Millainen sää oli Kantonissa helmikuussa?

Eka kertaa Kiinaan

Säätilastojen mukaan viikoilla 9-10 Kantonissa satoi ja lämmintä oli 17-25 astetta. Millainen säätila oli oikeasti?

Entä Hainan/Sanya? Voiko lämpätila vaihdella helmi-maaliskuussa 15-33 C välillä? Haittako sade (vrt. Thaimaa tai Vietnam)?

4

933

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekku1706

lämpötilan vaihtelut voivat olla mahdollisia mutta eiköhän siellä lämpöä riitä kuitenkin ihan tarpeeksi ja sateetkin mahdollisia toisinaan.

• lämmintä

Kantonissa, Guangzhoussa vko 9 oli lämmintä n.23-26 astetta. T-paidassa pärjäsi hyvin. Lyhyitä sadekuuroja yhtenä päivänä. Hainanista en tiedä.

• jalmari

Sanyassa vkolla 10. aurinkoa, muutama pilvinen päivä. Asteita jotain 25-28, iltaisin t-paitakeli.

Vkolla 11. Guangzhoussa muutama päivä, samat lämpöasteet, aurinkoa ei näkynyt pilvi- tai saasteverhon takaa.

• Eka kertaa Kiinaan

Näin se näyttää olevan, että suurkaupungissa sadetta saadaan aina jollain kolkalla - ei siis kannata masentua tilastoista. Kiitos tiedoista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      156
      1441
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      41
      617
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe