Millainen talo on tuo Kovanen Yhtiöt, jolla tuntuu olevan elintarvikejakoa, takseja, busseja ja vaikka mitä.
Lähinnä tuo elintarvikejako, millaista hommaa on, onko 15 tuntisia päiviä jne..?
Kovanen
17
3595
Vastaukset
- 15 tuntisia
päiviä olekkaan. Ensin on aamu sitten päivä ja sitten ilta. Päivä on suurinpiirtein 7-8h.
- dit
yön. ne on kaikki 6 t ja yhteensä 24 t paitti karkaaspäävä joka on 5,999999999999999 t
Ihmettelin joskus mikä oikeen kovonen ruotsalaisella Å tuo on, nimeä lähempää tarkasteltuani niin se ympyrä A päällä oli mersun merkki.
Kaukaa katsottuna se näytti KOVÅNEN nimeltä.- huviajelua kai...
Olen jokusen auton nähnyt liikenteessä ja tullut siihen lopputulokseen, että taitavat ajaa pelkkiä terveisiä, sillä koskaan en missään lastauslaiturilla ole yhteenkään heidän autoonsa törmännyt.
- pysyä
kaukana siitä firmasta. perseestä koko yritys. mikään ei toimi.
- "Kylmää kyytiä"
Kyllä tuo ihan hyvä talo on tehdä töitä. Ei haise hiki päivän päätteeksi, työajoista saa sopia ja juitsaritkin loistoluokkaa. En valita, enkä tule valittamaan.
- asa666
"Kylmää kyytiä" kirjoitti:
Kyllä tuo ihan hyvä talo on tehdä töitä. Ei haise hiki päivän päätteeksi, työajoista saa sopia ja juitsaritkin loistoluokkaa. En valita, enkä tule valittamaan.
kuinka helvetissä vedät autollisen rullakoita ja lavoja yms. tavaraa hikoilematta kauppoihin sisään? Ihan tavallistaja jakoajoa kovasella on, sekä elintarvike että kappaletavaraa, ainakin mitä itse olen firmojen lastauslaitureilla niitä nähnyt. En tiedä sit onko niillä jotain kevyempääkin kuorkki hommaa jossa ei hiki tule.
- "kylmää kyytiä"
asa666 kirjoitti:
kuinka helvetissä vedät autollisen rullakoita ja lavoja yms. tavaraa hikoilematta kauppoihin sisään? Ihan tavallistaja jakoajoa kovasella on, sekä elintarvike että kappaletavaraa, ainakin mitä itse olen firmojen lastauslaitureilla niitä nähnyt. En tiedä sit onko niillä jotain kevyempääkin kuorkki hommaa jossa ei hiki tule.
Moiteettomasti. Ei tunnu, eikä ahista. Ei piä stressata, kyllä ne tavarat ehtii ihan ajoissa riehumattakin. :)
- tyytyväinen asiakas
Talossahan ei ole oikeesti mitään vikaa. Tai no. Kaikessa on hyvät ja huonot puolemsa, mutta niin se on kaikkialla. Rahtipuolella ajetaan ihan lainsäädännön mukaisia päiviä, joten ei tarvitse pelätä mitään övereitä.
Henkilökuljetus puolella päivät ovat joskus pitkiä ja joskus lyhyitä. Vaihtelevasti, niin kuin muuallakin.
Aina on yrityksissä töissä henkilöitä,joita toimintatavat eivät miellytä ja sitten niitä tunteitaan täälä keskusteluissa purkavat. Onko näin,että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
Paljon täällä löytyy keskustelua auton pesusta ja muusta huollosta ja kun siitä ei mitään makseta. Eikös se auto ole työntekijän työväline (ns. työhuone). Itse ainakin pitäisin hyvää huolta työvälineestäni, jotta se olisi siisti sisältä sekä ulkoa. Asiakkaita vartenhan sielä töissä ollaan ja mikäli ei asiakaspelvelu ole omaa alaa, on suositeltavaa tehdä jotain muuta.
Kuljettajissa on eroja ja sen huomaa auton kunnosta heti oven auettua. Mikäli auto on epäsiisti,en edes mene kyytiin. Tietysti pitää ottaa huomioon sään tuomat liat. Niille, kun ei vain voi mitään.
Itse en muuta yhtiötä käytä. Syy on hyvin yksinkertainen, kun tilaan,tiedän mitä saan. Ja mikäli en saa sitä, mitä tilaan, annan palautetta ja saan siihen asiallisen vastauksen ja seuraavalla kerralla mitä todennäköisimmin saan sitä tilaamaani palvelua. Toki sitä saa myös muista yhtiöistä, mutta miksi vaihtaa, kun nykyiseen on tyytyväinen. - rahtiseppo
Aika vanha topicci mutta en uudempaakaan löytänyt.
Mites Kovasella homma pelittää nykyisinkin? Onko hyväkin talo, nyt ei siis liitetä mitään taxi juttuja tähän, vaan logistiikka puoli, ei ole paljoa autoja näkynyt liikenteessä, meneekö kaikki siis päin persettä?- Einari Tuohitorvi
Näyttää Kovanen toimivan myös muualla kuin pääkaupunkiseudulla.
Jyväskylässä näin useita siistejä jakeluautoja (ilm. leasing-vehkeitä).
Kovasen mustissa taxi-mersuissa monissa on takaluukussa kromikirjaimet
KOVANEN. Niinpä joku pienyrittäjä oli oivaltanut laittaa omaan mustaan
mersuun takaluukkuun tekstin "PEHMONEN" Sellaista kevyttä piikittelyä.
Mielestäni pääkaupunkiseudulla jakeluautojen määrä on vähentynyt
huomattavasti huippuvuosista 1995-2010. Firma panostaa selkeästi
edustusautoihin,taksi ja tilausbussi toimintaan.Se onkin pitkällä
tähtäimellä jakeluajoa järkevämpi vaihtoehto bisnes-mielessä.
Isot firmat tilaavat edustavia autoja ja ovat valmiita maksamaan
siitä kunhan hommat hoituu mallikkaasti.
- Setä Bablo
Kova kilpailu pääkaupunkiseudulla lämpösäädellyissä kuljetuksissa.
Henkilöliikenne on tuottavampaa varsinkin jos on osattu tuotteistaa
niin hyvin kuin Kovanen on sen tehnyt. Se on helppoa isoille firmoille
kuten Nokia jne tilata VIP-bussi tai edustusauto kun asiakkaita
tulee lentokentälle. Hintoja ei kysellä pääasia on homma toimii varman
päälle. Kuskit kun ovat kielitaitoisia .Asiakas voi halutessaan jopa
valita kuskin joka puhuu englantia,saksaa,ranskaa ja jne. Se on sellaista
palvelua josta firmat maksaa mielellään mitä pyydetään.
Elintarvikepuolella pärjää nykyisin Esa Kuokka Oy ja Kilon osuusauto
Nämä kaksi ovat kasvattaneet osuuttaan pikku hiljaa. .- Ex nokialainen
Minulla on kaveri duunissa isossa firmassa ja hän sanoo,että he käyttävät
kyseistä lafkaa juuri sen takia ,että kun ajoissa tilaa vieraille kyydin niin
saa juuri sellaisen auton ja kuskin kuin haluaa. Eli homma toimii saumattomasti.
maksoi mitä maksoi Se on sivuseikka. Eipä ihme jos Ategot vähenee
kaupunki-kuvasta,niin minäkin päättelisin asiasta jos olisin yrittäjä.
- näkeehän noita
Jatkuvasti noita ainakin täällä Tampereella näkee pörräävän eikä ole kovin montaa vuotta, kun rakensivat uuden terminaalin Ruskoon.
https://www.google.fi/maps/@61.4545646,23.8931126,3a,75y,331.02h,92.11t/data=!3m4!1e1!3m2!1sGfaJtKHYifSjig8cV7Nd3A!2e0 - Hakametsä nääs
Eikös se Kovanen ostanut aikoinaan jonkun iso Tamperelaisen kuljetusliikkeen
Olisiko ollut Kuortti nimeltään tai ainakin sinne päin. Kylmäkuljetuksia kuitenkin.
Oikaiskaa jos olen väärässä.Näin ollen laajentuminen Tre-Jyväskylä akselille
on aika luonnollista jatkumoa. Pääkaupunkiseudulla näkee kyllä autoja harvemmin
kuin tuolla 1990 luvulla, asiasta joku jo mainitsikin aiemmin tässä viestiketjussa. - einari Tuohitorvi
Kyllä se on tosi asia,että henkilö-mersut sellaiset mustat 4-vetoiset jyllää.
myöskin pikkubussit ja ihan täyskokoiset linja-autot ovat todella paljon liikenteessä. - Kovanen-vichy
13.9 lauantai Hesari (Helsingin sanomat) oli liite lehti jossa juuri oli juttu
Kovasen luxus palveluista aina erikois vichy-vesistä kuljettajien kielitaitoon
asti mitä oli mahdollista saada heidän edustusautoihin.
Veti ihan sanattomaksi. Ei kyllä Suomessa ole tällaisiin palveluihin totuttu.
Joten Atecot ja Axorit voi myydä Venäjälle minun puolestani
Vain hullu pitää kuorma-autoja jos on mahdollisuus tienata oikein kunnolla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186309
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 573400
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282917Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342622Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452430Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381600
- 1931511