Jos kyseiseen maahan aikoo matkustaa niin mitä reittejä kone lentää? Tuskin suoraa reittiä onkaan? Missä vaihdot? mitä maksaa?
El Salvador
8
1019
Vastaukset
- verran!
Sinnepäin maailmaa lennot on yleensä tonnin luokkaa. Joskus löytää jotain tarjouksia tosin.
http://www.matkakauppa.fi/matkakauppa/FlightQueryStart;jsessionid=0000ZAKnt_-jjPCIley0AZikDa8:-1?selectedMenuItem=Lennot- Manuel
Anteeksi mutta miten sinä sait vain tonnin hintaisen reissun ja mun haku tuotti about 3000 tonnin lentolipun. Jos se vain todellakin 1000 euroa maksaa niin mä lähden sinne viivana
- en tiedä
Manuel kirjoitti:
Anteeksi mutta miten sinä sait vain tonnin hintaisen reissun ja mun haku tuotti about 3000 tonnin lentolipun. Jos se vain todellakin 1000 euroa maksaa niin mä lähden sinne viivana
Hinnat kyllä vaihtelee matkan keston ja vuodenajan yms. satunnaisten tekijöiden, viikonpäivienkin mukaan. Itse sain kuitenkin esim. meno-paluu, 6.6.2007-6.7.2007 hinta 930 ja risat. Tämä siis halvin tuon sivun (http://www.matkakauppa.fi/matkakauppa/Start) löytämä.
Luulisin että yli kuukauden liput ovat usein kalliimpia. Ja monesti menolippu on kalliimpi kuin menopaluu :-)
No sitten vaikka 2 kuukauden lippu, 7.7 - 7.9 1180 euroa - business-luokassa
en tiedä kirjoitti:
Hinnat kyllä vaihtelee matkan keston ja vuodenajan yms. satunnaisten tekijöiden, viikonpäivienkin mukaan. Itse sain kuitenkin esim. meno-paluu, 6.6.2007-6.7.2007 hinta 930 ja risat. Tämä siis halvin tuon sivun (http://www.matkakauppa.fi/matkakauppa/Start) löytämä.
Luulisin että yli kuukauden liput ovat usein kalliimpia. Ja monesti menolippu on kalliimpi kuin menopaluu :-)
No sitten vaikka 2 kuukauden lippu, 7.7 - 7.9 1180 euroasori, jos haluatkin business-luokan lipun, onhan se mukavampaa niin, sellainen maksaa yli 3000.
Nuo oli muuten lentoja Helsingistä San Salvadoriin.
- oikea osoite
Lue tuolta osastosta Väli-Amerikka ja Karibia, niin siellä on vastaus kysymykseesi. Tässä ketjussa on keskitytty Etelä-Amerikkaan.
- Manuel
Mitä ihmettä Venezuela sit tekee tällä osastolla? Samalla tasolla se on maantieteellisesti kuin Salvadorikin.
- oikea osoite
Manuel kirjoitti:
Mitä ihmettä Venezuela sit tekee tällä osastolla? Samalla tasolla se on maantieteellisesti kuin Salvadorikin.
Jos tarkoitat maantieteellisellä tasolla sijaintia pohjois-eteläsuunnassa, niin sittenhän Venäjäkin voitaisiin laskea kuuluvaksi Skandinaviaan.
Väli-Amerikalla tarkoitetaan niitä maita, jotka sijaitsevat Pohjois-Amerikkaan kuuluvan Meksikon ja Etelä-Amerikkaan kuuluvan Kolumbian välissä. Venezuela on aivan toisella puolella Kolumbiaa ja kuuluu selkeästi Etelä-Amerikkaan.
Karibia on sitten oma juttunsa ja se onkin täällä vähän hölmösti kytketty Väli-Amerikkaan, vaikka ansaitsisi kokonaan oman osastonsa. Toki on totta, että osa Venezuelaa (rannikko ja saaret) voidaan katsoa kuuluvaksi myös Karibiaan, mutta El Salvador ei kuulu mitenkään myöskään Karibiaan.
- pesetos
Vanha ketju, mutta lisätään kuitenkin uutinen mukaan kun koskee samaa maata.
"Ainakin 14 ihmistä kuoli keskiamerikkalaisessa El Salvadorissa kahdessa tuhoisassa bussi-iskussa eilen." :
- http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/06/1146639
Tästä herääkin kysymys, että mikä / mitkä Etelä - ja Väi-Amerikan maista ovat turvallisimpien joukossa ? Melko usein mm. Costa Rica laitetaan näiden joukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725