nii eli ois semmonen kysymys kumpi kannattaa samurai110 vai fude110?oon noin 155cm pitkä.asustelen maatilalla ja monttukin on vajaan 2km päässä.pistäkä viestiä jos on kokemusta.
kumpi ois järkevämpi sijoitus samurai vai fude110cc?
29
21790
Vastaukset
- nyt jo
se fute hanuriis...
- Tumppi-82
Fude ja Samurai ovat sama vehje eri kuorissa.
Kiinan halpikset tulevat samalta tehtaalta merkittöminä. Maahatuoja saa päättää minkä merkkisenä hän pyöränsä haluaa. Vai onko joku nähnyt Samurai merkkistä pyörää muualla kuin Suomessa?
Joka tapauksessa vanha ikävä totuus pitää tässäkin paikkansa. Halvalla ei saa hyvää, eikä usein edes kohtuu hyvää. Tehon puute ja todella huono alusta latistaa monttuajo tunnelman.
Jos aijot edes vähän hyppiä niin unohda kiinan ihmeet ja osta käytetty 80cc.
Honda XR80 on yksi kohtuu hyvä vaihtoehto. nettimoto on niitä täynnä ja hinta ei päätä huimaa, tehoa tosin on vain 8hummaa, mutta alusta ja ennenkaikkea laatu on jotain aivan muuta.
Jos tehoa tarvitaan enemmän niin 2t 80cc:ssä on jo reilu 20hummaa.- t,a
ok!
- Tumppi 73
Vielä kun muistetaan että Honda teettää suurimman osan noista aloittelijoiden ja halpis mallien alihankintatuotanosta kiinassa(CRF/XR.50/80/100/150/230,jne....) Samoilla tehtailla kuin noi fude,samurai, jne.... teetetään.
Yleisesti noi kiina vehkeet on tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen kuin kisarata, yms. ajoon eli mökki, yms. käyttöön.
Oma kokemus pojalle ostetusta kiina KTM kopiosta on ihan positiivisiä. Samalla tavalla piti kaikki ruuvit ja säädöt hakea kuin aidossakin. Tehtaan säädöt ovat enemmän metsässä kuin KTM:ssä. Mutta kaipa tolla hinta erolla voi muutamia ruuveja enemmän kääntää 470€->2550€
Odotellaan muutama vuosi niin eiköhän sieltä tule ihan kelvoillisia kopio crosseja ;-) - Tumppi-82
Tumppi 73 kirjoitti:
Vielä kun muistetaan että Honda teettää suurimman osan noista aloittelijoiden ja halpis mallien alihankintatuotanosta kiinassa(CRF/XR.50/80/100/150/230,jne....) Samoilla tehtailla kuin noi fude,samurai, jne.... teetetään.
Yleisesti noi kiina vehkeet on tarkoitettu ihan muuhun tarkoitukseen kuin kisarata, yms. ajoon eli mökki, yms. käyttöön.
Oma kokemus pojalle ostetusta kiina KTM kopiosta on ihan positiivisiä. Samalla tavalla piti kaikki ruuvit ja säädöt hakea kuin aidossakin. Tehtaan säädöt ovat enemmän metsässä kuin KTM:ssä. Mutta kaipa tolla hinta erolla voi muutamia ruuveja enemmän kääntää 470€->2550€
Odotellaan muutama vuosi niin eiköhän sieltä tule ihan kelvoillisia kopio crosseja ;-)Tolle olisi mukava löytää fakta tieto että pikku hondat tehdään samassa tehtaassa kuin samut. Mutta sen tiedän että crf150:stä varmasti tehdä kiinassa. Sehän on ns oikea crossi 85cc-luokkaan.
Ja en väitä etteikö jotain pikku Hondan osia tulisi Kiinasta, mutta varmasti osat ja laadunvalvonta on jotain aivan muuta. Itse en ainakaan ole nähnyt pikkuhondaa jossa hitsaussauma olisi 5mm väärässä paikassa.
Ja kuten sanoit niin kyllä ne Kiinalaiset sieltä nousevat. Heidän pitäisi vain unohtaa 25vuotta vanha moottoritekniikka ja ostaa lisenssi 2000-luvun moottoreihin.
Hinta tietysti nousisi, mutta olisi varmasti edelleen edullisempi kuin Japsi-pyörä. Samalla saisi siirtyä halvimmasta materiaalista siihen keskiluokan materiaaliin (eli runko ei olisi "tinaa") ja laadunvalvonta kohdalleen.
Tällöin Japsimerkit KTM olisivat tosissaan kusessa. Ja itsekin voisin harkita kinukkia.
Uskon että näin tulee vielä lähi vuosina käymään.
Huippukuskit varmaan edelleen ajaisivat merkkipyörillä, mutta harrastelijat ajaisivat Kiinalaisilla. - tumppi 73
Tumppi-82 kirjoitti:
Tolle olisi mukava löytää fakta tieto että pikku hondat tehdään samassa tehtaassa kuin samut. Mutta sen tiedän että crf150:stä varmasti tehdä kiinassa. Sehän on ns oikea crossi 85cc-luokkaan.
Ja en väitä etteikö jotain pikku Hondan osia tulisi Kiinasta, mutta varmasti osat ja laadunvalvonta on jotain aivan muuta. Itse en ainakaan ole nähnyt pikkuhondaa jossa hitsaussauma olisi 5mm väärässä paikassa.
Ja kuten sanoit niin kyllä ne Kiinalaiset sieltä nousevat. Heidän pitäisi vain unohtaa 25vuotta vanha moottoritekniikka ja ostaa lisenssi 2000-luvun moottoreihin.
Hinta tietysti nousisi, mutta olisi varmasti edelleen edullisempi kuin Japsi-pyörä. Samalla saisi siirtyä halvimmasta materiaalista siihen keskiluokan materiaaliin (eli runko ei olisi "tinaa") ja laadunvalvonta kohdalleen.
Tällöin Japsimerkit KTM olisivat tosissaan kusessa. Ja itsekin voisin harkita kinukkia.
Uskon että näin tulee vielä lähi vuosina käymään.
Huippukuskit varmaan edelleen ajaisivat merkkipyörillä, mutta harrastelijat ajaisivat Kiinalaisilla.Jos pilkun tarkasti mennään niin tätä mallia tarkoitin en uutta vesikoneista kisakonetta.
http://www.bikez.com/pictures/honda/2005/21548_0_1_2_crf 150 f_Image credits - Honda.jpg
eli ei tätä
http://www.honda.brandt.fi/mp/mallisto/crf150rb_07_1024.jpg
tässä vähän kuvavertailun paikkaa
Honda
http://www.motocicliste.net/moto/image/crf230.jpg
kinkki
http://www.made-in-china.com/image/2f0j00DeMtFSBHnabiM/Dirt-Bike-SM250GY-NEW.jpg
KTM sx 50
http://ktm-impala.com/img/ktm/sportminicycles/50-SX-Pro-Junior_b.jpg
kinkki
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=mopo_xtr50
Ja tulevaisuutta kiinasta ;-)Pientä kopiointia rungossa versus aito crf250
http://www.sports8.com/GAS-250D.htm - Tumppi-82
tumppi 73 kirjoitti:
Jos pilkun tarkasti mennään niin tätä mallia tarkoitin en uutta vesikoneista kisakonetta.
http://www.bikez.com/pictures/honda/2005/21548_0_1_2_crf 150 f_Image credits - Honda.jpg
eli ei tätä
http://www.honda.brandt.fi/mp/mallisto/crf150rb_07_1024.jpg
tässä vähän kuvavertailun paikkaa
Honda
http://www.motocicliste.net/moto/image/crf230.jpg
kinkki
http://www.made-in-china.com/image/2f0j00DeMtFSBHnabiM/Dirt-Bike-SM250GY-NEW.jpg
KTM sx 50
http://ktm-impala.com/img/ktm/sportminicycles/50-SX-Pro-Junior_b.jpg
kinkki
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=mopo_xtr50
Ja tulevaisuutta kiinasta ;-)Pientä kopiointia rungossa versus aito crf250
http://www.sports8.com/GAS-250D.htmJoo siis onhan noi Kiinalaiset ulkonäöltään aivan yksi yhteen "aitojen" kanssa. Mutta se taitaa johtua siitä että Kinukit vain kopioivat tunnettuja pyöriä, eikä siitä että ne tulisivat samalta linjalta.
