raha häikäisee

blondi-72hki

Pyysin tyttäreltäni että antaisi laukustani kännykkäni ja kun ihmettelin mitä siellä oikein kaivelee sanoi:-"No en löydä kun noi rahat häikäisee silmiä."
(laukussani oli 60e pohjalla) ;>

Oli kiva tytön kanssa kinastella onko busseissa kattoikkunoita vai ei.Likka kun rupesi yhtäkkiä väittämään mulle ja isälleen ettei yhdessäkään dösässä oo ikkunoita tai luukkuja katossa;))

Mistäköhän tuonkin päähänsä sai..

Mumminsa nauroi että menee pian tytön kanssa matkustamaan bussissa ja näöyttää ne ikkunat siel katossa;D

Kyse siis 7v lapsesta.

6

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paula-70

      kiva.
      Lisää näitä ja älä välitä muista blondi-72hki!

      • blondi-72hki

        todellakaan välitä vaan noudatan mottooni ja jatkan samaan malliin vaik välillä pimahdankin niin olen sellanen että unohdan kaiken samantien enkä anna surulle valtaa en nyt enkä koskaan;O)))


    • minttu ja ville63

      kiva ja raikas juttu heh heh heh;D

      • näyttää

        olevan tosi lystiä puhua itelles.


      • mä tre
        näyttää kirjoitti:

        olevan tosi lystiä puhua itelles.

        oot sairas akka ei blondi oo ees ollu koneella aikoihin vai ootko nähny! Mee ittees se ei oo yhtä epävarma ittestään kuin sinä joka et uskalla laittaa nikkiäs esille!!!!!


    • pekka-63

      tosi hauska juttu.
      älä välitä teineistä niitä vaan ottaa aivoon kun olet omistautuva äiti ja osaat nauttia elämästä peukut pystyyn sulle;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe