Helppausta!!!

Nasu2006

Tänä aamuna kävi pieni onnettomuus. Me viedään aina yöksi hamsuni kylppäriin. ( aika pieni kylppäri!) No mun isoveli meni sit suihkuun eikä huomannu eet hamsuni oli siellä koska suihkuverho oli edessä. Se laitto sen päälle ja sammutti äkkiä kun huomas et sieltä alko kuuluu semmosta niinku ritilä ääntä. No hamsuni tietty kastu vähän. Saiko se elinikäiset traumat ja voiko siitä seuraata sairauksia???
VASTATKAA ÄKKII!

4

265

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -..-

Toivottavasti kuivasit hamsun hyvin, ettei se vilustu. En ehkä suosittele pitämään sitä kylpyhuoneessa, jos sen olemassaolon muistaminen on noin hankalaa. Tai sitten voit jatkossa laittaa kylppärin oveen ison lapun, jossa lukee, että hamsteri kylpyhuoneessa :) . Kai hamsterisi kuitenkin pääsee aina halutessaan takaisin häkkiinsä (pidät häkkiä lattialla ja sinne menee jonkunlainen silta tms.)?

• hamsterifanittaja

Moi! Sun ois ehkäpä paras soittaa eläinlääkärille. Ne osaavat sanoa, että tuleeko siitä joku sairaus vai ei. Siis, kannattaa soittaa eläinlääkärille! (PIAN)

• Nasuuuu

Öö... Tota noin. Se hamsu ON aina yöllä HÄKISSÄ kylppärissä. Ei se niinku oo vapaana kylppärissä. Ja se suihkuverho on aina ollu auki mut mä laitoin sen vahingossa kiinni! Älä ala moittimaan heti!

• Saiko se elinikäiset traumat ja voiko siitä seuraata sairauksia???
      - Traumoja se tuskin sai, koska kukaan ei satuttanut hamsteria, se vain kastui. Hamsteri ei pidä kastumisesta, mutta ei se siitä silti traumoja saa. Päälle astuminen tai muu satuttaminen saattaisi aiheuttaakin traumoja.
      - Siitä voi seurata flunssa. Kai muistit kuivata hamsun huolellisesti? Märkä hamsteri vilustuu kuivaa huomattavasti herkemmin. Tarkkaile hamsteria flunssaoireiden varalta, joita ovat aivastelu, nenän ja/tai silmien vuotaminen, nenän raapiminen ja ruokahaluttomuus. Jos se vaikuttaa flunssaiselta, lähde pikimmiten eläinlääkärille, sillä hoitamattomana hengitystietulehdus johtaa keuhkokuumeeseen, josta on vain pieni mahdollisuus selvitä hengissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1937
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      883
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      808
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe