Tintti kuulostaisi hauskalle

tytölle nimi

Heips! Nyt olisi tytön nimi hakusessa. Pidän nimistä jotka alkavat T-kirjaimella ja sopisivat sitten sukunimeen hyvin. Miltä nimi kuulostaa? Tuleeko mieleen pojan vai tytön nimi?

11

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilg

tiainen ja sarjakuvasankari Tintti tulevat mieleen. Ei mitään vikaa nimessä, jos nyt ei suosikkejanikaan.

• kukkakimppu

kuulostaa Tintti.

Ti-alkuisia tytönnimiä ei kovin monta ole.

Tiina, Tina, Tiia, Tiiu, Tilda, Tiltu. Olen kuullut myös nimet Tilla, Tinja, Tinka ja Tirja. Ja toiseksi nimeksi sopisi upea Titania.

Muita t-alkuisia nimiä ovat esim.

Tara, Taika, Taimi, Taina, Tekla, Tonja, Tuija, Tuire, Tuulia, Tuuva.

Mainitsen vielä pari kaunista d-alkuistakin:

Disa, Dita ja Ditte.

• Liisa-Maria

ja tytönnimi ehdottomasti. Tulee mieleen takavuosien taitoluistelijatar Tintti Wegelius. Tintti on hänen lempinimensä. Oikea etunimi hänellä on Christina.

Tintti Sylvia olisi minusta kiva nimiyhdistelmä. Toinen hauska Ti-alkuinen nimi on Tiuku. Esimerkiksi Tiuku Helinä olisi hyvä yhdistelmä.

• sinihelmikki

Christinan lempinimi on yleisesti Tintti. Telma on myös T:llä alkava. Miten olisi Tilha?

• tarja 2

samantyyppistä eli Tintta..Tiina kirjoista tuttu Tinttamari olis veikeä....

• just...

sama kuin kiukkuiita... Ajatelkaa nyt vähän!

• tarja 2
        just... kirjoitti:

sama kuin kiukkuiita... Ajatelkaa nyt vähän!

noin,onhan Justiinastakin tullut tosi suosittu vaikka sekin tuo varmaan tosi monelle pekka puupään kiukkuisen rouvan mieleen....:)

• Ajattele nyt

vähän vauvaasi. Tintti=tali- ym.tintit ja kaikkien tuntema sarjakuvahahmokin on Poika!

• Täti

Minusta Tintti on pirteä nimi:)
      Tulee mieleen vilkas, pellavapäinen tyttö.

Muita T:llä alkavia nimiä on jo paljon ehdotettukin,
      mulle tulee mieleen vielä Tuike.

• Pandis

eikö se sarjakuvissa seikkaileva poika ole Tintti

• niinpä tietenki nii

Ja sukunimi on varmaan Tali tai Hömö. Ei todellakaan tule mieleen tytön tai pojan nimi, tulee mieleen ihan muut asiat. Valitse joku oikea nimi lapselle niin ei tarvi senkään hävetä nimeänsä loppuelämänsä ajan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109