XP:n office-paketissa on rasittava ominaisuus. Ohjelmat laittavat valikoista ne vähemmän käytetyt osat piiloon ja näyttävät vain osan mahdollisista valinnoista. Koko valikon saa näkyviin kun klikkaa alimmaisena olevaa laajennusnappia.
Miten tuon ominaisuuden saa pois päältä? Joudun käytännössä joka ikinen kerta laajentamaan valikon saadakseni haluamani toiminnon esiin. Tuo on todella ärsyttävä piirre.
pihtaavat valikot XP:ssä
4
412
Vastaukset
- löytyy
opastus noin 10 sekunnissa jos vähän viitsii itse...
- 09r
Mitä on valikko ruotsiksi? Käytössäni on sattuneesta ruotsinkielinen paketti ja sompailen valikoissa enemmän tuntumalla kuin tiedolla.
- täältä
09r kirjoitti:
Mitä on valikko ruotsiksi? Käytössäni on sattuneesta ruotsinkielinen paketti ja sompailen valikoissa enemmän tuntumalla kuin tiedolla.
- Justiina-70
09r kirjoitti:
Verktyg-> Anpassa-> Alternativ välilehdeltä täppä pois kohdista
Låt menyerna visa nyligen använda kommandon först ja
Visa fullständiga menyer efter ett kort uppehåll
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811244
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961030