Metsäretkellä

ketjupolttaja

Tuossa loppukesästä, olin "Miran" kanssa kävelyllä metsässä, "tietysti suunnittelemani asia". No meidän piti viettää Miran kanssa, semmoinen viikonlopun metsäretki, luonnon helmassa, ja katsella lintuja.

Kuinka ollakkaan, koko retki jäi siltä osin miltei toteuttamatta. Kun olimme patikoineet näreikössä useamman tunnin, tulimme semmoiselle aukiolle, siihen sitten pystytettiin teltta.

Ja istuskelin sitten hetkisen aukean reunassa jääneen kannon nokassa, kun "Mira tuli luokseni, ja sanoi, teltta on jotenki huonosti paikallaan, voikko ny tulla kattoo sitä.

No mikäs siinä, homma kuitenkin muuttui vallan muuksi, ku ryömin telttaan, katsoon tukikeppejä, Mira tuli perässä, ja sen jälkeen kepit jäi toiseksi.

Mira alkoi riisumaan itseään, pusero, verkkarit, lyhyt t-pusero. Alus vaatetuksena, ohuet mustat stringit, mistä näky lähes läpi, ja mustat pitsiset rintaliivit.

Mira riisui mun paidan ja housut pois, kohta huomasin olevani Miran kanssa teltassa kahden, ja alastomana. Makasin seläälläni telttapatjan päällä, ja Mira oli kyrpäni kimpussa.

Ensiksi en tiennyt, mitä olisin tehnyt, kunnes Mira kumartui lähemmäs päälleni, aloin hyväilemään hänen rintojaan. Sitten käänsin Miran seläälle, ja aloin vuorostani nuolemaan hänen pilluaan.

Mira oli ihan jo orgasmien kourissa, hänen pillunsa oli märkä, ja sykki, kun nuolin sitä pitkin vedoin alhaalta ylöspäin.

Vaihdettiin asentoa, ja nyt makasin seläälläni, Mira makasi päälläni, ja otti kaluani suuhun, minä jatkoin pillun nuolemista, tunsin miten kyrpäni koveni, ja mällit alkoivat jo olla lähellä.

Mira nousi päältäni ja oli nyt nelin kontin teltassa. Survoin kovan kyrpäni takaapäin Miran märkään pilluun, höyläsin kuin viimeistä päivää, ja kyrvässäni tykytti jo armottomasti.

Vaihdettiin asentoa jälleen. Nyt Mira alkoi ratsastaa, kuin paraskin cowboy. Villilänsikin olis jääny toiseksi kaakkeineen, niin hurja oli meno, huokaukset ja nautinnon huudot, vain lisäsivät entisestään kiihoitustani, en kovinkaan kauaa vois enää kestää.

Sisimmässäni ajattelin, kuinka kovin kiimainen tuo narttu on, eikö se jo riitä. Mutta en voinut muuta kuin alistua Miran ratsastukseen. Nyt Mira huusi melkein jo suoraa huutoa.

Enkä minäkään enää pystynyt pitämään mällejäni sisässä. Vaan laukesin viimein Miran kauniiden kasvojen päälle. Sperma valui, mutta Tyttö oli kuin toisesta planeetasta, hän vain nautti ja huokaili tyytyväisenä.

Siistiytyminen olikin sitten vallan toinen kokonaisuus, sillä aukion toisessa reunassa meni joki, ja siellä sattu olemaan muutama karhu, joten tilanne oli pahin mahdollinen. Tosin se on jo kokonaan toinen kertomus, loppujen lopuksi kaikki päättykin hyvin, tuon metsä reissun päätteeksi.

Mira näet on naapurin tyttö, joka halus retkelle, joten tämä oli mun reissuni hänen kanssaan.

Jatkoa.

Kun Pääsimme metsästä niinsanotusti ihmisten ilmoille, menimme tietysti suoraan mun asunnolleni. Tavarat jäivät eteiseen. Rojahdettiin molemmat mustalle keinonahkaiselle sohvalle, istumaan. Hetken hengähdettyäni tuumin, miten ois jos lämmittäis saunan. Mira vissiin kuuli ajatukseni, taikka puhuin sitten ääneen, Hän katsoi minua kiinteillä ruskahtavan sinertävillä silmillään, ja totesi, Laita vaan, olen ainakin nyt sen tarpeessa.

Lähdin saunaa lämmittää, Mira alkoi sillävälin keitteleen kahvia. No eipä tämäkään ilta taida jäädä kylmäksi, ajattelin itsekseni, siin tulta virittäessäni saunan kiukaaseen. Mielessäni tietysti Miran kosteä pillu.

Kun palasin olohuoneeseen, oli Mira kattanu pöydälle pari mukia ja lisukkeet, siin istuskellessa sohvalla, Mira taas käänsi katseensa puoleeni. Odottamattani, hän kysyi ihan suoraan, haluaisinko nussia häntä saunassa.

