mikä on hatsapuri?

kertokaa?

onko se joku tortilla? mitä täytteitä niihin
yleensä laitetaan? kertokaa edullisia, tosihalpoja
kaviaari/blinipaikkoja Pietarissa?

6

2984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PekkoOriginal

      ...siellä se vastaus on......

      • kakkahattu

        joo se on sellanen rasvapiiras mihin on liffattu rotta sisälle. Eli pelmeenin isoveli tai serkku kun pelmeenissä ei ole kuin hiiri. Pelmeenin oikea isoveli on nimittäin hinkkali. Jos syöt näitä herkkuja niin muista vetää litra votumia käkättimeen tai voi tulla pikku panos.


      • joopati
        kakkahattu kirjoitti:

        joo se on sellanen rasvapiiras mihin on liffattu rotta sisälle. Eli pelmeenin isoveli tai serkku kun pelmeenissä ei ole kuin hiiri. Pelmeenin oikea isoveli on nimittäin hinkkali. Jos syöt näitä herkkuja niin muista vetää litra votumia käkättimeen tai voi tulla pikku panos.

        se on siinä!!


      • _rutja_
        kakkahattu kirjoitti:

        joo se on sellanen rasvapiiras mihin on liffattu rotta sisälle. Eli pelmeenin isoveli tai serkku kun pelmeenissä ei ole kuin hiiri. Pelmeenin oikea isoveli on nimittäin hinkkali. Jos syöt näitä herkkuja niin muista vetää litra votumia käkättimeen tai voi tulla pikku panos.

        Ihan hyvää se silti on.. Olin viikonloppuna Pietarissa ja taisin jotain tollasta kaukaasialaisten pistrossa syödä. Hinta 45rbl olut 0.5l 30rbl.. aika edullista. Olisi ollut myös "bisnes-lans": bors-keitto leipää tee, hinta 55rbl. Ja myyjänä tavattoman kaunis kaukaasialainen tyttö. Olin lauantaina (31.03), onkohan vielä lupa myydä (se uusi laki).


    • lyyli

      hatsapuri on alunperin kaukasialainen juustopiirakka, ison karjalanpiirakan mallinen, keskeltä ihanan rasvaista vuohenjuustoa pursuava ja kuumana tosimaukas leivonnainen

      nykyisin ravintolat tarjoilevat hatsapurin nimellä esim. lihalla, kaalilla jne. täytettyjä pääruokapiiraita, yleensä kasviksilla höystettynä

      • ja hatsapurit

        Ha4ik on henkilö joka valmistaa ha4apurin. (nelonen on se yksi ässä... mutta täällähän pitää kirjoittaa sillein että sensuuriosastokin ymmärtää joten kyriilistä salakieltä vältän)

        Ha4ik on kauniimpi ilmaisu "mustatakapuolesta", tarkoittaa Kaukaasialaisen rodun ihmistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe