Mitä pitäs tehdä? Tietääkö kukaan? Muuten äänet toimiin ormaalisti koneella. Windoxs xp on meillä.. Onko kellään muulla ollut tätä pulmaa? Eräs tuttu sanoi että äänikortille voisi jotain tehdä, esim asentaa uudestaan, mutta win xp:ssä on ainakin meillä sisäinen äänikortti.. että mikähän mahtaisi auttaa tähän pulmaan?
youtubessa ei ääntä.. :/
4
316
Vastaukset
- puutua
erinnäisiä liitännäisiä kun esim. flash player se vaaditaa jos youtubessa haluat äänen kuulumaan.Aboben sivuille kun menet lataa playerit.
- jukkakoskinen
En saa adoben sivuilta ladattua sitä, kun ylös tulee vilkkumaan, että lataaminen on suoritettu, vaikka mielestäni se ei edes ehdi alkaa. Hmm.. Mutta kyllä koneelle on ladattu toisesta paikasta playeri, että ei pitäisi olla siitäkään kiinni :/ Muita vinkkejä?
- soppaa
jukkakoskinen kirjoitti:
En saa adoben sivuilta ladattua sitä, kun ylös tulee vilkkumaan, että lataaminen on suoritettu, vaikka mielestäni se ei edes ehdi alkaa. Hmm.. Mutta kyllä koneelle on ladattu toisesta paikasta playeri, että ei pitäisi olla siitäkään kiinni :/ Muita vinkkejä?
asia 1. flash player on nimenomaan tarkoitettu nettiselsaimen kautta katsottaviin videoinin, animaatioihin.
2. Erillisillä video ohjelmilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.
3. Jotta voisit ladata tuon komponentin, sinun on kirjauduttava adoben sivuille. Mutta varmaan löydät muualtakin ko lisäosan selaimeesi, googleta se.
4. Kuten jo sanoin, ellei sitä ole, eikä uudempaa madiaplayeria( ainakin 10)on turha netis katsella videoita, eivät toimi.
siinä youtuben videossa on myös oma äänisäätimensä oikeassa alalaidassa.. tarkistas ettei sitä ole väännetty nolliin... kun muistaakseni se muistaa aikaisemman äänenvoimakkuuden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499