Suzuki PV?

Munanjatke???

Onko Suzuki PV munanjatke ja kuinka pitkille se korkeintaan soveltuu??? Kannattaako 180cm ajaa sellasseella?

12

2787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...se!

      Lähes BMW:hen verrattava statussymboli!

      • sssss555555

        BMW:TÄ EI SAA EES VERRATA PV:SEEN PRKL! PV on pieni mulkun jatke, kun taas Bemarilla saa lahkeet heilumaan isosta lerssistä.


      • hanaaaaaaaaaaaaaaaa

        En kyllä ajaisi yli 170cm mitään pikkumopoa.

        Siinähän on selkä remontissa kun pitää olla helvetinmoisessa kana-asennossa perse punasena


      • ...he
        sssss555555 kirjoitti:

        BMW:TÄ EI SAA EES VERRATA PV:SEEN PRKL! PV on pieni mulkun jatke, kun taas Bemarilla saa lahkeet heilumaan isosta lerssistä.

        Mitä yhteistä on BMW:llä ja kortongilla?









        Molemmissa on mulkku sisällä.


      • tietää mopol ajamisest
        hanaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        En kyllä ajaisi yli 170cm mitään pikkumopoa.

        Siinähän on selkä remontissa kun pitää olla helvetinmoisessa kana-asennossa perse punasena

        yhtää mitää... ite oon 186cm pitkä ja pystyn ajaa pv:T ihan hyvin... selkä ei rupee sattuu ees pitkil matkoil.. tosin mankii en pystyis ees ajaa ku polvet ottaa tankoo... pv on paras mopo mitä on... helppo korjata ja halpa j helppo virittää...


      • hanaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        tietää mopol ajamisest kirjoitti:

        yhtää mitää... ite oon 186cm pitkä ja pystyn ajaa pv:T ihan hyvin... selkä ei rupee sattuu ees pitkil matkoil.. tosin mankii en pystyis ees ajaa ku polvet ottaa tankoo... pv on paras mopo mitä on... helppo korjata ja halpa j helppo virittää...

        No olen sattuneesta syystä tottunut ajamaan vähän paremmilla ja mukavemmilla vehkeillä.

        Itse en tollaista persetikkua ottaisi vaikka annettaisiin.

        Et taida itse tietää millaista on ajaa kunnon mopolla.

        Se on vähän eri asia kuin tommonen tossumopo mikä on ihan helvetin ruma (manki kyllä rumempi) ja saa pelätä kokoajan milloin perse ottaa maahan tai rekka ajaa päälle koska tuohan näyttää ihan pieneltä kärpäsenpaskalta.

        Muuten voi olla aika naurettava näky, kun melkein 190cm bodysi tunkeituu pienee peeveeseen.

        Ja itsekkin olen yli 185cm ettäjuu

        Juu, turha tulla väitteleen tollasta että en tietäis mitään.

        pikkumopolla ajo on semmosta pakkopullaa, että huh huh.

        Ja itselläni oli mopo 4-5vuotiaana että se siitä sitten......Tai oikeastaan minulla oli mopo jo kun synnyin


      • xxxhimxxx
        hanaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        En kyllä ajaisi yli 170cm mitään pikkumopoa.

        Siinähän on selkä remontissa kun pitää olla helvetinmoisessa kana-asennossa perse punasena

        nii kuinkahan pitkä oot, ku mä oon 175cm ja mun on ihan hyvä ajaa pv:tä :D


    • mopobomber

      PV:llä ja Mankilla voi ihan hyvin ajaa 190cm pitunen kaveri .manki on pvtä akseliväliltään korkeintaan pari cm lymepi joten ei huomattavaa eroa.

    • :)dtjsfykdtukdyuk

      Itse olen 185cm, mankilla pystyy ihan hyvin ajamaan ja ei kuluta paljoo paskaakaan, tankillisella röpötin menemään yli 250km...

    • Itse 186cm

      Ihan hyvin minäkin peeveellä ajan, ja jos ei muuten niin koroiskarit kiinnii.

      • Anonyymi

        No haittaako jos on 180cm ja vähä pullukka? Että kulkeeko silti hyvin😂


    • Anonyymi

      Jeesus Kristus ratsasti aasilla beethelemiin, eikä yhtään kyseenalaistanut kokoa?🤩🤩

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4066
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2169
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1664
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1360
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1066
    Aihe