Ei siihen voinu kieltääkkään, joten sanoin että se sopii oikein hyvin, ja samaan lauseeseen totesin jotta on makuuhuoneessa levee parisänkykin. Se tais tehdä Miraan tosi syvän vaikutuksen, koska kahvin juonti jäi sikseen.

Mira tuli Istumaan syliini, ja alkoi kiehnata, tunsin kuinka Kyrpäni alkoi seisoa, ja miten hänen pillunsa alkoi turvota. Suutelimme siin jonkin aikaa... Kunnes totesin, et pitäis varmaan sitä saunaa mennä vilkaiseen. Kullini oli kuin varsijousi ja tykytti jo, oli pakko keksii jotakin ettei mällit lennä jo housuihin.

Kävin lisää puita saunan kiukaaseen, ja totesin sen olevan saunomista vaille valmis. Joten riisuduimme ja menimme löylyyn. Ei siit sitten kyllä erityistä saunomista tullutkan, kun jo Mira hyökkäs Kaluni kimppuun, ja alkoi kirnuta sitä edestakaisilla pitkillä vedoilla, samalla kielellä lipoen sitä, se oli kuin satua, niin hyvältä se tuntui.

Käänsin Miran seläälleen Parvessa ja aloin nuolemaan hänen jo kosteaa koloaan. Mira voihki jo nautinnosta, ja päässäni takoi yksi ja sama ajatus, hän on se jonka haluan...

Mira vaistosi varmaan ajatukseni, koska hän sanoi, haluan sun kanssa jakaa elämäni. Olin ensin onnesta mykkänä, enkä heti ollut varma kuulinko sittenkin oikein, no sivuseikka se kai, tuumin ja jatkoin Miran pillun nuolemista vielä hetkisen. Mira tuli sen jälkeen päälleni, kun olin jo seläälläni parvessa (hänen kehoituksestaan) Aloin survoa kaluani Miran nyt jo märkään pilluun, ja aloin höylätä. Ensin en tuntenut muuta kuin litinän, sitten Pillun lihakset alkoivat puristumaan Kaluni ympärille yhä tiukemmin.

Ei siinä kauaa pysttyisi mällejä pidättää. Mira vaihtoi asentoa, nyt minä olin hänen päällään, ja samalla näykin hänen kovettuneita nännejään. Mira melkein huusi kiimasta, ja jatkoimme vielä hetkisen, sitten vaihdoimme asentoa, Mira alkoi ratsastaa, ilmeisestikkin hänen lempiasentonsa, kaiken muun oheella, Kuinka täyteläisen pehmeän kiinteät rinnat hänellä onkaan, ajattelin, Hänen tummat pitkät hiuksensa hehkuivat hämärässä valaistuksessa, kasvot olivat yhtä hymyä...

Kun hetkisen vielä Mira oli ratsastanut, en voinut enää pidätellä mällejäni, otin kyrpäni hänen märästä pillustaan, ja samassa mällit lensivät Miran ylleni kumartuneille kasvoille. Mira huohotti hengästyksestä, ja niin minäkin. Kun hengitys oli tasaantunut, menimme suihkuun, ja sen jälkeen istuskelimme takapihan kuistilla päällämme pelkät kylpytakit, Mira taas loi Minuun tuon oudon kiehtovan katseen ja hymyili. Kysyin että Olitko tosissasi mitä sanoit minulle? Hän vaan hymyili, sitten hetkisen kuluttua Mira totesi, että Olen ihan tosissani, ja myös aion sen toteuttaa. No mitäpä siihen enää voi lisätä. Lähdimme vähin äänin sisälle, alkoi jo ulkona hämärtää ja iltakin jo viileni.

Makuuhuomeessa olimme molemmat alastomina peiton alla, mutta se jo toinen asia mitä sitten tapahtui...

6

16921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No smoKing

      "Hän katsoi minua kiinteillä ruskahtavan sinertävillä silmillään..."

      Voi helevettiläinen mitä tekstiä!

      • ole.

        pakko lukea jos tarina ei kiinnosta.


    • ek111kkk

      "ja siellä sattu olemaan muutama karhu, joten tilanne oli pahin mahdollinen."

      Ja missäköhän päin suomea tämä mahtoi sattua, aika epätoden näköistä jossai eteläsuomes esim et näkee karhun ja jos niitä sattuu vielä se muutama olemaan ni voin sanoo et paskapuhetta!

      • se.

        sulle tekee. Sitäpaitsi kuka on sanonut että tää tapahtu suomessa??

        Minusta erittäin hyvä tarina.

        Kai kaikki saa käyttää mielikuvitustaan. Sä tuskin ymmärrät sitä.


      • Esko
        se. kirjoitti:

        sulle tekee. Sitäpaitsi kuka on sanonut että tää tapahtu suomessa??

        Minusta erittäin hyvä tarina.

        Kai kaikki saa käyttää mielikuvitustaan. Sä tuskin ymmärrät sitä.

        eiks niin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe