Vieläkö Pietarista löytyy vodkamuseo? Kuulin huhun, että ei löydy vaikka miten ettis...
vodkamuseo?
9
1173
Vastaukset
- hospotii
sieltä myöskii viisumikutsuja. halvalla tietenni.
- PekkoOriginal
Ennen löyty kun lähti Nevan rantakadulta kävelemään Synodin rakennuksen puolella kohti Iisakin aukiota. Käännyttiin ennen maneesia oikealle ja käveltiin 150-250 metriä. Siellä se köllötti ainaskii männä syksynä vai oisko ollut sitä edellisenä. Kierroksen jälkeen opastyttö tarjosi jokaiselle vieraalle rjumkan votkaa.... Hyvää oli !
- Marax
PekkoOriginal kirjoitti:
Ennen löyty kun lähti Nevan rantakadulta kävelemään Synodin rakennuksen puolella kohti Iisakin aukiota. Käännyttiin ennen maneesia oikealle ja käveltiin 150-250 metriä. Siellä se köllötti ainaskii männä syksynä vai oisko ollut sitä edellisenä. Kierroksen jälkeen opastyttö tarjosi jokaiselle vieraalle rjumkan votkaa.... Hyvää oli !
www.vodkamuseum.ru
Aikaisemmin vodkamuseo sijaitsi osoitteessa Iisakin kirkon lähellä osoitteessa Konnogvardeiski bulvar 5, mutta on näköjään siirretty Moskovaan. - kozelok
Marax kirjoitti:
www.vodkamuseum.ru
Aikaisemmin vodkamuseo sijaitsi osoitteessa Iisakin kirkon lähellä osoitteessa Konnogvardeiski bulvar 5, mutta on näköjään siirretty Moskovaan.Kiitti vastauksista. Moskovaanhan tuo näyttää muuttaneen..
- Parasoonakki
Marax kirjoitti:
www.vodkamuseum.ru
Aikaisemmin vodkamuseo sijaitsi osoitteessa Iisakin kirkon lähellä osoitteessa Konnogvardeiski bulvar 5, mutta on näköjään siirretty Moskovaan.Taisi olla viime talvenä Beelainin myymälä siinä osoitteessa. Vartija ainaskin muisteli silloin, ettei ainakaan vuoteen ole ollut sitä museota Pietarissa.
- gogol mogol
Marax kirjoitti:
www.vodkamuseum.ru
Aikaisemmin vodkamuseo sijaitsi osoitteessa Iisakin kirkon lähellä osoitteessa Konnogvardeiski bulvar 5, mutta on näköjään siirretty Moskovaan.suuri
- TKS
En tiedä, mutta ainakin Suomesta löytyy minun kotoa yli 300 pullon jatkuvasti kasvava kokoelma venäläistä vodushkaa. Vielä muutama vuosi ja voi jo perustaa hyvillä mielin museon.
- sinä,
viinan salakuljettaja vai eikö vodka maistu?????
- TKS
sinä, kirjoitti:
viinan salakuljettaja vai eikö vodka maistu?????
Kyllähän sitä saa ne laillisestikin tuotua, kun tarpeeksi monta kertaa Venäjällä käy. Kulutustavara on sitten asia erikseen, en minä nyt suomalaisen keskimääräisen alkoholivuosikulutuksen yli aja omaa kulutustanikaan. Ja viina kun maistuu etupäässä Venäjällä niin Suomeen tulevat putelit jäävät suvenireiksi kokoelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279