Tulee taas mieleen kun kävin erään kiina-pyörän esittelypäivillä. Maahatuoja siinä selitteli yleisölle että pyörän moottori on Honda XR:n kone, tai siis aivan pilkuntarkka kopio.
Kuinka ollakkaan että olin itse valkokilpisella Honda XR:llä paikalla. Koneestä löytyi runsaasti pikkueroja (mm.voitelusta). Maahatuojakin lopulta myönsi ettei XR:n moottorin osat sovi suoraan Kinukin koneeseen. Eli ei se lopuksi ollutkaan niin pilkuntarkka kopio. Koeajo myös paljasti saman totuuden. Kun kaasua väänsi niin tehoa ei tullut millään kierrosalueella lisää, pärinä vain lisääntyi. ko vehje oli Rally-merkkinen.
Alustasta löytyy myös suuret erot. En ole vielä nähnyt yhtään kinukkia jossa olisi edessä ja takana erillinen puristus- ja paluu vaimennuksen säätö. Tietenkään tällä ei ole lasten käytössä mitään merkitystä. Ja lasten harjoittelu vehkeitähän nuo kaikki ovat. ja varmasti päteviä vehkeitä siihen hommaan.
Siksi kinukkien mainonta on vähintään kyseenalaista koska 200cc kinukkia myydään aikuisten kovaan käyttöön, mutta kooltaan se on välikoon 80cc kokoinen ja jouset menevät pohjaan jo itsenikin alla (painan 70kg) - Tumppi 73
Tumppi-82 kirjoitti:
Joo siis onhan noi Kiinalaiset ulkonäöltään aivan yksi yhteen "aitojen" kanssa. Mutta se taitaa johtua siitä että Kinukit vain kopioivat tunnettuja pyöriä, eikä siitä että ne tulisivat samalta linjalta.
Tulee taas mieleen kun kävin erään kiina-pyörän esittelypäivillä. Maahatuoja siinä selitteli yleisölle että pyörän moottori on Honda XR:n kone, tai siis aivan pilkuntarkka kopio.
Kuinka ollakkaan että olin itse valkokilpisella Honda XR:llä paikalla. Koneestä löytyi runsaasti pikkueroja (mm.voitelusta). Maahatuojakin lopulta myönsi ettei XR:n moottorin osat sovi suoraan Kinukin koneeseen. Eli ei se lopuksi ollutkaan niin pilkuntarkka kopio. Koeajo myös paljasti saman totuuden. Kun kaasua väänsi niin tehoa ei tullut millään kierrosalueella lisää, pärinä vain lisääntyi. ko vehje oli Rally-merkkinen.
Alustasta löytyy myös suuret erot. En ole vielä nähnyt yhtään kinukkia jossa olisi edessä ja takana erillinen puristus- ja paluu vaimennuksen säätö. Tietenkään tällä ei ole lasten käytössä mitään merkitystä. Ja lasten harjoittelu vehkeitähän nuo kaikki ovat. ja varmasti päteviä vehkeitä siihen hommaan.
Siksi kinukkien mainonta on vähintään kyseenalaista koska 200cc kinukkia myydään aikuisten kovaan käyttöön, mutta kooltaan se on välikoon 80cc kokoinen ja jouset menevät pohjaan jo itsenikin alla (painan 70kg)No jos vielä palataan aiheiseen. Kuvista on tosiaan vaikea katsoa noita yksityiskohtaisia eroja.
Mutta esim. kertomasi Rally on siitä huono esimerkki että sitä ettei sitä ole kopiotu oikein mistään paitsi koneen osalta. Konekin siinä on erityyppinen jo pohjimmiltaan. Ainakaan en tiedä suomesta löytyvän yhtään valkokilpistä crf/xr 230 tai pienempää? Konetyypiltäähän XR 250 ja crf 230 on ihan erikoneita. Lohkojen valuut jne... on eri.
Käsittäkseni kinkeillä ei ole vielä käytössään tuota uudempaa konetyyppiä. Paitsi ilmeisesti tässä http://www.sports8.com/LS-109.htm
Tosin en ole kyseistä laitosta vielä nähnyt kun ei niitä ole maassa yhtään. Muutamia uudemman mallin XR250 taitaa olla vertailuksi? Vanhemmaskin on tuo uudempi konetyyppi mikä on eri kuin tuossa kiina ilmiössä. Mutta esimerkiksi vertailepa joskus esim. skyteamin ST 150 of ja crf 100 yhtäläisyyksiä, eikä laatu ole aina siihen huonompaan suuntaan....
Ja kuten aikaisemmin kirjoitinkin tuosta etteivät nuo tällä hetkellä suomessa myytävät kinkki vehkeet olekkaan tarkoitettu kisa/rankempaan käyttöön. Siinä mielessä noiden mainossa tehdään väärin. Mutta kun katselee ketkä niitä tuo maahan niin senkin ymmärtää. Parhaassa tapauksessa ruohonleikkurikauppias joka ei ole koskaan ajanut tai harrastanut mitään mp liittyvää voi silti kaupata noita omalla asiatuntemuksellaan ja merkillä.
Mutta edelleen väitän että Honda ja muut japsi teettää tänä päivänä osan noista halpis malleistaan kiinassa. Äkkiseltään en nyt löytänyt siitä netistä kirjallista todistus. Eivätkä nekään sitä kyllä hirveästi missään huutelisikaan. Toki on noita puhtaita kopio tehtaitakin joissa tehdään sinnepäin, mutta osa on japanilaisten alihankinta tehtaita.
Omat kokemukset pojan XRC verratessa ktm sx50 ei juuri eroja lyödy ja esim. kytkimen osat käytävät ristiin.
Vielä loppu kaneettina kiinan krosseista se että hintalaatu suhde on niissä ihan ok. Kunhan muistaa mihin ne on tarkoitettu. Elikkä samaan mihin esikuvansakin crf100/230. Eivät nuokaan mitään kisakoneita ole. Viimeistelyssä ja kasauksessa niissä on puutteita mutta nehän saa kuntoon sellainen kaveri jolla ei ole peukalo ihan keskellä kämmetä. Kiinalaisten oma desain vehkeet kuten rally en kyllä menisi sekaantumaan mutta esim. omaksi leikkikaluksi voisin ostaa tuon edellisessä viestissä olevan CRF250 kopion jos niitä jostain päin Suomea saisi. - Axe27
Tumppi 73 kirjoitti:
No jos vielä palataan aiheiseen. Kuvista on tosiaan vaikea katsoa noita yksityiskohtaisia eroja.
Mutta esim. kertomasi Rally on siitä huono esimerkki että sitä ettei sitä ole kopiotu oikein mistään paitsi koneen osalta. Konekin siinä on erityyppinen jo pohjimmiltaan. Ainakaan en tiedä suomesta löytyvän yhtään valkokilpistä crf/xr 230 tai pienempää? Konetyypiltäähän XR 250 ja crf 230 on ihan erikoneita. Lohkojen valuut jne... on eri.
Käsittäkseni kinkeillä ei ole vielä käytössään tuota uudempaa konetyyppiä. Paitsi ilmeisesti tässä http://www.sports8.com/LS-109.htm
Tosin en ole kyseistä laitosta vielä nähnyt kun ei niitä ole maassa yhtään. Muutamia uudemman mallin XR250 taitaa olla vertailuksi? Vanhemmaskin on tuo uudempi konetyyppi mikä on eri kuin tuossa kiina ilmiössä. Mutta esimerkiksi vertailepa joskus esim. skyteamin ST 150 of ja crf 100 yhtäläisyyksiä, eikä laatu ole aina siihen huonompaan suuntaan....
Ja kuten aikaisemmin kirjoitinkin tuosta etteivät nuo tällä hetkellä suomessa myytävät kinkki vehkeet olekkaan tarkoitettu kisa/rankempaan käyttöön. Siinä mielessä noiden mainossa tehdään väärin. Mutta kun katselee ketkä niitä tuo maahan niin senkin ymmärtää. Parhaassa tapauksessa ruohonleikkurikauppias joka ei ole koskaan ajanut tai harrastanut mitään mp liittyvää voi silti kaupata noita omalla asiatuntemuksellaan ja merkillä.
