Pientä galluppia ehkä kaipaisin tai jotain.
Missä iässä pojillanne on ollut ensimmäisiä märkiä unia???
Meillä 7,5-vuotias poika, joka taisi nähdä ekan märän unensa, luuli raukka pissanneensa housuunsa, mutta virtsaa housujen märkä läntti ei hajusta päätellen ole, eikä hikeä....
Ei kai nyt näin nuorena???????????
Pojan siemensyöksyt??
4
3922
Vastaukset
- yksi vain
Pikkuveljeni sai ensimmäisen siemensyöksynsä ja orgasminsa ollessaan 2v. Eli aika varhain! Tytöt voivat saada orkkuja jo heti syntymän jälkeen.
- Miina I
Yölliset siemenvuodot ovat sukukypsyyden saavuttamisen merkki. Ei niitä pikkulapsella ole. Erektioita pojalla sen sijaan on tietysti vauvasta asti, mutta se on eri asia.
- Miina I
yöllinen siemenvuoto tulee pojalle, kun hän on saavuttanut ns keskimurrosiän, siis yleensä aikaisintaan 12-13-vuotiaana. Ennen tätä tapausta on siis täytynyt ilmetä muita murrosiän merkkejä. Itse olen ruvennut miettimään onko 11-vuotiaani tulossa murrosikään, kun hänen tukkansa on ruvennut rasvoittumaan niin nopeasti.
- Anonyymi
Mun poika oli 16 vuotias ja oli tyttöystävänsä luona yökylässä ja he jakoivat sängyn pohjalla tuli siemensyöksy sitten kun hän kertoi tytön äidille hän auttoi poikaa masturboimaan mutta sitten kun nainen meni vessaan poika otti hänestä kiinni veti hiuksista ja pani häntä sitten tyttöystävä tuli katsomaan tyttö näki pojan 30 cm metriä pitkän kyrpän hänen äitinsä pillussa tyttö otti munasta kiinni ja työnsi sen hänen pilluun ja nyt molemmat ovat raskaana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346