El Salvador

Manuel...

Jos kyseiseen maahan aikoo matkustaa niin mitä reittejä kone lentää? Tuskin suoraa reittiä onkaan? Missä vaihdot? mitä maksaa?

8

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verran!
      • Manuel

        Anteeksi mutta miten sinä sait vain tonnin hintaisen reissun ja mun haku tuotti about 3000 tonnin lentolipun. Jos se vain todellakin 1000 euroa maksaa niin mä lähden sinne viivana


      • en tiedä
        Manuel kirjoitti:

        Anteeksi mutta miten sinä sait vain tonnin hintaisen reissun ja mun haku tuotti about 3000 tonnin lentolipun. Jos se vain todellakin 1000 euroa maksaa niin mä lähden sinne viivana

        Hinnat kyllä vaihtelee matkan keston ja vuodenajan yms. satunnaisten tekijöiden, viikonpäivienkin mukaan. Itse sain kuitenkin esim. meno-paluu, 6.6.2007-6.7.2007 hinta 930 ja risat. Tämä siis halvin tuon sivun (http://www.matkakauppa.fi/matkakauppa/Start) löytämä.

        Luulisin että yli kuukauden liput ovat usein kalliimpia. Ja monesti menolippu on kalliimpi kuin menopaluu :-)
        No sitten vaikka 2 kuukauden lippu, 7.7 - 7.9 1180 euroa


      • business-luokassa
        en tiedä kirjoitti:

        Hinnat kyllä vaihtelee matkan keston ja vuodenajan yms. satunnaisten tekijöiden, viikonpäivienkin mukaan. Itse sain kuitenkin esim. meno-paluu, 6.6.2007-6.7.2007 hinta 930 ja risat. Tämä siis halvin tuon sivun (http://www.matkakauppa.fi/matkakauppa/Start) löytämä.

        Luulisin että yli kuukauden liput ovat usein kalliimpia. Ja monesti menolippu on kalliimpi kuin menopaluu :-)
        No sitten vaikka 2 kuukauden lippu, 7.7 - 7.9 1180 euroa

        sori, jos haluatkin business-luokan lipun, onhan se mukavampaa niin, sellainen maksaa yli 3000.

        Nuo oli muuten lentoja Helsingistä San Salvadoriin.


    • oikea osoite

      Lue tuolta osastosta Väli-Amerikka ja Karibia, niin siellä on vastaus kysymykseesi. Tässä ketjussa on keskitytty Etelä-Amerikkaan.

      • Manuel

        Mitä ihmettä Venezuela sit tekee tällä osastolla? Samalla tasolla se on maantieteellisesti kuin Salvadorikin.


      • oikea osoite
        Manuel kirjoitti:

        Mitä ihmettä Venezuela sit tekee tällä osastolla? Samalla tasolla se on maantieteellisesti kuin Salvadorikin.

        Jos tarkoitat maantieteellisellä tasolla sijaintia pohjois-eteläsuunnassa, niin sittenhän Venäjäkin voitaisiin laskea kuuluvaksi Skandinaviaan.

        Väli-Amerikalla tarkoitetaan niitä maita, jotka sijaitsevat Pohjois-Amerikkaan kuuluvan Meksikon ja Etelä-Amerikkaan kuuluvan Kolumbian välissä. Venezuela on aivan toisella puolella Kolumbiaa ja kuuluu selkeästi Etelä-Amerikkaan.

        Karibia on sitten oma juttunsa ja se onkin täällä vähän hölmösti kytketty Väli-Amerikkaan, vaikka ansaitsisi kokonaan oman osastonsa. Toki on totta, että osa Venezuelaa (rannikko ja saaret) voidaan katsoa kuuluvaksi myös Karibiaan, mutta El Salvador ei kuulu mitenkään myöskään Karibiaan.


    • pesetos

      Vanha ketju, mutta lisätään kuitenkin uutinen mukaan kun koskee samaa maata.

      "Ainakin 14 ihmistä kuoli keskiamerikkalaisessa El Salvadorissa kahdessa tuhoisassa bussi-iskussa eilen." :

      - http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/06/1146639

      Tästä herääkin kysymys, että mikä / mitkä Etelä - ja Väi-Amerikan maista ovat turvallisimpien joukossa ? Melko usein mm. Costa Rica laitetaan näiden joukkoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      97
      2006
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      120
      1578
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1100
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1030
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      939
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      849
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      784
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      761
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe