Säätilastojen mukaan viikoilla 9-10 Kantonissa satoi ja lämmintä oli 17-25 astetta. Millainen säätila oli oikeasti?
Entä Hainan/Sanya? Voiko lämpätila vaihdella helmi-maaliskuussa 15-33 C välillä? Haittako sade (vrt. Thaimaa tai Vietnam)?
Millainen sää oli Kantonissa helmikuussa?
4
933
Vastaukset 4
- ekku1706
lämpötilan vaihtelut voivat olla mahdollisia mutta eiköhän siellä lämpöä riitä kuitenkin ihan tarpeeksi ja sateetkin mahdollisia toisinaan.
- lämmintä
Kantonissa, Guangzhoussa vko 9 oli lämmintä n.23-26 astetta. T-paidassa pärjäsi hyvin. Lyhyitä sadekuuroja yhtenä päivänä. Hainanista en tiedä.
- jalmari
Sanyassa vkolla 10. aurinkoa, muutama pilvinen päivä. Asteita jotain 25-28, iltaisin t-paitakeli.
Vkolla 11. Guangzhoussa muutama päivä, samat lämpöasteet, aurinkoa ei näkynyt pilvi- tai saasteverhon takaa.- Eka kertaa Kiinaan
Näin se näyttää olevan, että suurkaupungissa sadetta saadaan aina jollain kolkalla - ei siis kannata masentua tilastoista. Kiitos tiedoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552