Tänään taas tulee tasavuosi siskoni kuolemasta se vaan painaa minun ja erityisesti minun tyttäreni mieltä.Pikkusiskoni oli 19v hän oli tyttäreni silloin 6v kanssa matkalla kauppoihin kun loivassa mutkassa suistuivat keula edellä puuhun.
Siskoni kuoli lähes heti ja tyttäreni vieressä joutui sen näkemään,hän järkyttyi suuresti ja vieläkin muistelee sitä,kun sisko vain korahteli veren valuessa suusta.
Tyttärellä oli onneksi turvavyö ja istuinkoroke siskoni taas tapansa mukaan ei käyttänyt turvavyötä koska se on epämukava ja häiritsee ajoa.Jokainen tekee omat valintansa mutta miettikää millaiset henkiset arvet hän jätti tyttärellemme.
Siskoni turha kuolema
neakki
3
3430
Vastaukset
- nanna.
Jaa...itse en olisi antanut lastani tuollaisen vastuuttoman kuskin "kontolle"...
Siis minun potentiaalinen lapseni ei minkään "turvavöitä ei tarvita" -tyypin kanssa ajelisi!- antaa
Suvussani on tuollaisia vastuuttomia kuskeja jotka ei koskaan käytä turvavöitä,on vaan tilanteita esim juhla ym. jolloin on turvauduttava niiden kyyteihin,mutta olen tehnyt tytölleni selväksi että ei ota oppia ja huolehtii itse omasta vyön käytöstä.
- xspnxx
Toivottavasti tyttärellesi ei ole jäänyt traumoja. :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368