Koneestani hajosi emolevy ja tilasin uuden.sain asennettua sen paikalleen ajoin ajurit ym.kone toimii muuten ihan jees, mutta tuuletin ottaa täydet kierrokset koko ajan.ennen tätä ei tapahtunut kuin käynnistäessä.onko jotain vinkkiä miten toimia.koneni on fujitsu siemens ja emolevy asus mallia a8v-vm se.en tiedä riittääkö nämä tiedot.mutta kokeilen kuitenkin. kone ostettu valmiina pakettina n.2v sitten.
prossun tuuletin
4
324
Vastaukset
- joo,,,
emon ja prosun pitää tukea toisiansa mullakin huutaa tuuletin se on mulla sen merkki ,että se pitää romut
viileenä.Viimeksi maraton ajo tällä 26.h netistä mp3
tasosta musaa omia ohjelmia latauksen jälkeen kun ajoi,se toimi paremmin kun kahden tunnin latauksien jälkeen.Katsoin arvot ja ne tosiaan näytti pitkän käytön jälkeen paremmilta kun lyhyen käytön jälkeen. Cooleri asennettu kunnolla?Jos lämpenee liikaa niin varmasti huutaa.Tarkista lämmöt jollakin ohjelmalla?Onko mitään hajua mitä aikaisemmin ollut? vertaa siihen jos muistikuva asiasta löytyy.
Jos lämmöt ok.Katso BIOS asetuksesta saisitko mölyn loppumaan.Laitoitko CPU coolerista lähtevän johdon oikeaan paikkaan.Muistipaikkojen vieressä on CPU FAN.Tuo CPU Fan johto sopii myös CHA FAN liitäntään.
- xyz...
Kyseisessä emossa ei ole mitään "Fan Control"-ominaisuutta, joten tuulettimen kuuluukin pyöriä täysillä koko ajan.
Osta erillinen säädin jos haluat hidastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022236- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘611091Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis611067- 511027
- 36952
- 33824