Aprilllliiiii 1.4.

Apix.xEllen

Tilanne tekee Komiikan herkulliseksi.

Mitähän tänä vuonna keksisi :D

.... jospa kirjoittaisi kirjeen itselleen,
.... kuten seuraavassa {x.x}

Hullu istui sängyllä, kirjoitellen.
Huonekaveri kysyi:
Mitäs kirjoittelet?

Hullu vastaa: Kirjoitan itselleni tosi tärkeää kirjettä.

Toinen kysymään: Mitähän tärkeää siihen kirjoittelet?

Hullu ihmetellen: Mistä minä sen voin vielä tietää,
kirje tulee minulle vasta myöhemmin.

Odotellen kivoja Aprillipila-Ehdotuksia

Mukavaa maaliskuun loppua :D

43

41118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niskaan

Pahaa aavistamattomalle ystävälle sangollinen kuravettä niskaan tehoaa aina (vaatii uhrilta suhteellisen hyvää huumorintajua), ensimmäinen kerta tulee aina yllätyksenä! Ja sitten ojennetaan silliä toisessa kädessä, ja arvaatkos mitä sanotaan..? :D

• Peuraniemi

Vetäse kaverin muijaa. Sitten sanot sille, että olen vetänyt sun muijaa. No, se sanoo, että aprillia. Mutta eipäs ookkaan.....:)))

• tyttöö__

Vilautan piliä.

• vanha ja hyvä

Käske kaveria mennä lainaamaan naapurista siansaparoveistä..............(sellaistahan ei ole olemassakaan).

• Iso-J

Soitin viime vuonna yhdelle hyvälle ystävälleni. Sanoin vakavalla ja surullisella äänellä hänelle, että meidän paras ystävämme on kuollut. Siinä hän oli ensiksi epäuskoisena ja alkoi jo vääntämään itkua. Sitten en pystynyt enää olemaan vakavana vaan
      repesin nauruun ja sanoin aprillia. Harmi, kun en nähnyt hänen ilmettään. Tänä vuonna ajattelin soittaa jollekkin sukulaiselleni, että meiltä on kuollut joku toinen lähisukulainen.

• elähän nyt

Toisen kuolemalla ei saa pilailla,anteeksi nyt vain .

Aateles jos sairaalasta soittettais ja kerrottais sulle jonkun kuolleen ja kun uskot niin sanoja huutelis että aprillii.

Ei kuule tuollainen pila ole viksun ihmisen juttu.

• tingelitangeli

Ei kuolemalla saa leikkiä...jos on ihmisestä
        varsinkin kyse.Itse otin ystävältäni kissanpennun 10 vuotta sitten palautusoikeudella,
        kissa on edelleen minulla mutta monta vuotta jymäytin aprillipäivänä ikävillä uutisilla että
        nyt jäi kissa auton alle ja aina tehosi mutta enää
        ei tehoa ja totaalisesti menee yli hilseen jos on kyse ihmisistä koska ei se enää ole hauska pila edes lemmikienkään kohdalla.

• olla

sairas päästäsi ns "aivoinvaliidi"

• tot!

Reps, mun mielestä toi oli hauska! Kerrankin semmonen kunnon pila, eikä mikään tarha-ikäisen nenänvedätysjuttu!

• nauroi kippurassa

toi on hyvä.

mutta valitettavasti jotkut tosikot ei osaa nauraa itselleen, jos ne joutuu aprillipilan kohteeksi.

• lehmä
        olla kirjoitti:

sairas päästäsi ns "aivoinvaliidi"

voi ottasit pipos pois kiristämästä..

