Olimme 2-viikkoa Laguna marissa. Hotelli (North Tower) oli remontissa, mutta se ei hirveästi haitannut. Uima-allas alueet olivat ihania ja siellä aika meni vauhdikkaasti, kun oli koko ajan ohjelmaa. Jos ei järjestettyä, niin aina pääsi uimaan 50 metrin altaaseen ja kunto sen kuin koheni.
Ruoat ravintoloissa oli hyviä ja monipuolisia. Söimme aivan kaikkea, myös raakoja salaatteja.
Jeeppisafariretkellä kävimme ja tilasimme sen itse. Tuli paljon halvemmaksi kuin Finnmatkojen kautta.
Porlamariin pääsee helpolla ja nopeasti taxilla.
Olin ymmärtänyt nettisivujen kertomusten mukaan, että Porlamarissa (Isla Margaritalla) ei olisi mitään ostettavaa. Me ainakin löysimme paljon kaikenlaisia vaatteita ja kenkiä tosi edullisesti Vanhasta kaupungista. 13-vuotias poikani esim.ihastui ja osti omilla rahoillaan 7 erilaiset (uima)sortsit kesäksi. Olivat muutaman euron kappale.Tyttäreni ostivat upeita sandaaleja ja puseroita, koruja ym.Jos olisimme etukäteen tienneet, että siellä on niin kivoja vaatteita, olisimme pakanneet mukaan vähemmän ja ostaneet uusia kesävaatteita. Nyt lentokoneen painorajoitukset olivat esteenä kunnon ostoshurmiolle.
Hotellin iltaohjelmat olivat mukavia ennen nukkumaan menoa.
Laguna mar alueena oli erittäin turvallinen, puhdas ja monipuolinen.Siellä pääsi esim aamuvarhaisella(muuten liian kuuma) auringon noustessa ja lintujen laulaessa juoksemaan Laguunien ympäri lenkkiä.Oli ihanaa aloittaa aamu lenkillä ja suihkulla ja sitten herkulliseen aamiaispuffeeseen.
venezuela,Laguna mar
lomailija
2
615
Vastaukset
- on hyvä
Mekin olimme siellä tammikuussa ja tykkäsimme todella. Hotellialue on todella iso ja viihtyisä. Ja kaikki toimi mukavasti...
- laguna mar
eli siis mites laguna mar hotellissa (ainankin nettisivujen mukaan) on hieronta palveluja niin kuuluko ne matkan hintaan vai pitikö ne erikseen maksaa? ja mitkä kaikki palvelut kuuluivat hotellin hintaan. kun siellä on myös vesiurheilu leluja moottorisoituja ja ei-moottorisoituja? olisi ihan kiva tietää ennen reissua?
elikkä siis nettisivut: http://www.lagunamar.com.ve/ZZZ/08/06440/Home_eng.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882