Kuinka moni asuu kerrostalossa dobermannin kanssa?
Miten iso asunto/ mones kerros/ monta koiraa?
Onko naapureiden kanssa ollut ongelmia?
Entä miten on kerrostalossa hoitunut pennun sisäsiistiksi opettaminen? Entä osaako olla yksin kotona / ei eroahdistusta? jos on ollut eroahdistusta miten hoidettiin pois?
dobermannit kerrostalossa
2
931
Vastaukset
- ilmoittautuu
Minä asun!!! Koiria on 2kpl. Asun kerrostalon 1 kerroksessa, mutta olen asunut myös 4:nnessä kerroksessa. Asuntojen koot ovat vaihdelleet, pienin 28m2, ja isoin 73m2.
naapureista ei ole ollut ongelmia. Sisäsiisteyden opettaminen sujuu oman rivakuuden/viitseliäisyyden mukaan. Meillä olleet sisäsiistejä kokonaan max. 5kk vanhana. Ei eroahdistuksia. - piupau86
Minulla n. 13vko vanha Dobberi-narttu. Asun kolmennaessa kerroksessa. Kun noin pieni koira niin joutuu lähinnä kantamaan ulos että ei lirise rappukäytävään. mutta tuleepahan kuntoilua :D Ihan hyvällä mallilla siistiksi oppiminen...sekin riippuu siitä että kuinka usein kehtaa ulos koiraa viedä. Itse vien niin usein kun mahdollista. Minulla ei ole koiran lisäksi kuin kissa ja siellä ne päivän ovat kahdestaan kun olen koulussa. Eivät ole naapurit ainakaan mitään sanoneet että koira huutaisi..ihan kaikessa rauhassa se siellä on, kissa varmaan vaikuttaa asiaan kun sitä on niin kiva kiusata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775