• mumza, 55
        nauroi kippurassa kirjoitti:

toi on hyvä.

mutta valitettavasti jotkut tosikot ei osaa nauraa itselleen, jos ne joutuu aprillipilan kohteeksi.

kerran aprillipäivänä joku muuan kaupunkilainen herrasmies käveli ohitseni, ja sanoi; eikai mumma oo tainnu pilaila tänään? naama näyttää siltä ett on. minulle se tuli järkytyksenä, koska olen hyvin herkkä pilailuille, ja tahdon että kukaan ei joutuisi tympeän pilailun kohteeksi. rauhallista aprillipäivää kansalle!

tv. mumza 51w

• --------

Toi ei ole hauskaa. Joku voi vaan järkyttyä suotta.

• juustot!
        nauroi kippurassa kirjoitti:

toi on hyvä.

Ei ees ollu hauskaa ja se kirjotetaan fiksu ei viksu!!! Ai onks hauskaa et sanoo jonku kuolleen ja toinen uskoo ja sit sanoo aprillia...??? eihän siinä oo ees mitään hauskaa... sorry nyt vaan.... huono huumorintaju teillä!! suckers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• hmph
        lehmä kirjoitti:

voi ottasit pipos pois kiristämästä..

sairastahan tuo on, kuolemalla pilaileminen. koska on todellakin rankkaa jo edes kuulla että ystävä on kuollut, ni ei siinä kohtaa minua ainakaan enää naurattaisi. on tiettyjä asioita mistä ei ehdottomasti pilailla, ja tämä on yksi niistä. minulle joku soittaisi tuollai ni nopeasti menisi välit poikki, sen ystäväni tietävät.

• asdadsasdasdasd
        elähän nyt kirjoitti:

Toisen kuolemalla ei saa pilailla,anteeksi nyt vain .

Aateles jos sairaalasta soittettais ja kerrottais sulle jonkun kuolleen ja kun uskot niin sanoja huutelis että aprillii.

Ei kuule tuollainen pila ole viksun ihmisen juttu.

No apua! Kai nyt hiukan saa huumoria näissä vitseissä olla! Taidatkin olla joku tosikko...??

• tot!

Jos omistat vaikka muijasi kanssa koiran, niin harjaa se ja vie sen koiran karvapallerot johonkin tienreunaan, sotke ketsupilla ja juokse ketsuppipullon kanssa metsään purskautellen siitä purkista vähän väliä. Sitten vie koira jonnekki piiloon ja näytä "karvainen veriläjä" muijalles ja anna sen juosta "verijälkien" perässä metsään. Huuda sitten jonkin ajan päästä perään, että APRILLIA!

Sitten voit tietenkin käyttää hyväksesi muijille tyypillistä teknistä avuttomuutta. Sulkeudu läppärin/syömisten/akuankkojen kanssa vessaan, pistä ovi lukkoon ja huuda muijallesi, että olet jäänyt vessaan jumiin. Yritä sitten muka avuttomasti renkuttaa ovea ja anna muijasi menettää hermonsa yrittäessään saada ovea auki kämpän ainoalla ruuvimeisselillä. Sitten kun tämä onnistuu about tunnin (riippuu muijasta) jälkeen, niin huuda oven auetessa, että APPPPPRIILLLLLIA!

• ....n

Heh. On sullakin huvit naisten varalle. :D

• järkevää

Mitä tos on hauskaa ku ite joutuu vessas istuu... ei siistii...! taidat olla aika hassu mies!:}

• aprillipila+´+
      • sinne nyt

kaik vapaat naiset tyrkylle

• hymistely

Joo, Suomi 24 oli hyvä pila. Menin lankaan, saavat nyt katsoa, että kukas toi mummeli oikein olikaan, kun luuli pääsevänsä Matin, huom MATIN morsioksi tai ainakin linnaan boolille. Otin asian ihan vakavasti, vastasin kaikkiin asiallisesti, lopuksi sylkäsin vielä näytölle ja toivotin itselleni onnea!

• juttu kuitenkin
        hymistely kirjoitti:

Joo, Suomi 24 oli hyvä pila. Menin lankaan, saavat nyt katsoa, että kukas toi mummeli oikein olikaan, kun luuli pääsevänsä Matin, huom MATIN morsioksi tai ainakin linnaan boolille. Otin asian ihan vakavasti, vastasin kaikkiin asiallisesti, lopuksi sylkäsin vielä näytölle ja toivotin itselleni onnea!

