kyllä hävettää !!!
ei jumalauta
6
460
Vastaukset
- AntiDyer
Ei ole totta. Mikä vaivaa? Miksei taso säily? Kammottavaa. Ei vieläkään mennä kisoihin jos ei hoideta näitä. :( Miksei Hodgson vaihtanut tunnin pelin jälkeen miehiä? Forssell ajoissa peliin.
- hutari
Saatana. Nyt ottaa ohraiset suomen pojat. Ei wittu oo todellista. No, se Puolan tuurivoiton jälkeen paluu on arkeen. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- .........
Siinä sen taas näki..
- juuri näin ku
minä sanon, että vaikka kuinka media hehkuttaa niin se on se ja sama, ei maailmalla pärjää puulaakiporukalla, vanhoja äijiä tai pelkkiä kloppeja ja kukaan ei sovi edes omaan seurajoukkueeseen pelaamaan. Naurettavaa sakkia kertakaikkiaan. Kohta alkaa taas se kotoisan potkupallosarjan kausi, voi sitä television hehkutusta, toivottavasti tämä edes hieman sitä laannuttaa on se sen verran köykästä ja köyhää touhua. Potkupalloa pelaa Suomi, näin on.
- tolla pelillä
mennä ikinä minnekään kisoihin, ei kannattas leijua ennakkoon..
- pahi....
KOSKAAN EN OO NÄHNYT NOIN HUONOA JALKAPALLOPELIÄ EI SAATANA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384