Remontti...

Auringonsäde

Heräsin auringon paistaessa verhojen välistä suoraan silmiini. Olin nähnyt todentuntuista unta nuorehkosta ja komeasta minua muutaman vuoden nuoremmasta miehestä, Pekasta, jonka oli määrä tehdä kylpyhuoneeseemme remonttia. Pekka oli perhetuttumme ollut jo vuosia, mistä lie tunsi mieheni, sitä en ollut koskaan kysellyt.
Unessani olimme rakastelleet kiihkeästi puutarhassamme kukkivien ruusupensaiden keskellä.
Kirosin auringon, joka keskeytti suloisen uneni. Nousin ylös vuoteesta ja tiesin kellon olevan paljon, koska mieheni oli jo lähtenyt töihin. Laitoin kahvin tippumaan ja join lasillisen tuoremehua ennenkuin menin viileään suihkuun huuhtomaan loputkin unenrippeet pois.
Annoin viileän veden hyväillä ihoani. Kuinka kiihottavalta pelkkä veden valuminen voikaan tuntua. Päälaelta vesi valui kuin puroina pitkin kiinteää ja hieman päivettynyttä vartaloani ensin rinnoille jatkaen matkaansa alaspäin kohti häpyäni. Suljin silmäni ja muistelin untani. Kuinka taidokkaasti hän nuoli märkää pilluani.
Sormeni hapuilivat hiljaa silittelemään pehmeän karvoituksen peittämiä häpyhuuliani. Samassa kylppärin ovi aukesi ja tämä "remontti-reiska" seisoi oviaukossa tuijottaen minua, alastonta minua hyväilemässä itseäni omassa suihkussani.
-Etkö osaa koputtaa, kivahdin ja yritin verhota itseni pyyhkeeseen.
Pekka katseli lattialistaa ja kenkiään ja kertoi sopineensa mieheni kanssa, että hänellä on lupa kulkea taloon kun tulee töihin sen enempiä ovikelloja rimpauttelematta.
-No tuu ny juomaan edes kahvit ennenkuin aloitat, sanoin jo hieman ystävällisemmin.
Puin aamutakin ylleni ja kaadoin kahvit molemmille.
Istuimme vaiteliaina kahvikupit edessämme ja aloin katsella Pekan lihaksikkaita käsivarsia, juuri niitä joista puoli tuntia aiemmin olin nähnyt unta.
-Sä oot seksikäs nainen, Pekka sanoi ja jalkoväliäni alkoi kihelmöidä. Hän oli siis huomannut nälkäisen katseeni.
-Et sä sais..., aloitin, mutten saanut lausettani loppuun kun Pekka nousi ja tuli viereeni.
Näin, että unelmani olisivat pian käymässä toteen jos oli housujen pullistumaan luottaminen. Katsoin Pekkaa silmiin ja hän vilkaisi alaspäin kuin kehottaakseen minua avaamaan hänen housunsa.
Housuista paljastui mitä upein ja kookkain kalu, jonka imaisin suuhuni. Pekka huokaisi syvään, upotti sormensa märkiin hiuksiini ja alkoi liikuttaa päätäni rytmikkäästi kyrpäänsä vasten. Hyväilin käsilläni hänen pakaroitaan ja kiveksiään. Vain hiljainen huokaus pääsi hänen suustaan kun hän päästeli spermat kurkkuuni. Imin ja lutkutin mulkun tyhjäksi viimeistä pisaraa myöten.
-Nyt on sun vuoros, Pekka sanoi kuin kuiskaten, vaikkei talossa muita ollut kun me kaksi.
Hän laskeutui polvilleen lattialle ja pyysi minua parempaan asentoon ja levittämään jalkani.
Nostin toisen jalan tuolin selälle että hän näkisi kostean vakoni.
Pekka katseli haltioissaan pilluani ja hipelöi sormillaan klitoristani. Varovasti hän työnsi kielensä häpyhuulieni väliin ja alkoi nuolla. Se tuntui vielä paremmalta kuin olin osannut kuvitella. Hieroin itse rintojani, kun hänen kielensä seikkaili vittuni sopukoissa.
-Mitä helvettiä, kuului karjaisu keittiön ovelta.
Oli tämäkin päivä, ensin jään kiinni masturboimisesta remonttimiehelle ja sitten pettämisestä aviomiehelleni, mitäköhän vielä?
Minun selitykseni eivät auttaneet, mieheni pyysi Pekan pihalle selvittämään asiat.
Pian he palasivatkin takasin sisälle ja mieheni sanoi:
-Jos sun noin tekee mieli kullia niin pannaan sitten.
Minut kannettiin vuoteelle ja käskettiin kontalleni. Olin niin hämmästynyt miesten komentelusta etten osannut muuta kuin totella.
Mieheni asettui eteeni polvilleen ja suorastaan työnsi kyrpänsä suuhuni. Pekka taas ujutti jälleen loistokunnossa olevan ison vehkeensä pilluuni, jonne sitä olin jo kauan salaa halunnutkin. Siinä minä sitten olin yhden miehen nussittavana ja toiselta otin suihin. Ei mennyt kauaakaan kun tunsin orgasmin olevan tulossa. Mieheni huomasi sen ja alkoi runkata katsellen ystävänsä ja vaimonsa panemista. Samalla kun mieheni spermaa ryöppysi naamalleni sain sellaisen orgasmin etten voinut muuta kuin uikuttaa onnesta. En ole koskaan saanut mitään siihen orgasmiin verrattavaakaan. Mieheni murahdellessa ja minun vikistessäni oli Pekankin pakko päästää omat spermansa litisevään pilluuni. Lysähdin väsyneenä sängylle ja vaivuin uneen.

5

8828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kullikovana

      mukavasti kerrottu tarina, kiitos.

      • Auringonsäde

        mukava että pidit


    • Mies21

      lukemista

    • boy

      pliis

    • *tjaa

      alkeellista... näihi sivuihi verrattuna tää oli ees vähä parempi, mut eipä tuosta juuri kostu :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe