dobermannit kerrostalossa

toopermanni

Kuinka moni asuu kerrostalossa dobermannin kanssa?
Miten iso asunto/ mones kerros/ monta koiraa?
Onko naapureiden kanssa ollut ongelmia?
Entä miten on kerrostalossa hoitunut pennun sisäsiistiksi opettaminen? Entä osaako olla yksin kotona / ei eroahdistusta? jos on ollut eroahdistusta miten hoidettiin pois?

2

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmoittautuu

Minä asun!!! Koiria on 2kpl. Asun kerrostalon 1 kerroksessa, mutta olen asunut myös 4:nnessä kerroksessa. Asuntojen koot ovat vaihdelleet, pienin 28m2, ja isoin 73m2.

naapureista ei ole ollut ongelmia. Sisäsiisteyden opettaminen sujuu oman rivakuuden/viitseliäisyyden mukaan. Meillä olleet sisäsiistejä kokonaan max. 5kk vanhana. Ei eroahdistuksia.

• piupau86

Minulla n. 13vko vanha Dobberi-narttu. Asun kolmennaessa kerroksessa. Kun noin pieni koira niin joutuu lähinnä kantamaan ulos että ei lirise rappukäytävään. mutta tuleepahan kuntoilua :D Ihan hyvällä mallilla siistiksi oppiminen...sekin riippuu siitä että kuinka usein kehtaa ulos koiraa viedä. Itse vien niin usein kun mahdollista. Minulla ei ole koiran lisäksi kuin kissa ja siellä ne päivän ovat kahdestaan kun olen koulussa. Eivät ole naapurit ainakaan mitään sanoneet että koira huutaisi..ihan kaikessa rauhassa se siellä on, kissa varmaan vaikuttaa asiaan kun sitä on niin kiva kiusata :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      153
      2885
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      281
      2566
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      42
      1599
    4. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1510
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1232
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1095
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      37
      1019
    10. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      61
      1003
    Aihe