kassihiki

vituttaaQsäkkiä

sillä se tekee housut vähä kosteiks ja muutenkin inhottava olo, mitää keinoo mil sais vähennettyä?

8

1843

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aoppii

      Alkoholiton deodorantti (apteekista) sitä sutaset munas päälle ni hiki vähenee ja aineki haju lähtee. Kannattaa ottaa vaikka kouluun mukaan tai missä nyt päviävsi kuppaat ni vesassa on aina hyvä käydä välillä sipaisemassa.


      Jotkut on luotu vain hikimuniksi, kivespussin pinnassa on hikirauahsia enemmän kuin esim. kainaloissa. Tämä johtuu siitä että kivesten täytyy saada oikea lämpötila siittiöiden valmistukseen ja hiki viilentää liian kuumaa ihoa.
      Yhden uskomuksen mukaan pallihien haju munakarvoissa houkuttelee naaraita panolle.

      Käytä ilmavia housuja, alushousuina boxereita. (valkoisia, koska värjätyissä on paskoja aineita jotka vain ärsyttää herkkää kivespussin ihoa hikoamaan enemmän)

      Toinen tapa on kääriä muna paperiin (vessanpaperiin) ja olla muna paketissa koko päviän. Näin paperi kastuu mutta ongelma on sitten vessassa käynnit.

      Sitten alushousut vaihda joka päivä ja käy suihkussa kans joka päivä. Joidenkin mukaan teen juomisella oli positiivisia tai negatiivisia vaikutuksia.

      Yöllä kannattaa nukkua alasti, ellei se häiritse. Esim. minä ja veljeni jouduimme teinivuosina nukkumaan samssa huoneessa melkein sängyt vierekkäin ja hän ei halunnut että nukun alasti koska se oli hänen mielestä homoa. Tosin myöhemmin hänkin on tajunnut hien vaikutukset ja nukkuu alasti.

      Näin ei housust hikeenny yön aikana ja aamulla saa kuivat jalkaan.

      Sellasta miehen elämä on, mutta pilluhiki se vasta lemuaakin joten ole vain kiitollinen siitä etä olet mies.

      • sfsef

        kyllä sitä alkoholitonta deooranttia myydään ihan kaupoissakin, esim nivea for men without alcoholik.


      • adjsfsdfjdsfjsfj
        sfsef kirjoitti:

        kyllä sitä alkoholitonta deooranttia myydään ihan kaupoissakin, esim nivea for men without alcoholik.

        tarkotin sillä että apteeksita kannattaa ostaa kun ovat omasta mielestäni laadukkaampia. Nivea on surkea, ei tehoa finneihin, dödöt on kauheita ja sopii parhaiten 30-50 vuotiaille. ainoa paras on NIvealta se originaali Creme joka on tosin liian rasvainen mutta suojaa hyvin.


      • skspsooo
        sfsef kirjoitti:

        kyllä sitä alkoholitonta deooranttia myydään ihan kaupoissakin, esim nivea for men without alcoholik.

        se on alcoholic ei alcoholik. painu koulun penkille luuseri.


      • itse isot
        skspsooo kirjoitti:

        se on alcoholic ei alcoholik. painu koulun penkille luuseri.

        alkukirjaimet lauseen alussa ja pisteen jälkeen. Luuseri on selvä lainaus englannista. Opettele ensin äidinkielesi ennen kuin alat hienostelemaan.


      • Anonyymi

        Kaassihiki lemuaa!


      • Anonyymi
        skspsooo kirjoitti:

        se on alcoholic ei alcoholik. painu koulun penkille luuseri.

        Säännölliset suihkussa käynnit myös ihan jees.


    • Anonyymi

      Käyttämällä urheiluun tarkoitetut bokserit on valmistettu hydro Pro materiaalista joka siirtää kosteuden iholta pois, kannattaa kokeilla

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe