SUSI METSÄSSÄ

PIKKUTYTTÖ

MITEN KÄVISI, JOS SUSI TULISI ÄRHENTELEMÄÄN MINULLE 160 CM PITKÄLLE HOIKALLE NAIKKOSELLE.
PYSTYISINKÖ PUOLUSTAUTUMAAN SITÄ VASTAAN VAI REPISIKÖ MINUT KAPPALEIKSI. PELÄSTYISIKÖ PUUKARAHKALLA PAUKUTTELUA TAI SAISINKO TAJUN POIS KALAUTTAMALLA.

9

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalikka kalahtelee

Sulla pitäisi olla kaksi kalikkaa, jos ei kalisuttelu auta, niin oot sitten muka toisella lyövinäsi ja kun se sitä väistelee, niin yllättäen hutkautatkin sitten toisella kalikalla. Jos se osuu, niin se susi älähtää.

Jos et kertapaukulla saa siltä lamppua sammuksiin, siinä saattaisi kävvä niin, jotta kalikoistasi huolimatta sinä löytäisit itsesi kappaleiksi revittynä.

• parempi vaihtoehto

oiskohan mulla parempi olla joku paukahteleva
        pyssyn tapainen mukana. Tuskin onnistun huitelemaan kahdella kalikalla, kun ei ole tullut harjoiteltua noita itämaisia taistelulajeja.

• adcc
        parempi vaihtoehto kirjoitti:

pyssyn tapainen mukana. Tuskin onnistun huitelemaan kahdella kalikalla, kun ei ole tullut harjoiteltua noita itämaisia taistelulajeja.

Et tarvitse aseenkantolupaa.

Tuossa linkki yhteen firmaan.

http://www.dekoase.com/page/frame.html

Oikea tie tietysti on neuroottisen pelon poishoitaminen.

• Kalikka palikka
        parempi vaihtoehto kirjoitti:

Mutta mitä sitä leikkimään, ikuisesti on kunnon haulikon täyteinen ja -tai 6-millin hauleilla ladattu magnum patruuna parempi.

Mitä apua siitä sulle on, jos pahimmoilleen vähä säikäytät, jymäytä kerralla, niin ettei suset ainakaan uniin tule.

• eipä mahiksia

jos sulla ei ole asetta mukana niin ei susille pärjää. ne kun usein ovat muutaman yksilön laumassakin eli jopa 6, -8. sutta jos käy päälle on turha kepillä huitoo, huitoohan se hirvikin mutta silti ne tekee siitä paistin.

• aseen asekaupassa

myykö ne mulle 18-vuotiaalle tytölle/naiselle asetta, jos sanon tarvitsevani maastojuoksussa.
        Miten isoja nää aseet on, eli mihin sijoitan ne juostessa. Tulee kyllä mieleen armeija meininki, jos juoksen kivääri selässä heiluen. Tarvii varmaan ostaa sitte maastoasukin ja selittää
        ihmisille, että aion hakea armeijaan ja treenaan sitä varten.Muutenhan pitävät mua jotenkin hulluna.

Kuntoilua en kyllä jätä mokoman muutaman hukan takia. Toimisikohan kyynelkaasu tai pippurisirotin.Ei tarvis sellasia painavia aseita kanniskella.

• aseen asekaupassa kirjoitti:

myykö ne mulle 18-vuotiaalle tytölle/naiselle asetta, jos sanon tarvitsevani maastojuoksussa.
        Miten isoja nää aseet on, eli mihin sijoitan ne juostessa. Tulee kyllä mieleen armeija meininki, jos juoksen kivääri selässä heiluen. Tarvii varmaan ostaa sitte maastoasukin ja selittää
        ihmisille, että aion hakea armeijaan ja treenaan sitä varten.Muutenhan pitävät mua jotenkin hulluna.

Kuntoilua en kyllä jätä mokoman muutaman hukan takia. Toimisikohan kyynelkaasu tai pippurisirotin.Ei tarvis sellasia painavia aseita kanniskella.

Eivät mahda myydä sinulle asetta puolustautumiskäyttöön.

Sutta tai susia vastaan paras konsti lienee laajalla patruunakapasiteetilla varustettu pumppuhaulikko 12/76. Panoksena tietysti 76millinen hylsy 3.7-4.5 millin hauleilla varustettuna.

Sinun tapauksessa ostaisin joko starttirevolverin(varmempitoiminen kuin pistooli) tai maahanm... raiskaajia vastaan suunnitellun älämölöhälyttimen. Älämölääjän huono puoli on se, että siitä loppuu paristo yhden hälytyksen jälkeen.

Suomessa myytävät sumuttimet ovat hieman heikkotehoisia, mutta pitää ottaa huomioon että suden aistit ovat Heikki Huumehörhöä satoja kertaa voimakkaampia.

• kukaan,

näkeekö netistä jostain missä panta sudet on liikkunu?

• Iliman muuta

Sopiva liekinheitin, jolla yltää viiden-kymmenen metrin päähän.

Jos susilauma hyökkää, niin sillä ehtii kärventää kaikki, eikä kuulu ampumisen ääntä.

Tietenkin se heitin pitää olla kevyt ja tankki repussa sekä suuttimessa täytyy olla automaattisytytys, niin ei tartte kun liipasinta painaa.

Kävisikö semmoinen, eikä tartte aseenkantolupaakaan.(luultavasti)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4032
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2641
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2563
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2013
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1483
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1354
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1068
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      998
    Aihe