venezuela,Laguna mar

lomailija

Olimme 2-viikkoa Laguna marissa. Hotelli (North Tower) oli remontissa, mutta se ei hirveästi haitannut. Uima-allas alueet olivat ihania ja siellä aika meni vauhdikkaasti, kun oli koko ajan ohjelmaa. Jos ei järjestettyä, niin aina pääsi uimaan 50 metrin altaaseen ja kunto sen kuin koheni.
Ruoat ravintoloissa oli hyviä ja monipuolisia. Söimme aivan kaikkea, myös raakoja salaatteja.
Jeeppisafariretkellä kävimme ja tilasimme sen itse. Tuli paljon halvemmaksi kuin Finnmatkojen kautta.
Porlamariin pääsee helpolla ja nopeasti taxilla.
Olin ymmärtänyt nettisivujen kertomusten mukaan, että Porlamarissa (Isla Margaritalla) ei olisi mitään ostettavaa. Me ainakin löysimme paljon kaikenlaisia vaatteita ja kenkiä tosi edullisesti Vanhasta kaupungista. 13-vuotias poikani esim.ihastui ja osti omilla rahoillaan 7 erilaiset (uima)sortsit kesäksi. Olivat muutaman euron kappale.Tyttäreni ostivat upeita sandaaleja ja puseroita, koruja ym.Jos olisimme etukäteen tienneet, että siellä on niin kivoja vaatteita, olisimme pakanneet mukaan vähemmän ja ostaneet uusia kesävaatteita. Nyt lentokoneen painorajoitukset olivat esteenä kunnon ostoshurmiolle.
Hotellin iltaohjelmat olivat mukavia ennen nukkumaan menoa.
Laguna mar alueena oli erittäin turvallinen, puhdas ja monipuolinen.Siellä pääsi esim aamuvarhaisella(muuten liian kuuma) auringon noustessa ja lintujen laulaessa juoksemaan Laguunien ympäri lenkkiä.Oli ihanaa aloittaa aamu lenkillä ja suihkulla ja sitten herkulliseen aamiaispuffeeseen.

2

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hyvä

      Mekin olimme siellä tammikuussa ja tykkäsimme todella. Hotellialue on todella iso ja viihtyisä. Ja kaikki toimi mukavasti...

    • laguna mar

      eli siis mites laguna mar hotellissa (ainankin nettisivujen mukaan) on hieronta palveluja niin kuuluko ne matkan hintaan vai pitikö ne erikseen maksaa? ja mitkä kaikki palvelut kuuluivat hotellin hintaan. kun siellä on myös vesiurheilu leluja moottorisoituja ja ei-moottorisoituja? olisi ihan kiva tietää ennen reissua?
      elikkä siis nettisivut: http://www.lagunamar.com.ve/ZZZ/08/06440/Home_eng.htm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1810
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      222
      1500
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      82
      1454
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      906
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      846
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      814
    Aihe