Mitäs piditte Anna Abreun Juanes-tulkinnasta?
A dios le pido?
7
1143
Vastaukset
- -akkavaris-
Alkuperäinen esitys on niin hyvä, ja ainutlaatuinen, että tuntui aika oudolta kuulla Juanesin biisi toisen laulamana ja vielä tytön esittämänä. Hirveesti en esitykseen tykästynyt, mutta nostan hattua Annalle rohkeasta biisi valinnasta.
- leonette
Mielestäni Annan ääni sopi kappaleeseen hyvin!
- sopivasti_puhuva
Oon samaa mieltä kuin Akkavaris - uskalias valinta.
Anna sinänsä lauloi hyvin, mutta bändi & taustalaulajat oli mun mielestä niin karmeet, etten voi sanoa pitäneeni esityksestä... Juanesin kitaroissa on NIIIIIN oma soundi, ja sitä ne ei lähellekään saaneet aikaan.
Annan äänessä on jotakin Shakira-maista, joten biisi kyl sopi hänelle. Joissakin kohdissa hän kyl unohti sanat tai meni sekaisin ja aksentti oli vähän "portugalinen".
Mutta - ROHKEA TYTTÖ! Mä toivon, et hän voittaa. - kristall
tosi outoa oli kuulla tuo jonkun muun kuin Juanesin esittämänä. tuokin kappale (niin kuin kaikki hänen kappaleet) on jotenkin niin Juanesin oma...:)
mutta kai se Anna sinänsä ihan hyvin lauloi.
mutta se bändin soitto ei kyllä minunkaan mielestä kuulostanu ollenkaan siltä miltä ois pitäny..! Kyllähän Anna lauloi melko hyvin, mutta tosiaankaan bändi & taustalaulajat eivät onnistuneet hommassaan... Täytyy kyllä myöntää, että tää sanojen unohtaminen vähän kaiversi mieltä... Mutta kun ottaa huomioon sen, että Anna oli kipeänä, niin peukut pystyyn.. Oli tän kisan uskaliain biisi-valinta..
Ja kyllähän miekin oon Annan voiton kannalla.. :)- Juanecita
Aika pahasti Annalla meni paikoitellen sanat sekaisin, en tiedä, onko kovin fiksu veto jos oikeasti aikoo enemmänkin alkaa laulamaan espanjaksi.
- siinä vaiheessa
homma on vähän eri...
Voi ottaa espanjantunteja, eikä biisien sanojakaan tartte opetella ulkoa kauheassa kiireessä.
Enkä oo ollenkaan varma, että itekään muistaisin sanat suorassa TV-lähetyksessä, vaikka muuten ne muistankin... ;)
Mä "salaa" toivoin jo aiemmin, että Anna vetäis Juanesia, ja vetihän se! Mutta mun mielestä Annan äänelle sopis paremmin esim. Es por ti -biisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191