moi .onko kellään kokemusta mönkijän renkaitten tasapainotuksesta?mulla tuntuu ravistavan aika lailla asfaltilla ajaessa.luulis onnistuvan samanlailla kuin autossa.
mönkijän renkaat
11
12221
Vastaukset
- Ravistelija
Painoja saattaa tarvita paljonkin mutta kyllä ne tasapainoon saa.
- edfndgbklgbj
18 vuotta rengastöitä maanlaajuisessa rengasliikkeessä tehneenä,voin luvata että kyllä ne tasapainoon saa,mutta ei se tärinä sillä lähde(teemme alihankintaa moottoripyörä/atv-liikkeille)renkaan kuviourat ovat sen verran kookkaat,että tien pintaan osuessaan tulee"hammasratasvaikutus" eli hyödytöntä,toiseksi nopeusluokka noilla renkailla päättyy lähes aina 80km/h kohdalle,eli tuon nopeusluokan ylittymisen seurauksena lisääntyy/alkaa tärinä...
- sitten
edfndgbklgbj kirjoitti:
18 vuotta rengastöitä maanlaajuisessa rengasliikkeessä tehneenä,voin luvata että kyllä ne tasapainoon saa,mutta ei se tärinä sillä lähde(teemme alihankintaa moottoripyörä/atv-liikkeille)renkaan kuviourat ovat sen verran kookkaat,että tien pintaan osuessaan tulee"hammasratasvaikutus" eli hyödytöntä,toiseksi nopeusluokka noilla renkailla päättyy lähes aina 80km/h kohdalle,eli tuon nopeusluokan ylittymisen seurauksena lisääntyy/alkaa tärinä...
sekin vaihtoehto että käyttää autonrenkaita jos kerran asfaltilla ajat. Vanteet vaan haetuttaa muutei tekemätön ongelma sekään.
Sitä paitsi on saatavilla ihan mönkijöihin tehtyä katurengasta sellasella kuviolla ettei vaadi kuin tasapainoituksen. - Köyhälle ei ole varaa ostaa...
sitten kirjoitti:
sekin vaihtoehto että käyttää autonrenkaita jos kerran asfaltilla ajat. Vanteet vaan haetuttaa muutei tekemätön ongelma sekään.
Sitä paitsi on saatavilla ihan mönkijöihin tehtyä katurengasta sellasella kuviolla ettei vaadi kuin tasapainoituksen.Minulla on Kinroad Farmer 250. Mahdotonta ajaa yli 35km/h, pyörät ovat munan muotoiset eikä saa tasapainoon. Maahantuojalla (Koneglans) ei ole antaa toisia renkaita tilalle. En suosittele kenellekkään kyseistä mönkijää, et saa kuin ongelmia.
- farmer
Köyhälle ei ole varaa ostaa... kirjoitti:
Minulla on Kinroad Farmer 250. Mahdotonta ajaa yli 35km/h, pyörät ovat munan muotoiset eikä saa tasapainoon. Maahantuojalla (Koneglans) ei ole antaa toisia renkaita tilalle. En suosittele kenellekkään kyseistä mönkijää, et saa kuin ongelmia.
Minulla on Kinroad farmer mönkijä 250cc ja kadotin sen käyttäohje/tekniset tiedot kirjasen. Voiko joku neuvoa, mistä sellaisen saisin?
- Nimetön
farmer kirjoitti:
Minulla on Kinroad farmer mönkijä 250cc ja kadotin sen käyttäohje/tekniset tiedot kirjasen. Voiko joku neuvoa, mistä sellaisen saisin?
Saat ohjeet Koneglanssilta, jollet laita minulle mailisi, niin yritän skannata ne sinulle.
- mönkkkäri81
Nimetön kirjoitti:
Saat ohjeet Koneglanssilta, jollet laita minulle mailisi, niin yritän skannata ne sinulle.
Mistä saisin varaosia kinroad farmer 250cc
mönkkäriini? - Nimetön
mönkkkäri81 kirjoitti:
Mistä saisin varaosia kinroad farmer 250cc
mönkkäriini?Kaikista "moto" liikkeistä, vaikkapa pallonivelet jne!!!
Mun kinroad 250 on uusittu ja huollettu täysin ja nyt toimii, ainut vaan että vaimo haluisi myydä sen pois, juuri nyt kun se on täydellinen uusineen laaturenkaineen ja iskareineen. Koneklanssilta varaosat kestää jopa vuoden, eli joku mopo sport tai moottoripyöräliike, niistä saa osia!!! Mitä osia tarvitset??? - mönkijä81
Nimetön kirjoitti:
Kaikista "moto" liikkeistä, vaikkapa pallonivelet jne!!!
Mun kinroad 250 on uusittu ja huollettu täysin ja nyt toimii, ainut vaan että vaimo haluisi myydä sen pois, juuri nyt kun se on täydellinen uusineen laaturenkaineen ja iskareineen. Koneklanssilta varaosat kestää jopa vuoden, eli joku mopo sport tai moottoripyöräliike, niistä saa osia!!! Mitä osia tarvitset???Mulla olis hakusessa vasen moottorin poski, sytkä vehkeet ja startti moottori.
Myöskin tarvittais vasemmansarven sähkökatkaisin,
siinä ilmeisesti valot ja startti nappi??
Missä kuuluis olla ryyppy kahva? - Anonyymi00010
sitten kirjoitti:
Sitä paitsi on saatavilla ihan mönkijöihin tehtyä katurengasta sellasella kuviolla ettei vaadi kuin tasapainoituksen.Ihmettelen noita mönkijän renkaita, miksi hitossa niiden pitää olla noin leveät.
Ei mitään muuta kuin hirvittävä vastus lumessa.
Mitä kapeampi rengas sitä paremmin kulkee lumessa. 3 tuumaa leveydeksi riittäisi ihan hyvin.
Kokemusta traktorista , pallo renkaat edessä on kuin maansiirtolevyllä työntäisi lunta.
100mm leveillä menee kuin tyhjää.
Sama takapyörissä 8 tuumaiset olisi hyvät tai 5 tuumaiset.
Mitä kapeampi rengas sitä suurempi paino neliösentille tulee ja sitä parempi pito.
Mitä leveämpi rengas sitä isompi vierintävastus. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihmettelen noita mönkijän renkaita, miksi hitossa niiden pitää olla noin leveät.
Ei mitään muuta kuin hirvittävä vastus lumessa.
Mitä kapeampi rengas sitä paremmin kulkee lumessa. 3 tuumaa leveydeksi riittäisi ihan hyvin.
Kokemusta traktorista , pallo renkaat edessä on kuin maansiirtolevyllä työntäisi lunta.
100mm leveillä menee kuin tyhjää.
Sama takapyörissä 8 tuumaiset olisi hyvät tai 5 tuumaiset.
Mitä kapeampi rengas sitä suurempi paino neliösentille tulee ja sitä parempi pito.
Mitä leveämpi rengas sitä isompi vierintävastus.Kai sinä uuno nyt edes sen tajusit, että kirjoittelet lähes 20 vuotta vanhaan viestiketjuun typeriä kommenttejasi renkaista.
😆😆😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787