olen lähdössä huhtikuussa laivalle. mutta en osaa päättää kumpi laivoista olisi parempi. "ruokailut/viihde". olen matkustanut vain gabriellalla 3 kertaa. kertokaa kokemuksianne. tv/captain
gabriella/mariella
8
1479
Vastaukset
- glamouria vai
vanhaa kunnon risteilymeininkiä. Mariella on oikeastaan ainoa autolautta missä on tallella vanhakunnon risteilytunnelma. Gabriella on liian pramea ja "imelä",mutta makuasioitahan nämä on.
- tylsä laiva
mutta siihen on syynsä. Mitä muuta voisi olettaa Silja Linen entiseltä laivalta.
- alkujaan Eurowayn
tylsä laiva kirjoitti:
mutta siihen on syynsä. Mitä muuta voisi olettaa Silja Linen entiseltä laivalta.
laiva, ollut chartrattuna siljalle.
Tuolta lisätietoja:
http://www.faktaomfartyg.se
Rakennettu saman konseptin mukaan
kuin Amorella ja Isabella. - Tsilja
tylsä laiva kirjoitti:
jos olisin menossa viikkarin laivoille, niin ehdottomasti Gabriellaan.
Sillä laivalla on aina ollut hauskaa ja henkilökunta on pääsääntöisesti todella mukavaa porukkaa.
tosin Mariellan kyydissä olen matkustellut viimeeksi kesällä -95 jotan ehkä tietoni ei ole sieltä tuoreimmasta päästä...
- Ryhdistäydy
Ota vastuu omista teoistasi
- Heikko-esitys
Jos kapteeni ei tiedä, ei ole muuta väliä kuin pysytellä kaukana laivoista
- Anonyymi
Tee kaksi nautinnollista risteilyä. Tietenkin kummallakin laivalla.
- Anonyymi
Varustamon kaikilla Helsinki-Tukholma laivoilla on tismalleen sama "ruokailut/viihde".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852240- 431820
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!731600- 761376
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261214- 771191
- 481183
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai401057- 411012