Mitä vakuutuksia te olette ottaneet rakennusajalle?
Töissähän tulee olemaan talkooväkeä sekä ammattimiehiä.
Pankki varmaan vaatii palovakuutuksen sekä varkausvakuutuksen kun taas talkooväelle talkoovakuutus mut mitä muuta?
Rakennusaikaiset vakuutukset?
6
3152
Vastaukset
- Antti
Tilasin juuri Laajan kotivakuutuksen Pohjolasta 185e/vuosi.
Aloitan vakuutuksen vasta päivää ennekuin talopaketti tulee tontille. - rakentajarane
Myös meille pohjolasta talkoovakuutus 10:lle hengelle ja täysarvovakuutus heti kun vasara heilahti. Jos vaikka talo palaa kesken rakentamisen, vakutuusyhtiö rakennuttaa talon valmiiksi.
- Jocu
Uskonhan sanotaan siirtävän vuoriakin!
- Sami
En ole ottanut talkoovakuutuksia, kun kaikilla on vapaa-ajan tapaturma vakuutukset muutenkin, minkäs sille voi jos liukastuu tuttavan raksalla käydessä...
Palovakuutus ja rakennusaikainen kotivakuutus, joka korvaa vahingot ja varkaudet.- rakentajarane
Kaikilla ei todellakaan ole mitään vapaa-ajan tapaturmavakuutusta. Talkoovakuutusta ei kohdenneta kehenkään tiettyyn henkilöön ja on näin ollen todella joustava, eikä todellakaan kummoisia maksa. Se nyt vaan on tyhmää säästää väärässä paikassa!
- loukkaantuu.
kkäytättekö talkoissa työporukale vakuutuksia? vai onkose voi voi kun kaverin ystävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809