Mutta edelleen väitän että Honda ja muut japsi teettää tänä päivänä osan noista halpis malleistaan kiinassa. Äkkiseltään en nyt löytänyt siitä netistä kirjallista todistus. Eivätkä nekään sitä kyllä hirveästi missään huutelisikaan. Toki on noita puhtaita kopio tehtaitakin joissa tehdään sinnepäin, mutta osa on japanilaisten alihankinta tehtaita.
Omat kokemukset pojan XRC verratessa ktm sx50 ei juuri eroja lyödy ja esim. kytkimen osat käytävät ristiin.
Vielä loppu kaneettina kiinan krosseista se että hintalaatu suhde on niissä ihan ok. Kunhan muistaa mihin ne on tarkoitettu. Elikkä samaan mihin esikuvansakin crf100/230. Eivät nuokaan mitään kisakoneita ole. Viimeistelyssä ja kasauksessa niissä on puutteita mutta nehän saa kuntoon sellainen kaveri jolla ei ole peukalo ihan keskellä kämmetä. Kiinalaisten oma desain vehkeet kuten rally en kyllä menisi sekaantumaan mutta esim. omaksi leikkikaluksi voisin ostaa tuon edellisessä viestissä olevan CRF250 kopion jos niitä jostain päin Suomea saisi.Mitenkäs ton xrc:n runko, iskarit, vanteet, jarrut ym. on suhteesa 50 Sx:ään ? Entäpä moottori kokonaisuudessaan ei pelkkä kytkin. onko muka sama lohko/sylinteri/kaasutin ?
Nojoo ainakin betoissa on sama kone kuin pikkukotareissa, mut runko kasvaa turhan suureksi 7v kaverille.
Ja onko se muka saman kokoinen kuin aito KTM 50 SX? omasta mielestäni, kun en ole vierekkäin nähnyt niin toi XRC on muistini mukaan vähän pienempi, mini adventuren/sx:n välistä ??
Nimim. 50 SX:ää ostamassa, mutta yrittää etsiä vaihtoehtoa jota ei vielä ole löytynyt. - kkaapå
Axe27 kirjoitti:
Mitenkäs ton xrc:n runko, iskarit, vanteet, jarrut ym. on suhteesa 50 Sx:ään ? Entäpä moottori kokonaisuudessaan ei pelkkä kytkin. onko muka sama lohko/sylinteri/kaasutin ?
Nojoo ainakin betoissa on sama kone kuin pikkukotareissa, mut runko kasvaa turhan suureksi 7v kaverille.
Ja onko se muka saman kokoinen kuin aito KTM 50 SX? omasta mielestäni, kun en ole vierekkäin nähnyt niin toi XRC on muistini mukaan vähän pienempi, mini adventuren/sx:n välistä ??
Nimim. 50 SX:ää ostamassa, mutta yrittää etsiä vaihtoehtoa jota ei vielä ole löytynyt.xrc on samankorkuinen kuin miniadventure. täysin sama runko. pojalla xrc ja serkulla ktm.
kytkin säätöön,ja pakoaukkoon nikkaroi kiinteän säädön,niin pelaa. eli vetää alakierroksilta asti. - juhepe
kkaapå kirjoitti:
xrc on samankorkuinen kuin miniadventure. täysin sama runko. pojalla xrc ja serkulla ktm.
kytkin säätöön,ja pakoaukkoon nikkaroi kiinteän säädön,niin pelaa. eli vetää alakierroksilta asti.Voisitko kertoa tarkemmin miten tuon kuristuksen toteutit- toivoo tumpelo
- nimeton
ensinnäkin fude ja samurai ei ole samanlaisia ! toiseksi miksi ostaa kallis honda 80 crossi? se vie paljon pensaa! kolmanneksi samurai on parempi kun fude(saa paremmin osia) !
