miten niitä oikein saa? mulla on jo general taso, mutta mitä mun sitten pitää tehdä??????? sulkemalla kannen ei ainakaan tuu!!
nintendogsissa pentuja???
68
3558
Vastaukset
- AX-
Satuikko huomaamaan että ne koirat on pentuja ja muutenkin
- lapratorinnoutaja
Se on tosi vaikeaa ja aikaa viepää, mutta mahdollista. Sinun täytyy ihan ensin hankki molempaa sukupuolta olevat koirat ja niiden tulee olla myös samaa rotua kennelistä. Dalmatialaisille homma on kai hieman nopeampaa kuin muilla roduilla, mutta kaikilla roduilla voi onnistua jos vaan jaksaa hoitaa koiria hyvin. Sitten kun sinulla on koirat joiden haluat tekevän penutuja, sinun täytyy hoitaa koiria n.25h(riippuen rodusta ja satunnaistekijöistä) putkeen ilman savetusta, kannen saat laittaa kiinni, mutta silloin aika ei kulu. Ja täytyy huomioida sekin, ettei voi vaihtaa kaulapantoja eikä mitään milloin peli tallentuu koska silloin aika alkaa aina alusta. Koirat eivät saa myöskään tulla todella janoisiksi/nälkäisiksi tai homma ei onnistu. Eli hoitelet koiriasi ja kun sitten aika on tulut täyteen sinun tulee kävelyttää kolmatta koiraasi ja viedä se puistoon jossa vaihdat sille sinisen rusetin ja kun peli on tallentunut käytät DS:n sammuksissa ja kun jälleen käynnistät sen sinulla on uusi pentu itemeissä. Et voi kouluttaa sitä tai muutakaan, mutta sen isä ja äiti hoitaa sitä kun valitset sen sieltä valikosta. Uskoo ken tahtoo ^^
- ---
"Uskoo ken tahtoo ^^"
no minä en ainakaan usko.. - lapratorinnoutaja
--- kirjoitti:
"Uskoo ken tahtoo ^^"
no minä en ainakaan usko..on vaan tosi kivan näköstä kun nuo hoitaa pentuaan, mutta jos et usko niin oma mokas se on.
- minä uskon tuon koskapa
samaan sinne sekarotuisen pennun niille en muista tarkkaan sitä miten se tehdään mutta googlettamalla varmaan löytää ainakin enkuksi ohjeen
- Tsiro
Ai 25 tuntii pelata putkeen?Älä naurata.Akku kestää 10 tuntii,ja pitäis pitää muka sleep modessa (Mikä nyt onkaan) ja tuhlata sähköä?Lolleri sentään.XD
- påtaatti
Tsiro kirjoitti:
Ai 25 tuntii pelata putkeen?Älä naurata.Akku kestää 10 tuntii,ja pitäis pitää muka sleep modessa (Mikä nyt onkaan) ja tuhlata sähköä?Lolleri sentään.XD
Niin just!Siis 25tuntii!Eihän edes ketkään super pelihullut voi pelata 25tuntia! Siinähän tulee ihan huppeliin, jo 5tuntii on ihan hirveen paljon ni siihen vielä 20tuntii päälle! Mulle riittää pelaaminen tunti päivässä ja sen jälkeen mä oon tokkurassa!Ei millään pahalla mutta en usko...=)
mikä kolmas koira ja miten muka voi pelata 25h putkeen??? tiedätkö tarkkaan esim. bokserin ajan tai sheltin???
- pucca
jghgjhijghitjhi kirjoitti:
mikä kolmas koira ja miten muka voi pelata 25h putkeen??? tiedätkö tarkkaan esim. bokserin ajan tai sheltin???
Mikä sininen rusetti?? nimi! ja mikä on kolmas koira?
pucca kirjoitti:
Mikä sininen rusetti?? nimi! ja mikä on kolmas koira?
siis onko se rusetti se jossa on valkosia pilkkujakin, mulla ei oo kun sellanen. niin kolmas siihen hän tarttee vain 2 koiraa pentujen tekoon.
minä uskon tuon koskapa kirjoitti:
samaan sinne sekarotuisen pennun niille en muista tarkkaan sitä miten se tehdään mutta googlettamalla varmaan löytää ainakin enkuksi ohjeen
pelasitko siis pitkään, 1,2,3 tuntia vai ne 25??
- Newforestin poni
Minä ainakin koitan tuota pennun saanti juttua tänään. Kerron sitten huomenna että onnistuko.
