"Löysin" ihan vahingossa tieni tälläiseen peliin nimeltä "Rappelz". Onko kuinka monelle tuttu?
Kokemuksia?
Siis tämähän on ihan ilmainen online peli.
Rappelz
4
1214
Vastaukset
- vähän myöhässä :D
Täähän on ihan ok peli max lvl on 140. Oon pelaillu mul oli warru ja ihan hyvä on kun on ilmainen.Antaisin tälle pelille 8½
- monzu
Hyvä ilmainen naksu tämä rappelz on, mutta pitemmälle pelatessa tulee himo käyttää oikeaa rahaa peliä helpottamaan. Nykyisin tuota lvl kattoahan ei ns. ole. Kannataa valita serveriksi yeti jossa pyörii muutama täysin suomalainen kiltakin. Eli vaan peliä latailemaan: http://rappelz.gpotato.com/
- halpahuora
monzu kirjoitti:
Hyvä ilmainen naksu tämä rappelz on, mutta pitemmälle pelatessa tulee himo käyttää oikeaa rahaa peliä helpottamaan. Nykyisin tuota lvl kattoahan ei ns. ole. Kannataa valita serveriksi yeti jossa pyörii muutama täysin suomalainen kiltakin. Eli vaan peliä latailemaan: http://rappelz.gpotato.com/
Itse pelailen myös aktiivisesti tuota rappelzia, todella addiktoiva. Itse olen 20lvl ja oikean elämän kaveri myös. Pelaillaan aina kahdestaan, olis kiva löytää joku suomalainen kilta mihin liittyä.
Nimet:
halpahuora (minä)
kullikalle (kaveri) tää ei ollu vitsi, nimet tehtiin että tunnistavat meidät suomalaisiks - halpahuora
halpahuora kirjoitti:
Itse pelailen myös aktiivisesti tuota rappelzia, todella addiktoiva. Itse olen 20lvl ja oikean elämän kaveri myös. Pelaillaan aina kahdestaan, olis kiva löytää joku suomalainen kilta mihin liittyä.
Nimet:
halpahuora (minä)
kullikalle (kaveri) tää ei ollu vitsi, nimet tehtiin että tunnistavat meidät suomalaisiksja ihan yeti servulla pelataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594