- wreerwr
Tumppi-82 kirjoitti:
Tolle olisi mukava löytää fakta tieto että pikku hondat tehdään samassa tehtaassa kuin samut. Mutta sen tiedän että crf150:stä varmasti tehdä kiinassa. Sehän on ns oikea crossi 85cc-luokkaan.
Ja en väitä etteikö jotain pikku Hondan osia tulisi Kiinasta, mutta varmasti osat ja laadunvalvonta on jotain aivan muuta. Itse en ainakaan ole nähnyt pikkuhondaa jossa hitsaussauma olisi 5mm väärässä paikassa.
Ja kuten sanoit niin kyllä ne Kiinalaiset sieltä nousevat. Heidän pitäisi vain unohtaa 25vuotta vanha moottoritekniikka ja ostaa lisenssi 2000-luvun moottoreihin.
Hinta tietysti nousisi, mutta olisi varmasti edelleen edullisempi kuin Japsi-pyörä. Samalla saisi siirtyä halvimmasta materiaalista siihen keskiluokan materiaaliin (eli runko ei olisi "tinaa") ja laadunvalvonta kohdalleen.
Tällöin Japsimerkit KTM olisivat tosissaan kusessa. Ja itsekin voisin harkita kinukkia.
Uskon että näin tulee vielä lähi vuosina käymään.
Huippukuskit varmaan edelleen ajaisivat merkkipyörillä, mutta harrastelijat ajaisivat Kiinalaisilla.todellisuudes hondan halpismallit valmistetaa yllättäe brasseis, vaik yleiharhaluulo viittaa kiinaan
- 125cc
Osta samurai uusi 125cc. Kuvissa näyttää pätevämmältä kuin toi vanha 110cc
http://www.tuontitukku.info/product_details.php?p=354- f-u-d-e.-1-1-0
samurai 125 on 10 tuumaset renkaat ja 110 taas 12 tuumaset että on hieman eroo.
- lätt
f-u-d-e.-1-1-0 kirjoitti:
samurai 125 on 10 tuumaset renkaat ja 110 taas 12 tuumaset että on hieman eroo.
onhan siinä 125cc:ssä pienemmät renkat koska se on dirt pyörä.
- samurai ostaja
noni moro vaaa eli paljon tos ois kw tai hemmoja ne ois ihan kiva vai kanttisko heti alotata 150 cc kw 10.8 max nopeus jopa 13
- samurai
aika pienet pyörät näyttää alla olevan, verrattuna samurai 110
- f-u-d-e.-1-1-0
myllymäellä sanotaan että fudessa olis säädettävä taka jousitus kun taas samuraissa ei ole.fudessa näyttää olevan myös ohjaustanko korkeammalla kuin samuraissa.
- demex
Kannattaa vaan ostaa samurai se kestääkin pareemmin kuin fude! Mul kans SaMuRaI 110
- e.s
demex kirjoitti:
Kannattaa vaan ostaa samurai se kestääkin pareemmin kuin fude! Mul kans SaMuRaI 110
eioooooooo
- ajeskelija
itellä on samurai ja se on toiminu hyvin, ollu myös talvi käytössä. fudesta en tiiä mutta samurai on palvellu hintaansa nähden tosi hyvin
- saassa
samurai
- herrakekkonen
Onhan se nyt ihan selvää että jos japanilaiset valmistajat ovat tehneet pyöriä nyt viimeisen 70 vuotta, niin varmasti on pyörien laatu kohdillaan. Jos viedään vaikka 250cc samurai ja 250 honda crf, niin kyllä se on aika selvä peli kumpi siellä on parempi ja mukavampi ajaa. ja jos joku sanoo tommosta samuraita kestäväks minkä on omistanu 4 vuotta. niin japsi pyörällä ajaa parikymmentä vuotta ennenkö siitä tulee säilykepurkkeja ...
- tacou
Moi tiiätteks savenmaan 50cc mopojen 0-0e hinta taulukkoo? eli esim halvin 200e kallein 7000e
- koko
laita 150cc samura kuoot niin pitkä
- e.s
hä
- ktm omistaja
mistä mä erotan aidon ja väärän ktm mini 50 cc automaatin
- siitäpä siitä
takarenkaan venttiilinhatun kiristysmomentista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983