¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Minuuteni istuu jossain vuorenrinteellä
ja odottaa
Se kuulostelee jo
Se tietää minun tulevan
Ja minä menen
Olemisestani on tullut raskas taakka
Eikä tietoisuus anna minulle rauhaa
En voi elää enää näin
Tunnen jo pienen tuulen
Sinä pakoitit minut tälle
kivikkoiselle ja uuvuttaavalle matkalle
Pakoitit katsomaan - minuun
Pitäisi kait kiittää sinua
Mutta sitä sinä saat vielä odottaa
Sen aika ei ole vielä
Kaiken tämän kaaoksen jälkeen
Kaiken valheen kuoltua
Kun seison yksin
Vieläkö olet
Odotatko - Minua
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
HERÄÄMISEN AIKA
10
446
Vastaukset
Sinä sen osaat kirjoittaa kauniisti.
Jokaisen tunteen säikeenkin.
Otat mukaan.
Hyvää huomenta ystävä.
En itke vaikka mieleni minun tekevi.- *MURUKULTA*
Unohduin tuonne sun runoos... :)))
Niin, kuinka pitkä matka onkaan...
Jos se olisikin lyhyt..?!
Ei voi tietää aikaa,,
vain määränpään voi aavistaa!
Kuka jaksoi odottaa!
Iloista pvää, M !
Minut on naulattu seinään paidasta,
etten lentelis enkä liitelis keväiselle
taivaalle joutsenten joukkoon! Kvaak..krääk :)))))
- Cornucopia
löysin
öisin
ja minä odotan...:D- *MURUKULTA*
*klums*
Tota....mikähän ilmansuunta tässä
pitäis jättää väliin....!? :O - Z**
*MURUKULTA* kirjoitti:
*klums*
Tota....mikähän ilmansuunta tässä
pitäis jättää väliin....!? :OKyllä minä sen tappauksen muistan....Itehän
tuota halusit sinne vuorelle kiivvetä
mutta rupesit p....le kitisemmään ja
nalakuttammaan...mutta hyvinhän sieltä
kuiteskii poes selevittiin kun otettiin putelista
hömpsyt ja tehtiin muuta mukavoo...No taesin minäkii olla vähä
ärtsyllä piällä kun se sätkänkiärimiskone
putos sinne rotkoon.... - *MURUKULTA*
Z** kirjoitti:
Kyllä minä sen tappauksen muistan....Itehän
tuota halusit sinne vuorelle kiivvetä
mutta rupesit p....le kitisemmään ja
nalakuttammaan...mutta hyvinhän sieltä
kuiteskii poes selevittiin kun otettiin putelista
hömpsyt ja tehtiin muuta mukavoo...No taesin minäkii olla vähä
ärtsyllä piällä kun se sätkänkiärimiskone
putos sinne rotkoon....Ol muuten aivan mahtava auringonlasku äskettäin!!
Iso ko mikä, oranssinen, hehkuva tul'pallo ja vaipu merreen eikä iäntäkään päästäny,,,,,
niiku ei muutkaan....ku ei ossoo!!!!! :)
Niiiih, tokko tuo sätkäkone nii vahinkossakaa tippu sin rotkoo...*viheltelee*
Se on ilimoja pielly.. :O
- Rellu.
vitsit, tuo minuuteni on jossakin omassakin ru-
nossani jonka olen tässä ihan lähipäivinä rus-
tannut. Mutta so ?
Samoja aiheitahan me käsitellään kaikki erilai-
silla mausteilla vaan - suomihan on sanoja täys.
Perkule - tuo raskas taakkakin, mutta en muuta
runoani, antaapa ajan kulua - tuon sen sitten
tuonnempana tänne.
Erilainen päätös, kuin omassani - mutta aihe on
melkoisen sama.
Yes, mutta hyvin tunnelmat kuvattu.
Kiitz, ja lepposaa illatsua, niinhän siellä
teilläpäin pruukataan sanua :)- *MURUKULTA*
Minä nautin melkeimpä aina tälläisesta
'ajatuksen vaihdosta', vähän niin kuin
lapsi, aina yhtä innoissaan,tapahtu
se sitten minkä asian yhteydessä tahansa,
että; olipas kiva 'sattuma'!
Mutta ei se todellakaan maata kaada, joskus
sitä vain ollaan juuri samoissa aatoksissa!
Juuri tullessani kotiin, lensi pari joutsenta pääni yli
ja mieletön tööttäysmöly meneillään.
Kyllä niistä ääntä lähtee! :)
Illatsuja sitten, R , sinne sit ! :)
- vakava
istunut vuoren rinteellä
katsellen uuteen päivään
odotan kuitenkin kiitosta
ja kirjoita juuri sen johdosta
että elo ei oo niin raskasta
huolimatta tästä matkasta
Odotellen uutta matkaa
haluaa ec jatkaa- *MURUKULTA*
Kiivetään yhdessä vuoret ja rinteet,
väistellään taidolla pahat pinteet
Eihän tämä kulku helppoa ole,
mutta katso huipulle siellä on sole
Vaivamme palkitsee hohtava auringonkehrä,
kiitos seurasta - skool - naurua - eipä kestä! :)
Keväisen kaunista iltaa, EC sinulle ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
