"Löysin" ihan vahingossa tieni tälläiseen peliin nimeltä "Rappelz". Onko kuinka monelle tuttu?
Kokemuksia?
Siis tämähän on ihan ilmainen online peli.
Rappelz
4
1214
Vastaukset
- vähän myöhässä :D
Täähän on ihan ok peli max lvl on 140. Oon pelaillu mul oli warru ja ihan hyvä on kun on ilmainen.Antaisin tälle pelille 8½
- monzu
Hyvä ilmainen naksu tämä rappelz on, mutta pitemmälle pelatessa tulee himo käyttää oikeaa rahaa peliä helpottamaan. Nykyisin tuota lvl kattoahan ei ns. ole. Kannataa valita serveriksi yeti jossa pyörii muutama täysin suomalainen kiltakin. Eli vaan peliä latailemaan: http://rappelz.gpotato.com/
- halpahuora
monzu kirjoitti:
Hyvä ilmainen naksu tämä rappelz on, mutta pitemmälle pelatessa tulee himo käyttää oikeaa rahaa peliä helpottamaan. Nykyisin tuota lvl kattoahan ei ns. ole. Kannataa valita serveriksi yeti jossa pyörii muutama täysin suomalainen kiltakin. Eli vaan peliä latailemaan: http://rappelz.gpotato.com/
Itse pelailen myös aktiivisesti tuota rappelzia, todella addiktoiva. Itse olen 20lvl ja oikean elämän kaveri myös. Pelaillaan aina kahdestaan, olis kiva löytää joku suomalainen kilta mihin liittyä.
Nimet:
halpahuora (minä)
kullikalle (kaveri) tää ei ollu vitsi, nimet tehtiin että tunnistavat meidät suomalaisiks - halpahuora
halpahuora kirjoitti:
Itse pelailen myös aktiivisesti tuota rappelzia, todella addiktoiva. Itse olen 20lvl ja oikean elämän kaveri myös. Pelaillaan aina kahdestaan, olis kiva löytää joku suomalainen kilta mihin liittyä.
Nimet:
halpahuora (minä)
kullikalle (kaveri) tää ei ollu vitsi, nimet tehtiin että tunnistavat meidät suomalaisiksja ihan yeti servulla pelataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402