- Newforestin poni
Entä jos koirat tuo siinä kun odottelee lahjan omistajalleen? Alkaako aika silloin alusta?
- MimsQu
Lapratorinnoutahjalle: OIKEESTI? onnistuuko muillaki kun dalmiksilla
- MimsQu
Ja !! Mikä sen "sinisen rusetin" nim ON?
- MimsQu
lapratorinnoutaja// joo, ja saaks käyä kisoissa?
- MimsQu
voiko leikkiä, käydä kaupassa, lenkillä tai muuta... ??
- MimsQu
Voiko ladata välissä?
- ??
Saako niit koirii pestä ku yrittää rutiinii??
- Cava-fani
Ootko ite saanu tolleen pentuja?
- colliefani-
Katsokaas... Menkää googleen, ottakaa kuvahaku ja kirjoittakaa Nintendogs
Sitten avaatte 'sivun' 22, ja siellä on kuva, jossa koirat ilmeisestikin tekevät pentuja, ja sen mukaan pentuasia saattaa olla totta..
Ei sitä kuitenkaan tiedä..- tsiro
Netti on huijauksia pullollaan.Ei kuitenkaan aina tarvii aina uskoo mihinkään kusetussivustoihin X(..
- colliefani-
tsiro kirjoitti:
Netti on huijauksia pullollaan.Ei kuitenkaan aina tarvii aina uskoo mihinkään kusetussivustoihin X(..
.. enpä kuule tarkoittanutkaan että se olis totta! enkä edes usko siihen pentujuttuun tosissani, mutta ajattelin nyt vain kertoa. onko se niin vakavaa? >x(
- kitten__94
colliefani- kirjoitti:
.. enpä kuule tarkoittanutkaan että se olis totta! enkä edes usko siihen pentujuttuun tosissani, mutta ajattelin nyt vain kertoa. onko se niin vakavaa? >x(
ÖHÖM.....!!! PENTUJA EI VOI SAADA MUUTAKU SHIBA VERSIOS!!! MUISSA EI VOI SIIS SAADA PENTUJA!!! AINOASTAAN SHIBA VERSIOS VOI SAADA!!! ja ne pitää olla muutaku sama rotusii nii saman värisii!!! -.-
- Newforestin poni
colliefani- kirjoitti:
Ei toi pentujuttu oo totta. Mä jopa koitin tota (olen aika hölmö). Ei ne voi länsimaalaisessa saada pentuja. Vaan siinä japanilaisessa Shiba Inu & Friends ne voi.
- ...kuulin...
...että kaks saman rotuista pitää olla, kummatkin luonteeltaan kilttejä. Saa syöttää vain ja ainoastaan maitoa ja kuivamuonaa. Vain uros saa käydä lenkillä. Onko totta?
- tosikuinvesi
Itse olen kokeillut kahdella erivärisellä sheltillä Chihuahua versiossa, ja niille syntyi pentu! Siinä tosin kesti kuukausi, ennenkuin pentu syntyi, mutta totta se on! Vaan urosta saa käyttää lenkillä ja saa peliä tallentaa, eikä tosiaan tarvi pelata 25 h:ta. Niiden pitää vaan antaa "halia". Ja youtubessakin on videoita missä Nintendogs koirilla on pentuja eivätkä suurin osa niistä ole varmastikkaan Shiba versiosta!!!
- nintaaan
tosikuinvesi kirjoitti:
Itse olen kokeillut kahdella erivärisellä sheltillä Chihuahua versiossa, ja niille syntyi pentu! Siinä tosin kesti kuukausi, ennenkuin pentu syntyi, mutta totta se on! Vaan urosta saa käyttää lenkillä ja saa peliä tallentaa, eikä tosiaan tarvi pelata 25 h:ta. Niiden pitää vaan antaa "halia". Ja youtubessakin on videoita missä Nintendogs koirilla on pentuja eivätkä suurin osa niistä ole varmastikkaan Shiba versiosta!!!
Tässä oikeat ja toimivat ohjeet pentujen saamiseen: (itsellä toimii ja serkullani kanssa)
- Osta 2 koiraa, samanrotuiset uros ja narttu. Ne saavat olla erivärisiä mutta mielellään samanvärisiä.
- Vie ulos ja kisoihin VAIN uroskoiraa.
- Syötä koirille vain kuivaruokaa (dry food) ja maitoa (milk).
- Anna koirien leikkiä ja oleskella rauhassa.
- Kun narttu tulee "raskaaksi" se ei enää leiki niin paljoa ja se pulskistuu hieman. Yleensä se makoilee omissa oloissaan.
- Pentuja voi saada kaikissa versioissa, mutta pitää vaan olla tosi kärsivällinen. Pennun syntymisessä voi kestää jopa 2kk eikä niiden saanti joskus edes onnistu.
MUISTA: Pentujen saanti edellyttää erittäin ystävällisluonteisia vanhempia. Jos koiria ei hoida hyvin tai niiden antaa syödä roskia tai tulla hyvin nälkäisiksi ja janoisiksi, niin koko homma alkaa alusta. Uroksen lenkittämis ja koirien ruokkimisrutiinia pitää jatkaa noin kuukausi ennenkuin mitään tapahtuu. Ja tuo on totta, kokeilkoot kuka uskoo! - Sims2FaNi
nintaaan kirjoitti:
Tässä oikeat ja toimivat ohjeet pentujen saamiseen: (itsellä toimii ja serkullani kanssa)
- Osta 2 koiraa, samanrotuiset uros ja narttu. Ne saavat olla erivärisiä mutta mielellään samanvärisiä.
- Kun narttu tulee "raskaaksi" se ei enää leiki niin paljoa ja se pulskistuu hieman. Yleensä se makoilee omissa oloissaan.
- Pentuja voi saada kaikissa versioissa, mutta pitää vaan olla tosi kärsivällinen. Pennun syntymisessä voi kestää jopa 2kk eikä niiden saanti joskus edes onnistu.
MUISTA: Pentujen saanti edellyttää erittäin ystävällisluonteisia vanhempia. Jos koiria ei hoida hyvin tai niiden antaa syödä roskia tai tulla hyvin nälkäisiksi ja janoisiksi, niin koko homma alkaa alusta. Uroksen lenkittämis ja koirien ruokkimisrutiinia pitää jatkaa noin kuukausi ennenkuin mitään tapahtuu. Ja tuo on totta, kokeilkoot kuka uskoo!Kun yrittää pentuja nii saaks uros ja narttu koiraa harjata/pestä????!!!!!!???????
- kirppu <3
nintaaan kirjoitti:
MUISTA: Pentujen saanti edellyttää erittäin ystävällisluonteisia vanhempia. Jos koiria ei hoida hyvin tai niiden antaa syödä roskia tai tulla hyvin nälkäisiksi ja janoisiksi, niin koko homma alkaa alusta. Uroksen lenkittämis ja koirien ruokkimisrutiinia pitää jatkaa noin kuukausi ennenkuin mitään tapahtuu. Ja tuo on totta, kokeilkoot kuka uskoo!pitää kokeilla:DD
- Nintendogsin pelaaja
No, oon yrittäny jo 2 kertaa. Mutta ei oo toiminu. Yritän vielä kerran jos ei toimi niin en usko. Nyt uskon 54% sadasta. Itselläni on Chihuahua & Friends.
- PoMPeRo
Mä sain tehtyä pennun nintendogsiin helposti!
Tässä ohjeet:
1. Osta tyttö ja poika koira (niitten pitää olla very frienly tai rarely gets into fights).
2. Ruoki niitä ainoastaan Natural Dog Food Bagilla ja maidolla.
3. Älä käytä narttua (tyttöä) kisoissa tai lenkillä, mutta uros (poika) voi mennä lenkille/kilpailuihin.
4. Anna niitten olla KOKO AJAN RAUHASSA ja niitten pitää ''halia'' 100 kertaa.
5. Siinä kestää muutama viikko, (viikko, jos pelaat koko ajan) että pentu on nartun mahassa ja kuukausi ainakin, että pentu syntyy.
Jonakin päivänä narttusi vieressä nukkuu pienen pieni pentu, jota voit hoitaaa samalla tavalla, kuin muitakin koiria, mutta vain pienemmän koiran muodossa!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vinkkejä:
-Kannattaa tehdä pentu Action Replayllä, (tässä joitakin videoita, jos haluatte tietää enemmän; http://www.youtube.com/watch?v=J8gVfrtoLUE ja http://www.youtube.com/watch?v=d8RhIQVHOn4&feature=related ) niin saa pennun nopeammin (en oo sit ihan varma, kun en itte tehny..)
-Kannattaa katsoa YouTubesta joitakin videoita (esim. http://www.youtube.com/watch?v=wAxUq3dciX4 ja lue siitä se describition).
-Kannattaa tehdä pentu aika isolla koirarodulla (esim. saksan paimenkoiralla tai shetlannin lammaskoiralla).
Itse tein Saksan paimenkoiralla (se on kyllä ihana! Semmonen aika kellertävä- namukima
Mistä sellasen Action Replayn saa?Ja katoin niitä youtuben videoita mitä olit tohon linkittänyt niin saako siitä niin paljon rahaa ja trainerpointseja vai pitääkö niitä olla niin paljon että voi saada?Jos noihin saisin vastauksen olisin hyvin kiitollinen itselläni on nintendogs mäyräkoira
- Pentuu
Kokeilen tuota ylempää juttua (siis en millään actionilla) ja ilmoittelen tuloksista jos sellaisi tulee. Uskon 60% et onnistuu. Kokeilen chihuahua and friend version kultaisilla noutajilla Lenni ja Lola.
- senkin-amatöörit-
Vitut nintendogsissa mitään pentuja saa. EI SAA, EIKÄ OO KOSKAAN PYSTYNYKKÄÄN SAAMAAN! EI MILLÄÄN HELVETIN KIPPAKONSTILLA, EI! Joidenkin koirien kokoa pystyy suurentaa ja pienentää huijausohjelman avulla, mutta EI MUUTEN. Ja ne pienennetytkään eivät ole OMIEN KOIRIESI PENTUJA- yrittäkää nyt herran tähden ymmärtää.
NINTENDOGS ON PELI, JOSSA HOIDETAAN KOIRANPENTUJA. PENNUT EIVÄT VOI SAADA PENTUJA. JOS PENTUJA PYSTYISI TEHDÄ, NIIN KOIRIEN PITÄISI ENSINNÄKIN MYÖS KASVAA JA KUOLLA, MUTTA KUN EI. SE EI OLE MAHDOLLISTA! Kaikki, jotka sanovat, että nintendogsien koirilla voi tehdä pentuja, puhuvat valetta. PISTE.- tosikuinvesi
Minä en puhu valetta-.- No, uskoo kuka haluaa.
- belgi
voiko nintendogsin sammutta pentujen teon aikana? täytyykö se pentujen teko tehdä putkeen?
- tosikuinvesi
Voi todellakin sammuttaa. Kuka nyt jaksais pelata 24/7 putkeen :D Ja niitä pentuja syntyy vain yksi, ei siis montaa. Sen pennun syntymisessä kestää viikosta kolmeen kuukautta, eli kärsivällisyyttä tarvitaan. Ja aina se ei edes onnistu.
- Namy
Jos oot niin pitkällä onksulla 99,999,999,99£?
- Nintendogfani
Mop!
Eli Action Replaylla siis saa kaikkea... Niin siis MYÖS £999,999,99 rahaa.
Kaverillani on se ja hänellä on 99999 trainerpointseja ja rahaa miljoona puntaa.
Jos on 99999 trainerpointseja, niin saa kait pennun helpommin...
Action Replayhyn kuuluu nämä koodit (lähde: Codejunkies):
#
Infinite Cash
94000130 fffb0000
021a9e6c 05f5e0ff
021aa51c 05f5e0ff
d2000000 00000000
Press Select to activate
#
Max Trainer Points
94000130 fffb0000
021a9e00 0000270f
d2000000 00000000
Press Select to activate
#
MAX WALK DISTANCE CODES:
#
Dog 1 (Bottom Right)
121aebf6 00000125
#
INFINITE COMPETITON ENTRY CODES:
#
Dog 1 (Bottom Right)
221aec0a 00000001
#
DO NOT USE DOG MODIFIER CODES
#
BEFORE TRAINING COMPLETION OR WHILE BOOTING THE GAME
#
DOG 1 MODIFIER CODES (Bottom Right Dog):
Press L R while saving to activate these codes
#
Hold R L While Saving for Beagle
94000130 fdff0000
221aeb80 00000000
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Miniature Dashund
94000130 fdff0000
221aeb80 00000001
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Chihuahua
94000130 fdff0000
221aeb80 00000002
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Labrador Retriever
94000130 fdff0000
221aeb80 00000003
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Chiba Inu
94000130 fdff0000
221aeb80 00000004
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Toy Poodle
94000130 fdff0000
221aeb80 00000005
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Pug
94000130 fdff0000
221aeb80 00000006
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for German Shepherd
94000130 fdff0000
221aeb80 00000007
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Cavalier K.C. Spaniel
94000130 fdff0000
221aeb80 00000008
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Pembroke Welsh Corgi
94000130 fdff0000
221aeb80 00000009
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Miniature Pinscher
94000130 fdff0000
221aeb80 0000000a
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Shi Tzu
94000130 fdff0000
221aeb80 0000000b
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Yorkshire Terrier
94000130 fdff0000
221aeb80 0000000c
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Miniature Schnauzer
94000130 fdff0000
221aeb80 0000000d
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Golden retriever
94000130 fdff0000
221aeb80 0000000e
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Shetland Sheepdog
94000130 fdff0000
221aeb80 00000011
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Jack Russel Terrier
94000130 fdff0000
221aeb80 00000012
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Dalmatian
94000130 fdff0000
221aeb80 00000013
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Boxer
94000130 fdff0000
221aeb80 00000014
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Siberian Husky
94000130 fdff0000
221aeb80 00000015
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Boy
94000130 fdff0000
221aeb83 00000000
d2000000 00000000
#
Hold R L While Saving for Girl
94000130 fdff0000
221aeb83 00000001
d2000000 00000000 - i<3dogs
miten noita koodeja voi käyttää?
- kultanennoutaja
öö........ onko siihen action replay korttiin sellasta koodii et niinku saa nopeemmin pentui???
- :p
aika lol nää jutut:PP Miks ohjeissa ei lue et ollaan peliin tehty sellanenki juttu et voipi tehä pentuja ... ihan paskaa
- xD
Niinpä xD, pakko aina naureskella itsekseen ku porukka luulee että pentuja saa vaikka ne koirat on ite pentuja. Sit kans ku netissä on niit ns. pentuvideoita, niin ne on kans huijausta mut poka silti menee hämyyn ;D.
Sit kans ne jotka väittää et on toiminu xD, voi lol, heittävät vaan lisää vettä myllyyn.
Koirien kokoo voi kyl muuttaa mut siihen tarvii jonkun koodi/hakkerointilaitteen tms. Innolla odottelen koska alkaa ilmaantuu pentujuttuja siit nintendo 3ds:än nintendogs peleistä
- KoiranPelkääjä
http://www.youtube.com/watch?v=wAxUq3dciX4&feature=related
PENNUT SAIVAT PENNUN YOUTUBESSA NYT ON TOSIASIA NÄKÖJJÄÄ"!! :O- 3
Lol niin feikki ku olla ja voi xD action replaylla tms koodivempeleellä joko pienennetty koira tai sit laitettu muut suuremmaks
- Kyselevä kakara
Siis Dry foodii vai Natul Dog Food Bagii?
- Kysyvä kakara
Saako harjata tai pestä?
- apuakaipaalla
ok mulla on 2 cavalier K.C spanielia.samanväriset,tyttö ja poika. mut tuleeks pentuja jos ne ei oo luonteeltaa ''very frendly'' tai jtn! ku kyl ne o ystävällisii. annan nil kuivamuonaa ja maitoo, en vie lenkille ku poikaa tai kisoihin ku poikaa.saanks pennun? ja mihin ihmeeseen noi koodit pitäs kirjottaa?! ja kumpaa anttetaa kuivaruokaa va sitä natural dog food bag:ii?? ja kuinka kauan emon'' raskaus '' kestää???
- Koirafani00
Uskon vaan puoliks tohon pentujuttuun, oon jo kokeillu mut meni hermot en kestäny viikkoo enempää, mut mun mielestä pitää antaa kuivaruokaa.
En tiiä kuin kauan se kestää, mut kokeilen just uudestaan labbiksilla Mario ja Poppi.
Unohin kattoo Poppin luonteen, joten en oo varma toimiiko, mut, kerron jos jotain tapahtuu, ja muhun voi luottaa.
Jos kerron, että voi saada pentuja, niin silloin se on totta. - Koirafani00
Eipä vielä ainakaan mitään erikoista, yhessä vaiheessa Poppi näytti lihovan, mut kun kerran unohin ruokkii ja niistä tuli famished ja parched, niin eipä enää ollu lihavampi.
Joku muu voi koittaa, mulla menee aina hermot, en millään JAKSA ruokkia niitä joka päivä kolme kertaa ja kaikkee.
Tässä on nyt kumminkin mun metodi:
Tee ohje kolme kertaa päivässä, mieluiten päivällä, aamulla ja illalla.
1. Anna vettä ja ruokaa.
(2. harjaa kumpikin, ja tarkista, onko tyttö lihonut. Itse tarkistan sen niin,
että harjaan ensin pojan, ja laitan sormen ruudulle sen vatsan kohdalle.
Sitten harjaan tytön, ja katson meneekö vatsa sormen alapuolelle, vai onko se samassa kohdassa.)
3. Vie poika lenkille, lyhyt lenkki vain, ei puistoa, kauppaa tai agilitypuistoa.
4. Heitä kumisientä, luuta, tai mitä vaan lelua, josta koirat tykkää.
5. Ruoki ja juota, poika on varmasti väsynyt lenkin ja leikin jälkeen.
6. Pitkä rapsutustuokio, niin että kumpikin väsyy.
7. Jos mahdollista, laita soimaan "naptime"-levy, ja varmista, että kumpikin nukahtaa. - tietämätön?
Voiko siis oikeesti saada pennun? Onko sellaista nindendogs peliä, missä on vain koiria? Siis kaikki ruodutkin?(ei kissoja!) Ja miten se pennun tekeminen tapahtuu oikeesti?!
- ~Nenya
Haittaako jos on kaksi eriväristä samanrotuista koiraa? Onnistuuko pentujuttu mäyrisversiolla??
- ~Nenya
Hei te jotka ette usko pentujuttuun, niin miksi siinä ohjevihkossa lukis selvästi että voi teettää pentuja ja ois ohjeet, kun ei harjaustekniikalla saatavia trainerpointsejakaan mainita!
Ja pari kysymystä johon toivoisin vastausta teiltä fiksuilta pelaajilta:)
1. Saako koirille antaa herkkupaloja?
2. Voiko käydä ostamassa lisää Dry Foodia ja maitoa lähikaupasta, ei siis lenkin varrella olevasta kaupasta vaan siitä Pet Supplystä?
3. Tarviiko uros ja narttu tiettyjä asusteita?
4. Millä leluilla saa leikkiä?
5. Saako taloa vaihtaa?
6.Saako opettaa temppuja kummallekaan?
7. Saako harjata tai pestä?
8. Onnistuuko mäyrisversiolla ilman Action-koodijuttuja?
9. Pystyykö pentuja teettämään Charismatic Tamer-tasolla, ja n. 40 000 tr-pointseilla
10. Onnistuuko kahdella kiltillä sakemannilla?
Ja, jos vastaatte ja onnistuu, niin lupaan LAITTAA KUVIA, varmasti:)
Kiitos - PentujaVOIsaada
1. Saa antaa
2. Saa, koska kuten ohjeissa yleensä lukee, uroksen lenkin aikana urosta ei saa käyttää agilityhallilla, puistossa, kaupassa tms, joten osta ruuat ja juomat vain Pet Supplystä :)
3. Ei sinänsä, mutta pentu voi tulla nopeammin, jos nartulla on "Rose"-koriste ja uroksella "Lucky Collar".
4. Millä tahansa, mistä koirat tykkäävät. Älä leiki sellaisella, mitä koirat pelkäävät!
5. Saa
6. Suositeltavaa olisi, että vain urokselle opetat, ainakin sen aikaa, kunnes narttu saa pennun (jolloin narttuakin voi kouluttaa).
7. Saa, ja se on suositeltavaa. Harjatessa nimittäin näet, jos nartun maha on kasvanut..
8. En osaa itse sanoa, kun minulla on tuo Chihuahuaversio.
9. En osaa sanoa.
10. Varmasti :)) - nintendogsi
minulla oli kans samalla lailla kuin tolla koirafani00:lla eli unohdin ruokkii mutta tässä toimiva ja kunnollinen ohje. en valehtele
1. tavarat ja trainerit jotka pitää olla 10000 trainer pointsii, natural dog food bag, milk carton, short/long hair shampoo (riippuu turkin pituudesta), naptime record, lucky collar, rose
2. älä käytä tavaroita mitä koirat vihaavat tai voi satuttaa niitä
3. osta kaksi saman rotuista koiraa tyttö ja poika ystävällisiä
4. pane pojalle lucky collar ja tytölle rose
5. pane naptime record taustamusiikiksi eli laitat levyn pyörimään ja poistut valikosta
6. ruoki niitä natural dog food bagilla ja milk cartonilla
7. vie poika lenkille mutta vain kerran talon ympäri ja kerran päivässä tai ei ollenkaan
8. älä vie kumpaa kaan kisoihin
kysykää jos on kysyttävää ja ilmoittakaa jos jotain puuttuu- xejer(maybe)
Mutta kun trpointseja ei voi saada ku 9999, mulla on 9999 trainerpointsia ilman mtn. koodijuttuja tai action replaytä. Olen kyl harjauskikkaa käytellyt.
- nintendogsi
ja vielä yhdeksäs jäi eli:
9. jos niiden turkin laatu on normal tai dirty niin pese ne - Joonas+Jessi
Itse koitan tätä kahdella dalmatialaisella nimiltä Joonas ja Jessi.
Toivotaan parasta! - Goddes
Nintendo DS3 Ranskandoggi&Friends Nintendogs cats
Itselläni onnistui tuo pentujen saanti! :D
Tässä ohjeet joita käytin:
1. Hanki kaksi samanrotuista koiraa (Uros ja Narttu)
2.Talossa ei saa olla kuin 2 koiraa.
3.Varmista että niiden kunto on "Optimal"
(Nartulla paino nousee)
4. Anna niille vain kuivaruokaa ja maitoa
5.Urosta voi käyttää lenkillä/kilpailuissa jne.
(Nartulle kannattaa antaa useasti keksejä ja sitä pitää rapsuttaa/harjata)
6.Pidä Narttu koko ajan kotona (Älä pese sitä)
7.Pelin voi sulkea kunhan muistaa tallentaa sen
8.Peliä ei tarvitse pelata 24/7
9.Koirilla ei tarvitse olla mitään asusteita
10.Odota viikko-kuukausi (itselläni meni noin. 2 viikkoa)
11. Sitten KENNELIIN tulee uusi koira
12 Saman rotuinen kuin aiemmat kaksi
13. Rahaa täytyy olla yli 2000
14.Kennelissä oleva koira on muita paljon pienempi ja voit ostaa sen vai kerran (sitten se katoaa kennelistä)
Toivottavasti tästä oli jotain apua :D
Itselläni toimii!- haluaisin pennun :(
toimiiko se siinä kultasessanoutaja versiossa tai puudelissa
- Jessi+Joonas
VINKKI
Jos pelaat Nintendo DSllä Nintendogsia ja haluat sada pentuja:
1.Hanki kaksi saman rotuista koiraa,uros ja narttu.Luonteen tulee olla "very friendly" tai "rarely gets into fights".Ei tarvitse olla samaa väriä,mutta itse suosittelen.
2.Anna pennuille toisistaan erotottuvat nimet,ei saman kuuloisia.
3.Vain urosta saa käyttää ulkona,vältä lenkillä kauppaa,puistoa ja agility-rataa,ja opettaa temppuja.Älä käytä kumpaakaan kilpailuissa.
3.Koiria voi harjata ja niiden kanssa voi leikkiä leluilla joista ne pitää,mutta molempien pitää tykätä samasta lelusta.
4.Koirille saa syöttää vain Dry Foodia ja Milk Cartonia
5.Jos opetat poikakoiralle(uros) tempun,tämän tekemiseen uroksen tulee halia naarasta,jossa uros halii naarasta,uroksen opittua tempun kun sanot urokselle esim "Hali"(minä annoin tempun nimeksi "Hali") uros halii naarasta jolloin ei kestä niin kauan aikaa pennun saamiseen!
Toivottavasti oli apua!- nintendogs1
Minulla on siis 3ds rankanbuldokkiversio. Minulla on yös kaksi sakemanni, mutta niiden luonteet ovat jotain että ne tarvitsevat omaa aikaa ja tekevät mitä haluavat jotain siis tuonne päin, joten onnistuuko pennutus niillä?? Ja se vielä, että pitääkö niitä vain harjata, ettei tarvitse pestä??
- kissa280
Pystyyks siinä 3ds:n pelissä kissat saada pentuja?
- Kissafani
Mulla on aina ollu Shiboja, mutta koska kiitos tuhannesti pikkuveljelleni, hän rikkoi DS:äni, joten pentujen kokeilu jäi kesken... Mut onnistuuko DS3:men versiolla Nintendogs cats ? Ja voiko KISSOILLE saada pentuja???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1374053- 891989
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151881Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi571507Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541442Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331395VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991312- 741216
- 951087
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181060