Olen kuullut luotettavalta taholta, että tässä pilassa osa on totta. Voittaja arvotaan vastanneiden kesken ja hän pääsee Vanhasen tai Niinistön kanssa Vanajanlinnaan syömään. Niin että kannattaa vastata tiedot oikein.

• jnes238

muija lähti just ovet paukkuen kun sanoin et oon lähös ens viikol yksin lomalle vaik sillä on just samaan aikaan lomaa

• aprilliakka

ainakin kolmen henkilön "juoksutus". Kaksi on jo joutunut pilani kohteeksi. Vielä se kolmas uupuu.
        Aprillipilan tarkoitushan on saada se huijattava liikkeelle. Eli olet onnistunut - toivottavasti muija tulee takaskin!

• Jätä se, ota mut!

Onpa herkkä nahkanen ämmä!!!! Mut saat jos haluut... vaik vaan yheks yöks... oísin sun.........!

• hymistely

Olisin minäkin suuttunut ja heti kyllä leppynytkin. Siinä ehtii miettiä jo tuhat asiaa miehen kuvioista lomamatkallaan ja kun vaimollakin on loma, luulisi vielä mukaasi kelpaavan. Hyvitä nyt kaikki vaimollesi ja tee tulevasta illastanne kuin jo olisitte lomalla!

• Kolmelle valvomalleni palstalle tein seuraavan ilmoituksen.

Olen siis lopettamassa seriffin hommat ja voitte ruveta miettimään uuden seriffin paikkaa. Seuraavassa osoite mistä saa kaavakkeen seriffiksi hakemiseen.

http://user.personal.fi/atk/plogi/kuvat/seriffiksi.jpg

Jotkut meni lankaan. Morsmaikkuani narutin heti aamusta sanomalla että ylläpito on poistanut seriffin oikeuteni....täydestä meni.

Aprillipilani löytyy seuraavilta sivuilta

Maailmanmenoa
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664

Keskusta
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&subcat=531

Kielipolitiikka
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000108

• ei ollu totta

Kuka sua kaipaa.

• diveboy

kusetin kaveri kunnolla n. 15min sit.

Kaverini selvitti joskus kuinka hän on käyntyt mixailemassa eri bändejä armeijassa. no siitä sain hyvän idean kun itse olen äänentoistoalan firmassa töissä. soitin hänelle ja sanoin että tampereella klubilla alkaa keikka 17:00 niin kuin siellä alkoikin. sanoin myös että hänen pitää mixata bloodpit nimistä bändiä tunnin ajan.

kaverini soitti 17:04 että oli päässyt sisään henkilökuntana ja kyseli nyt sen bändin yhteyshenkilöä.

siihen tokaisin isoon ääneen että APRILLIÄ.
      no lopun nyt varmaan kaikki arvaa puhelimesta kuului sellaisia uhkauksia että ei vissiin kannata mennä tampereen suuntaan pariin viikkoon.

on siellä klubilla vissiin kans naurettu kunnolla kun ovat kuulleet.

Että tälläistä tänä vuonna

• Elinahh`

Pyysin kaverini meille kylää. Sit me vaa juteltii ja pidettii hauskaa. Kaveril tuli paskahätä, ja se meni vessaa. Sanoin sille, et voit lukee jtn lehtee samal. Menin ulos. Otin pari tulitikkua mukaa. Sytytin pienen "nuotion" meirä mettää.
        Sit ku kaveri tuli ulos, huusin täyttä "APUA, METSÄ ON SYTTYNY PALAMAA!! TUU AUTTAA, OON ILMILIEKEISSÄ!"
        Kaveri tuli hädissää auttamaa mua, ja mä nauroin täyttä ja huusin "APRILLIAAA!" : DD
        Kaveri oli jo ihan hädässä ! :DD

• hymistely

vaikka en vahingoniloisesti, koska en tunne jäynäytettyä. Silti menin mielikuvissani samaan paikkaan, jonne tämä "henkilökuntaan" kuuluva esittäytyi ja kiireellisesti etsi yhteyshenkilöä...hauska idea. Parasta siinä oli liikkeellelähdön aikaansaaminen! Eihän hyvä kaveri suutu, ystävän lyönnitkin ovat luotettavia.

• mä en
        Elinahh` kirjoitti:

Pyysin kaverini meille kylää. Sit me vaa juteltii ja pidettii hauskaa. Kaveril tuli paskahätä, ja se meni vessaa. Sanoin sille, et voit lukee jtn lehtee samal. Menin ulos. Otin pari tulitikkua mukaa. Sytytin pienen "nuotion" meirä mettää.
        Sit ku kaveri tuli ulos, huusin täyttä "APUA, METSÄ ON SYTTYNY PALAMAA!! TUU AUTTAA, OON ILMILIEKEISSÄ!"
        Kaveri tuli hädissää auttamaa mua, ja mä nauroin täyttä ja huusin "APRILLIAAA!" : DD

tajunnu sun juttua mutta taitaa olla vähä inside vai

• lekuri!
        Elinahh` kirjoitti:

Aijaijaijai!Ettei vaan se meidän pikku-toope unohtanu ottaa sinisiä pikku pillereitä...! Muistat kai, että se saa sinut harhojen valtaan! Muistat varmaan mitä kävi Kälviällä?

• justiinsa....
        Elinahh` kirjoitti:

Siis hädän aiheuttaminen pila? Ei todellakaan. Toinen luulee oikeasti että joku kuolee ja vammautuu ja tarvii kiirellistä apua, ja sä vaan naurat?

• joku uskoa

jos kertoisi, että suomi24:n treffisivut toimivat nyt moitteettomasti.

• suutyu!!

ilmotin vuokra isännälle että nyt on piru merrassa että tiskikoneen poistoputki vissiin menny halki ku on vettä 50 litraa keittiön lattialla!!

juoksujalkaa kipitti tänne kumpparit jalassa ja meni keittiöön ja pöljänä katto sitä lattiaa että mitä siellä on tapahtunut ja kun lattia oli ihan kuiva niin se vaan raapi päätään tossa ja katto mua pöljä ilme naamallaan!

no tuumasin sille että aprilliä niin poistu paikalta keskari pystyssä ja mutisi jotain jäätelön sulamisesta!!

• halpaan

vastaamalla tuohon ministerille-morsian juttuun???

• Kuni

Uskoisin, että aika moni. Tyhmiä ihmisiä on Suomi täynnänsä, valitettavasti.

• Severisix6kuus

Annoin vaimolleni suudelman seksin päätteeksi, ja sanoin, etten koskaan voisi pettää häntä=)

• jekutettiin

mieheni soitti äidilleen ja sanoi että vaimo tuli juuri kaupasta ja huomasi pihalla että meillä heiltä lainassa olevaa hienoa urheiluautoa on naarmutettu..anoppi alkoi jo miettiä ilkivalta-vakuutuksia yms..eli täydestä meni..minä kikatin kippurassa taustalla..yleensä se on anoppi joka yrittää aprillata meitä:)

eräänä vuonna aamulehdessä oli uutinen että näsijärven rannassa on klo 12.00 saimaannorppien ruokinta..mulla oli jo kello soimassa että ehdin kamerani kanssa paikalle..en yhtään muistanut aprillipäivää..mies sitten antoi herätä kelloon mutta sanoi ennen kuin nousin pedistä, että mietis vähän mikä päivä tänään on..sain onneksi jatkaa unia mutta naurattaa se silti joka vuosi.

tänään luulin että se hesan hylkeenpoikas-juttu oli aprillia..eipäs ollutkaan:)

• shokissa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe