mistä sais ostettuu sellasen ku ehkä ostan semmosen joskus miljoonan vuoden päästä =) eli kait aikuisena
ku hommaan oman kämpän ni ehkä sit mut mistä semmosen voi ostaa kaikis kaupois mis niit on ni ne on vaa jotn esittely juttuja siellä jossaki =) EI MYYNNISSÄ yn = (
tää ei ny mitenkää liity hiiriin mun gerbiiliin
3
368
Vastaukset
- AlbinoRaven
Tiesitkös, että täällä on erikseen gerbiili keskusteluille paikka? Sinne tämä olisi kuulunut!
Gerbiilejä saa ostettua kasvattajilta ja useimmista eläinkaupoista, eihän kukaan voi sinulle sanoa että mistä saat ostettua kun niitähän saa melkein kaikkialta. Olisi voinut helpottaa jos kertoisit että mistä suunnasta olet ostamassa tms., mutta jatka nyt hyvä ihminen tätä keskustelua gerbiilien puolella!- nimimerkki
Stray_dog rauhoittuu nyt hieman... Tuollaiset idiootiksi haukkumiset ovat ala-arvoista käytöstä, asian voi sanoa muutoinkin. Eipä sinuakaan kukaan idiootiksi haukkunut "tietokonenimi"- ym. viesteinesi :D :D
- AlbinoRaven
nimimerkki kirjoitti:
Stray_dog rauhoittuu nyt hieman... Tuollaiset idiootiksi haukkumiset ovat ala-arvoista käytöstä, asian voi sanoa muutoinkin. Eipä sinuakaan kukaan idiootiksi haukkunut "tietokonenimi"- ym. viesteinesi :D :D
Kyllä sitä nyt kai pitäisi tietää että hiiripuolella puhutaan hiiri-aiheista ja kerpiili puolella gerbiileistä. Pitäisi olla sanomattakin selvää. o.O
Ja kyllähän minäkin idiootti olen, sitä en kiellä. Eikä minua juurikaan haittaisi vaikka minua haukuttaisi idiootiksi, kuspiä kun sattuu olemaan toinen nimeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1156737Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243737- 1852526
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2762398Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962071Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001780Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91725Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281269Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271255- 691224