Meitä tulevia vanhuksia on alkanut huolestuttaa tuleva vanhuus, saammeko enää mitään hoitoa osaksemme.
Miksi tämä yhteiskunta kouluttaa lääkäreitä niin ettei niistä ole juuri mitään hyötyä meille.
Pankaa hyvät nörtit viesti menemään, eteen päin ettemme haluaisi vielä kesken ikiinsä kuolla, hoidon puutteeseen.
Minä kiittelen jo etukäteen ja nyt on uutta neuvoksen kotisivuilla, valokuva galeriassa neljä valokuvaa.
www.rantaneuvos.com
Lääkärin virkoja auki
3
460
Vastaukset
- monta
hautaa ja kiveä sulla on. ja puuttuu se yksi ja paras tittelisi, tuleva vainaja..
noinko komea onkaan kierrätysarkku.Neuvoksesta on tehtynä jo puolen tunnin tv dokumentti: Rantaneuvos Eero Seppänen tuleva vainaja ei tarvitse kuin enää kuolla pois niin kaikki olisi sitä myöten selvää.
Mutta pitää mulla tietenkin yrittää hoidella, ukin vaativat tehtävät ensin, enhän minä vielä kuolemaan jouda, vielä pitkään aikaan.
- cxbxf<hbxfhb
Rantaneuvos on oikeassa. Tänne pitää saada ulkomailta, esim Virosta tai Venäjältä suomea osaavia lääkäreitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579