Rappelz

Pelihulluko?

"Löysin" ihan vahingossa tieni tälläiseen peliin nimeltä "Rappelz". Onko kuinka monelle tuttu?
Kokemuksia?
Siis tämähän on ihan ilmainen online peli.

4

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän myöhässä :D

Täähän on ihan ok peli max lvl on 140. Oon pelaillu mul oli warru ja ihan hyvä on kun on ilmainen.Antaisin tälle pelille 8½

• monzu

Hyvä ilmainen naksu tämä rappelz on, mutta pitemmälle pelatessa tulee himo käyttää oikeaa rahaa peliä helpottamaan. Nykyisin tuota lvl kattoahan ei ns. ole. Kannataa valita serveriksi yeti jossa pyörii muutama täysin suomalainen kiltakin. Eli vaan peliä latailemaan: http://rappelz.gpotato.com/

• halpahuora
        monzu kirjoitti:

Hyvä ilmainen naksu tämä rappelz on, mutta pitemmälle pelatessa tulee himo käyttää oikeaa rahaa peliä helpottamaan. Nykyisin tuota lvl kattoahan ei ns. ole. Kannataa valita serveriksi yeti jossa pyörii muutama täysin suomalainen kiltakin. Eli vaan peliä latailemaan: http://rappelz.gpotato.com/

Itse pelailen myös aktiivisesti tuota rappelzia, todella addiktoiva. Itse olen 20lvl ja oikean elämän kaveri myös. Pelaillaan aina kahdestaan, olis kiva löytää joku suomalainen kilta mihin liittyä.

Nimet:
        halpahuora (minä)
        kullikalle (kaveri) tää ei ollu vitsi, nimet tehtiin että tunnistavat meidät suomalaisiks

• halpahuora
        halpahuora kirjoitti:

Itse pelailen myös aktiivisesti tuota rappelzia, todella addiktoiva. Itse olen 20lvl ja oikean elämän kaveri myös. Pelaillaan aina kahdestaan, olis kiva löytää joku suomalainen kilta mihin liittyä.

Nimet:
        halpahuora (minä)
        kullikalle (kaveri) tää ei ollu vitsi, nimet tehtiin että tunnistavat meidät suomalaisiks

ja ihan yeti servulla pelataan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      176
      10722
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      85
      10199
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      232
      5639
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      178
      4468
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      127
      2950
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      2945
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      38
      1746
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1338
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1190
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1114
    Aihe