MITEN KÄVISI, JOS SUSI TULISI ÄRHENTELEMÄÄN MINULLE 160 CM PITKÄLLE HOIKALLE NAIKKOSELLE.
PYSTYISINKÖ PUOLUSTAUTUMAAN SITÄ VASTAAN VAI REPISIKÖ MINUT KAPPALEIKSI. PELÄSTYISIKÖ PUUKARAHKALLA PAUKUTTELUA TAI SAISINKO TAJUN POIS KALAUTTAMALLA.
SUSI METSÄSSÄ
9
919
Vastaukset
- Kalikka kalahtelee
Sulla pitäisi olla kaksi kalikkaa, jos ei kalisuttelu auta, niin oot sitten muka toisella lyövinäsi ja kun se sitä väistelee, niin yllättäen hutkautatkin sitten toisella kalikalla. Jos se osuu, niin se susi älähtää.
Jos et kertapaukulla saa siltä lamppua sammuksiin, siinä saattaisi kävvä niin, jotta kalikoistasi huolimatta sinä löytäisit itsesi kappaleiksi revittynä.- parempi vaihtoehto
oiskohan mulla parempi olla joku paukahteleva
pyssyn tapainen mukana. Tuskin onnistun huitelemaan kahdella kalikalla, kun ei ole tullut harjoiteltua noita itämaisia taistelulajeja. - adcc
parempi vaihtoehto kirjoitti:
pyssyn tapainen mukana. Tuskin onnistun huitelemaan kahdella kalikalla, kun ei ole tullut harjoiteltua noita itämaisia taistelulajeja.Et tarvitse aseenkantolupaa.
Tuossa linkki yhteen firmaan.
http://www.dekoase.com/page/frame.html
Oikea tie tietysti on neuroottisen pelon poishoitaminen. - Kalikka palikka
parempi vaihtoehto kirjoitti:
pyssyn tapainen mukana. Tuskin onnistun huitelemaan kahdella kalikalla, kun ei ole tullut harjoiteltua noita itämaisia taistelulajeja.Mutta mitä sitä leikkimään, ikuisesti on kunnon haulikon täyteinen ja -tai 6-millin hauleilla ladattu magnum patruuna parempi.
Mitä apua siitä sulle on, jos pahimmoilleen vähä säikäytät, jymäytä kerralla, niin ettei suset ainakaan uniin tule.
- eipä mahiksia
jos sulla ei ole asetta mukana niin ei susille pärjää. ne kun usein ovat muutaman yksilön laumassakin eli jopa 6, -8. sutta jos käy päälle on turha kepillä huitoo, huitoohan se hirvikin mutta silti ne tekee siitä paistin.
- aseen asekaupassa
myykö ne mulle 18-vuotiaalle tytölle/naiselle asetta, jos sanon tarvitsevani maastojuoksussa.
Miten isoja nää aseet on, eli mihin sijoitan ne juostessa. Tulee kyllä mieleen armeija meininki, jos juoksen kivääri selässä heiluen. Tarvii varmaan ostaa sitte maastoasukin ja selittää
ihmisille, että aion hakea armeijaan ja treenaan sitä varten.Muutenhan pitävät mua jotenkin hulluna.
Kuntoilua en kyllä jätä mokoman muutaman hukan takia. Toimisikohan kyynelkaasu tai pippurisirotin.Ei tarvis sellasia painavia aseita kanniskella. aseen asekaupassa kirjoitti:
myykö ne mulle 18-vuotiaalle tytölle/naiselle asetta, jos sanon tarvitsevani maastojuoksussa.
Miten isoja nää aseet on, eli mihin sijoitan ne juostessa. Tulee kyllä mieleen armeija meininki, jos juoksen kivääri selässä heiluen. Tarvii varmaan ostaa sitte maastoasukin ja selittää
ihmisille, että aion hakea armeijaan ja treenaan sitä varten.Muutenhan pitävät mua jotenkin hulluna.
Kuntoilua en kyllä jätä mokoman muutaman hukan takia. Toimisikohan kyynelkaasu tai pippurisirotin.Ei tarvis sellasia painavia aseita kanniskella.Eivät mahda myydä sinulle asetta puolustautumiskäyttöön.
Sutta tai susia vastaan paras konsti lienee laajalla patruunakapasiteetilla varustettu pumppuhaulikko 12/76. Panoksena tietysti 76millinen hylsy 3.7-4.5 millin hauleilla varustettuna.
Sinun tapauksessa ostaisin joko starttirevolverin(varmempitoiminen kuin pistooli) tai maahanm... raiskaajia vastaan suunnitellun älämölöhälyttimen. Älämölääjän huono puoli on se, että siitä loppuu paristo yhden hälytyksen jälkeen.
Suomessa myytävät sumuttimet ovat hieman heikkotehoisia, mutta pitää ottaa huomioon että suden aistit ovat Heikki Huumehörhöä satoja kertaa voimakkaampia.
- kukaan,
näkeekö netistä jostain missä panta sudet on liikkunu?
- Iliman muuta
Sopiva liekinheitin, jolla yltää viiden-kymmenen metrin päähän.
Jos susilauma hyökkää, niin sillä ehtii kärventää kaikki, eikä kuulu ampumisen ääntä.
Tietenkin se heitin pitää olla kevyt ja tankki repussa sekä suuttimessa täytyy olla automaattisytytys, niin ei tartte kun liipasinta painaa.
Kävisikö semmoinen, eikä tartte aseenkantolupaakaan.(luultavasti)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984