kertakaikkisen fantsua! Olen kovasti kytännyt tämän vuoden risteilyä, tällä kertaa olisi ollut isompi porukkakin lähdössä, vaan ei löydy infoa missään, joten oletan että tänä vuonna ei järjestetä. Olisi hauska tietää miksei??

        Löytyskö kaveria jolla olis ja joka tulisi munien kanssa, joita vois sitten yrittää maalailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyskö kaveria jolla olis ja joka tulisi munien kanssa, joita vois sitten yrittää maalailla?

        Mitä?

        Tosin olen itsekin miettinyt, miksi joku valtio haluaa kukistaa toisen, vaikka itsellä on maita ja mannuja sekä varallisuutta vaikka toisille jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyskö kaveria jolla olis ja joka tulisi munien kanssa, joita vois sitten yrittää maalailla?

        Ehei, nyt on lapsonen käsittänyt risteilyt aivan väärin. Noilla risteilyillä sekaveri löydetään sieltä laivalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1828
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1261
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1174
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    10. 10
      980
    Aihe