HERÄÄMISEN AIKA

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤


Minuuteni istuu jossain vuorenrinteellä
ja odottaa
Se kuulostelee jo
Se tietää minun tulevan

Ja minä menen

Olemisestani on tullut raskas taakka
Eikä tietoisuus anna minulle rauhaa
En voi elää enää näin

Tunnen jo pienen tuulen

Sinä pakoitit minut tälle
kivikkoiselle ja uuvuttaavalle matkalle
Pakoitit katsomaan - minuun

Pitäisi kait kiittää sinua
Mutta sitä sinä saat vielä odottaa
Sen aika ei ole vielä

Kaiken tämän kaaoksen jälkeen
Kaiken valheen kuoltua
Kun seison yksin

Vieläkö olet


Odotatko - Minua


¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

10

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä sen osaat kirjoittaa kauniisti.
      Jokaisen tunteen säikeenkin.
      Otat mukaan.
      Hyvää huomenta ystävä.
      En itke vaikka mieleni minun tekevi.

      • *MURUKULTA*

        Unohduin tuonne sun runoos... :)))

        Niin, kuinka pitkä matka onkaan...
        Jos se olisikin lyhyt..?!
        Ei voi tietää aikaa,,
        vain määränpään voi aavistaa!
        Kuka jaksoi odottaa!

        Iloista pvää, M !

        Minut on naulattu seinään paidasta,
        etten lentelis enkä liitelis keväiselle
        taivaalle joutsenten joukkoon! Kvaak..krääk :)))))


    • Cornucopia

      löysin
      öisin
      ja minä odotan...:D

      • *MURUKULTA*

        *klums*
        Tota....mikähän ilmansuunta tässä
        pitäis jättää väliin....!? :O


      • Z**
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        *klums*
        Tota....mikähän ilmansuunta tässä
        pitäis jättää väliin....!? :O

        Kyllä minä sen tappauksen muistan....Itehän
        tuota halusit sinne vuorelle kiivvetä
        mutta rupesit p....le kitisemmään ja
        nalakuttammaan...mutta hyvinhän sieltä
        kuiteskii poes selevittiin kun otettiin putelista
        hömpsyt ja tehtiin muuta mukavoo...No taesin minäkii olla vähä
        ärtsyllä piällä kun se sätkänkiärimiskone
        putos sinne rotkoon....


      • *MURUKULTA*
        Z** kirjoitti:

        Kyllä minä sen tappauksen muistan....Itehän
        tuota halusit sinne vuorelle kiivvetä
        mutta rupesit p....le kitisemmään ja
        nalakuttammaan...mutta hyvinhän sieltä
        kuiteskii poes selevittiin kun otettiin putelista
        hömpsyt ja tehtiin muuta mukavoo...No taesin minäkii olla vähä
        ärtsyllä piällä kun se sätkänkiärimiskone
        putos sinne rotkoon....

        Ol muuten aivan mahtava auringonlasku äskettäin!!
        Iso ko mikä, oranssinen, hehkuva tul'pallo ja vaipu merreen eikä iäntäkään päästäny,,,,,
        niiku ei muutkaan....ku ei ossoo!!!!! :)
        Niiiih, tokko tuo sätkäkone nii vahinkossakaa tippu sin rotkoo...*viheltelee*
        Se on ilimoja pielly.. :O


    • Rellu.

      vitsit, tuo minuuteni on jossakin omassakin ru-
      nossani jonka olen tässä ihan lähipäivinä rus-
      tannut. Mutta so ?

      Samoja aiheitahan me käsitellään kaikki erilai-
      silla mausteilla vaan - suomihan on sanoja täys.

      Perkule - tuo raskas taakkakin, mutta en muuta
      runoani, antaapa ajan kulua - tuon sen sitten
      tuonnempana tänne.

      Erilainen päätös, kuin omassani - mutta aihe on
      melkoisen sama.

      Yes, mutta hyvin tunnelmat kuvattu.

      Kiitz, ja lepposaa illatsua, niinhän siellä
      teilläpäin pruukataan sanua :)

      • *MURUKULTA*

        Minä nautin melkeimpä aina tälläisesta
        'ajatuksen vaihdosta', vähän niin kuin
        lapsi, aina yhtä innoissaan,tapahtu
        se sitten minkä asian yhteydessä tahansa,
        että; olipas kiva 'sattuma'!
        Mutta ei se todellakaan maata kaada, joskus
        sitä vain ollaan juuri samoissa aatoksissa!

        Juuri tullessani kotiin, lensi pari joutsenta pääni yli
        ja mieletön tööttäysmöly meneillään.
        Kyllä niistä ääntä lähtee! :)

        Illatsuja sitten, R , sinne sit ! :)


    • vakava

      istunut vuoren rinteellä
      katsellen uuteen päivään
      odotan kuitenkin kiitosta
      ja kirjoita juuri sen johdosta
      että elo ei oo niin raskasta
      huolimatta tästä matkasta

      Odotellen uutta matkaa
      haluaa ec jatkaa

      • *MURUKULTA*

        Kiivetään yhdessä vuoret ja rinteet,
        väistellään taidolla pahat pinteet
        Eihän tämä kulku helppoa ole,
        mutta katso huipulle siellä on sole
        Vaivamme palkitsee hohtava auringonkehrä,
        kiitos seurasta - skool - naurua - eipä kestä! :)

        Keväisen kaunista iltaa, EC sinulle ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe