Te tyypit,Jotka luulette että puhun ns.lagituksesta tai puhun paskaa niin erehdytte :) Luin erästä foorumiviestiä kuinka väki väitti kivenkovaa ettei lieroon saa kuolemattomuutta. Niille pässeille jotka sitä eivät tajua että siihen saa tulkoot serveriin nimeltä "rouge" ja käskekää minun pistää kuolemattomuus, Ei siinä kaikki,Ellette vieläkään usko pystyn pistää killeiks esimerkiksi 9999,0,-193123 sun muuta. Elämiin pätee sama juttu.
LieroX On kuolemattomuus Puhun omasta kokemuksesta kun itse käytän sitä joskus :)
6
910
Vastaukset
- sdfsdfsdf
Haulla löytyi lieroX haxerointitiedostot noin 15 sekunnissa...
Joka tapauksessa jos huijaamista ei aleta kohta estää koko peli menee hengenheimolaistesi ansiosta piloille.- huhuhu
Lierox..hakkerointitiedostot,Mitä vittua sä selität :D Ei siihen mitään hakkerointitiedostoja tartte pälli. Keksit omasta päästäs kun yleisellä memory editorilla niitä hakkeja tehdään :)
- sdfdf
huhuhu kirjoitti:
Lierox..hakkerointitiedostot,Mitä vittua sä selität :D Ei siihen mitään hakkerointitiedostoja tartte pälli. Keksit omasta päästäs kun yleisellä memory editorilla niitä hakkeja tehdään :)
Joku oli ulkomaisella foorumilla tehny hackseja niille jotka ei osaa itse huijata memory editoreilla...
Mutta juu, taitaa useimmat huijata ihan omatoimisesti. - huhuhu
sdfdf kirjoitti:
Joku oli ulkomaisella foorumilla tehny hackseja niille jotka ei osaa itse huijata memory editoreilla...
Mutta juu, taitaa useimmat huijata ihan omatoimisesti.Hah!,Semmoset on pelkkiä scam-posteja,Lataappas sellanen niin taitaa rellestää tietokoneellas virus :)
- Pathetic
huhuhu kirjoitti:
Hah!,Semmoset on pelkkiä scam-posteja,Lataappas sellanen niin taitaa rellestää tietokoneellas virus :)
Tai sitten te alottelijat voitte ladata vaikka 0.56b lähdekoodin ja tehdä siitä niin omanlaisen kuin haluatte.
God-mode, sun muut livet on vanhoja asioita. Taino ehkä sinulle nobolle se on hieno asia jota pitää mainostaa kaikille :D
Ja loppujen lopuksi, mitä merkitystä vaikka joku osaakin tehdä ns. huijauksia. Tuloksena on vaina kick/bannit ja naurua rehellisille pelaajille.
- noob2
mikä on memory editori ja mitä se tekee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872