Tarkoituksena olisi lentää syksyllä Dubliniin katsomaan paikallista menoa ja tuoda sieltä koira tullessa Suomeen..
Mitkä lentovaihtoehdot tulevat edullisimmaksi olisiko meno TRE-Dublin Ryanairilla ja paluuksi ei ilmeisesti? ole kun KLM joka kuljettaa rahtina eläimiä.
-Kiitos asiallisista vastauksista-
Irlantiin ja takaisin
syksyllä
2
802
Vastaukset
- suosittelen
ehdottomasti! Lennot ovat puoli-ilmaisia ja mielestäni henkilökuntakin vallan mainiota. Lensin itse Tampereelta Dubliniin ja takaisin jokin aika sitten ja vakuutuin käyttäväni Raikkaa myös tulevaisuudessa. Yksi huono puoli pitää mainita: koneessa ei ole liikaa tilaa edes 183 cm pitkälle, mutta toisaalta, missä turistiluokassa nykyään on? :)
- annette27
Oletko tutkinut British Airwaysin tarjouksia? Itse olen saanut "elämäni lennot" eli halvimmat lennot juuri BA:n kautta. Mielestäni BA on kaikkein rennoin rahtien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614158KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1112673Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452192Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291833- 241833
- 281556
- 171370
- 601219
- 1131203
- 311168