onko se joku tortilla? mitä täytteitä niihin
yleensä laitetaan? kertokaa edullisia, tosihalpoja
kaviaari/blinipaikkoja Pietarissa?
mikä on hatsapuri?
6
2984
Vastaukset
- PekkoOriginal
...siellä se vastaus on......
- kakkahattu
joo se on sellanen rasvapiiras mihin on liffattu rotta sisälle. Eli pelmeenin isoveli tai serkku kun pelmeenissä ei ole kuin hiiri. Pelmeenin oikea isoveli on nimittäin hinkkali. Jos syöt näitä herkkuja niin muista vetää litra votumia käkättimeen tai voi tulla pikku panos.
- joopati
kakkahattu kirjoitti:
joo se on sellanen rasvapiiras mihin on liffattu rotta sisälle. Eli pelmeenin isoveli tai serkku kun pelmeenissä ei ole kuin hiiri. Pelmeenin oikea isoveli on nimittäin hinkkali. Jos syöt näitä herkkuja niin muista vetää litra votumia käkättimeen tai voi tulla pikku panos.
se on siinä!!
- _rutja_
kakkahattu kirjoitti:
joo se on sellanen rasvapiiras mihin on liffattu rotta sisälle. Eli pelmeenin isoveli tai serkku kun pelmeenissä ei ole kuin hiiri. Pelmeenin oikea isoveli on nimittäin hinkkali. Jos syöt näitä herkkuja niin muista vetää litra votumia käkättimeen tai voi tulla pikku panos.
Ihan hyvää se silti on.. Olin viikonloppuna Pietarissa ja taisin jotain tollasta kaukaasialaisten pistrossa syödä. Hinta 45rbl olut 0.5l 30rbl.. aika edullista. Olisi ollut myös "bisnes-lans": bors-keitto leipää tee, hinta 55rbl. Ja myyjänä tavattoman kaunis kaukaasialainen tyttö. Olin lauantaina (31.03), onkohan vielä lupa myydä (se uusi laki).
- lyyli
hatsapuri on alunperin kaukasialainen juustopiirakka, ison karjalanpiirakan mallinen, keskeltä ihanan rasvaista vuohenjuustoa pursuava ja kuumana tosimaukas leivonnainen
nykyisin ravintolat tarjoilevat hatsapurin nimellä esim. lihalla, kaalilla jne. täytettyjä pääruokapiiraita, yleensä kasviksilla höystettynä- ja hatsapurit
Ha4ik on henkilö joka valmistaa ha4apurin. (nelonen on se yksi ässä... mutta täällähän pitää kirjoittaa sillein että sensuuriosastokin ymmärtää joten kyriilistä salakieltä vältän)
Ha4ik on kauniimpi ilmaisu "mustatakapuolesta", tarkoittaa Kaukaasialaisen rodun ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419