Bumble

mamma1982

Jokos oot testaillu? oon niin jännänny sun puolesta.... Peukkuja pidän pystyssä.db
Plussatuulia sinnepäin puhkun!!!

9

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bumble-B

      No tänä aamuna testasin rfsu:lla ja testi oli puhdas nega, mutta muuttui roskishaamuksi puolessa tunnissa. Mutta roskishaamuihinhan emme usko, emmehän? En edes minä. :) Tänään kp 31, viimeksi menkat alkoi kp32 joten ehkä oon vähän liian aikaisin liikenteessä. Katsotaan nyt ihan rauhassa taas, ehkä odottelen pääsiäiseen ja jos sit ei vielä menkat oo alkaneet niin sit testaan taas.

      • mamma1982

        en osaa roskishaamuista sanoa mitään. odotellaan muutama päivä josko se sitten muuttuisi oikeaksi viivaksi tuosta haamusta. :) Hyvää vkonlopun jatkoa!


      • luulen kyllä
        mamma1982 kirjoitti:

        en osaa roskishaamuista sanoa mitään. odotellaan muutama päivä josko se sitten muuttuisi oikeaksi viivaksi tuosta haamusta. :) Hyvää vkonlopun jatkoa!

        että raskaana olet! haamuviivaa ei tule ilman raskaushormoneja. Tästä olen varma. Eli melkein voin sanoa, että onnea!!!


      • Bumble-B
        luulen kyllä kirjoitti:

        että raskaana olet! haamuviivaa ei tule ilman raskaushormoneja. Tästä olen varma. Eli melkein voin sanoa, että onnea!!!

        Oikeesti, onnittella ei vielä saa kun noi rfsu:n testit kyllä näyttää roskishaamuja ilman raskaushormoniakin, sekin on varmaa. :) Eikä musta tunnu yhtään siltä että olisin raskaana, ei yhtään. Ei tunnu oikein miltään. Alavatsa on ollu eilisestä asti tosi kipeä, kouristaa ihan välillä, ja rinnat ja nännit on kipeet mutta se voi olla ihan fifty-sixty onko se menkkaoireita vai raskausoireita. Illalla oli myös huono olo mutta tänään taas ihan loistava fiilis joten plääh. En jaksa uskoa. Hain kuitenki paremman testin huomisaamua varten kun noissa rfsu:ssa tuppaa olemaan niitä viivanpaikkoja ja roskishaamuja, ja jos huomenna näyttää negaa niin sit se on nega eikä muuksi muutu. :)


    • Bumble-B

      Eipä sitä taideta olla raskaana tai sit kierto on taas pitempi. Ei plussaa tänäänkään, paremmalla testillä, ei myöskään menkkoja. Nyt odotellaan viikko ja katsotaan mikä on tilanne sit.

      • maria.v

        harmi! No mutta, toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu..:)

        Mua nauratti eilen, kun tuli oikein sellanen jännitysolo ja ihan puhtaasti sinun puolesta, itsellä kun on vielä parikin viikkoa seuraavaan jännäykseen.:) Vietänköhän liikaa aikaa näillä palstoilla?;)


      • tellu80

        Toivotan sulle kovasti vauvaonnea. Ehkäpä se plussa sieltä vielä tulee. Molemmissa raskauksissani mulla meni pari pv kierron yli ennenkuin tuli plussa. Kerkesin pari negaakin tehdä. Toka raskaushan mul meni kesken. Meilläkin on ollut tässä kuussa yritystä kun kahdet menkat on nyt takanapäin km:n jälkeen. Mul tuli kyl kierron puolivälissä jotain vuotoa...en tiedä oliko välivuotoa vai kiinnittymisvuotoa. KOko kroppa tuntuu vieläkin olevan vähän sekasin. Mul on vielä lähemmäs pari viikkoa ennenkuin tietää tuliko meille tärppi tässä kuussa. Tsemppia meille kaikille vauvakuumeilijoille.


      • Bumble-B

        Ärsyttää kun ei menkat voi alkaa ajallaan vaan odotuttavat vaan itseään ja piinaavat kivulla ja kurjalla ololla. Plääh. Ja kaiken lisäksi antavat vaan turhaa toivoa raskautumisen suhteen. Eilen illalla oltiin pyöräilemässä ja se aiheutti niin kovat kivut alaselässä ja -vatsassa että aloin voida huonosti. Ja sama jatkui tänä aamuna, ihan selkeitä rajuja menkkakipuja niin että piti burana ottaa. Vaan ei näy verta, valkovuotoa vaan. :/ Hermostuttaa. Kunpa ne nyt vaan alkais, tai sitten ei alkais.. Pahalla tuulella vaan, ärsyttää tää oman kropan kyttääminen, miten sitä sais ajatukset johonki muualle eikä tuijottais kalenteria koko aikaa? Huoks..


      • Bumble...
        Bumble-B kirjoitti:

        Ärsyttää kun ei menkat voi alkaa ajallaan vaan odotuttavat vaan itseään ja piinaavat kivulla ja kurjalla ololla. Plääh. Ja kaiken lisäksi antavat vaan turhaa toivoa raskautumisen suhteen. Eilen illalla oltiin pyöräilemässä ja se aiheutti niin kovat kivut alaselässä ja -vatsassa että aloin voida huonosti. Ja sama jatkui tänä aamuna, ihan selkeitä rajuja menkkakipuja niin että piti burana ottaa. Vaan ei näy verta, valkovuotoa vaan. :/ Hermostuttaa. Kunpa ne nyt vaan alkais, tai sitten ei alkais.. Pahalla tuulella vaan, ärsyttää tää oman kropan kyttääminen, miten sitä sais ajatukset johonki muualle eikä tuijottais kalenteria koko aikaa? Huoks..

        Yks tosi tehokas keino on vielä kerran testata ja jos se on negatiivinen,anna itsellesi "lupa" uskoa,että se on oikeesti nega,niin menkat tulevat parissa/muutamassa tunnissa. Itse olen kokenut tuon saman pettymyksen monta kertaa,kun testit negaa ja menkat myöhässä,se on kidutusta. *Voimahaleja*


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe