Bumble

mamma1982

Jokos oot testaillu? oon niin jännänny sun puolesta.... Peukkuja pidän pystyssä.db
Plussatuulia sinnepäin puhkun!!!

9

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bumble-B

      No tänä aamuna testasin rfsu:lla ja testi oli puhdas nega, mutta muuttui roskishaamuksi puolessa tunnissa. Mutta roskishaamuihinhan emme usko, emmehän? En edes minä. :) Tänään kp 31, viimeksi menkat alkoi kp32 joten ehkä oon vähän liian aikaisin liikenteessä. Katsotaan nyt ihan rauhassa taas, ehkä odottelen pääsiäiseen ja jos sit ei vielä menkat oo alkaneet niin sit testaan taas.

      • mamma1982

        en osaa roskishaamuista sanoa mitään. odotellaan muutama päivä josko se sitten muuttuisi oikeaksi viivaksi tuosta haamusta. :) Hyvää vkonlopun jatkoa!


      • luulen kyllä
        mamma1982 kirjoitti:

        en osaa roskishaamuista sanoa mitään. odotellaan muutama päivä josko se sitten muuttuisi oikeaksi viivaksi tuosta haamusta. :) Hyvää vkonlopun jatkoa!

        että raskaana olet! haamuviivaa ei tule ilman raskaushormoneja. Tästä olen varma. Eli melkein voin sanoa, että onnea!!!


      • Bumble-B
        luulen kyllä kirjoitti:

        että raskaana olet! haamuviivaa ei tule ilman raskaushormoneja. Tästä olen varma. Eli melkein voin sanoa, että onnea!!!

        Oikeesti, onnittella ei vielä saa kun noi rfsu:n testit kyllä näyttää roskishaamuja ilman raskaushormoniakin, sekin on varmaa. :) Eikä musta tunnu yhtään siltä että olisin raskaana, ei yhtään. Ei tunnu oikein miltään. Alavatsa on ollu eilisestä asti tosi kipeä, kouristaa ihan välillä, ja rinnat ja nännit on kipeet mutta se voi olla ihan fifty-sixty onko se menkkaoireita vai raskausoireita. Illalla oli myös huono olo mutta tänään taas ihan loistava fiilis joten plääh. En jaksa uskoa. Hain kuitenki paremman testin huomisaamua varten kun noissa rfsu:ssa tuppaa olemaan niitä viivanpaikkoja ja roskishaamuja, ja jos huomenna näyttää negaa niin sit se on nega eikä muuksi muutu. :)


    • Bumble-B

      Eipä sitä taideta olla raskaana tai sit kierto on taas pitempi. Ei plussaa tänäänkään, paremmalla testillä, ei myöskään menkkoja. Nyt odotellaan viikko ja katsotaan mikä on tilanne sit.

      • maria.v

        harmi! No mutta, toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu..:)

        Mua nauratti eilen, kun tuli oikein sellanen jännitysolo ja ihan puhtaasti sinun puolesta, itsellä kun on vielä parikin viikkoa seuraavaan jännäykseen.:) Vietänköhän liikaa aikaa näillä palstoilla?;)


      • tellu80

        Toivotan sulle kovasti vauvaonnea. Ehkäpä se plussa sieltä vielä tulee. Molemmissa raskauksissani mulla meni pari pv kierron yli ennenkuin tuli plussa. Kerkesin pari negaakin tehdä. Toka raskaushan mul meni kesken. Meilläkin on ollut tässä kuussa yritystä kun kahdet menkat on nyt takanapäin km:n jälkeen. Mul tuli kyl kierron puolivälissä jotain vuotoa...en tiedä oliko välivuotoa vai kiinnittymisvuotoa. KOko kroppa tuntuu vieläkin olevan vähän sekasin. Mul on vielä lähemmäs pari viikkoa ennenkuin tietää tuliko meille tärppi tässä kuussa. Tsemppia meille kaikille vauvakuumeilijoille.


      • Bumble-B

        Ärsyttää kun ei menkat voi alkaa ajallaan vaan odotuttavat vaan itseään ja piinaavat kivulla ja kurjalla ololla. Plääh. Ja kaiken lisäksi antavat vaan turhaa toivoa raskautumisen suhteen. Eilen illalla oltiin pyöräilemässä ja se aiheutti niin kovat kivut alaselässä ja -vatsassa että aloin voida huonosti. Ja sama jatkui tänä aamuna, ihan selkeitä rajuja menkkakipuja niin että piti burana ottaa. Vaan ei näy verta, valkovuotoa vaan. :/ Hermostuttaa. Kunpa ne nyt vaan alkais, tai sitten ei alkais.. Pahalla tuulella vaan, ärsyttää tää oman kropan kyttääminen, miten sitä sais ajatukset johonki muualle eikä tuijottais kalenteria koko aikaa? Huoks..


      • Bumble...
        Bumble-B kirjoitti:

        Ärsyttää kun ei menkat voi alkaa ajallaan vaan odotuttavat vaan itseään ja piinaavat kivulla ja kurjalla ololla. Plääh. Ja kaiken lisäksi antavat vaan turhaa toivoa raskautumisen suhteen. Eilen illalla oltiin pyöräilemässä ja se aiheutti niin kovat kivut alaselässä ja -vatsassa että aloin voida huonosti. Ja sama jatkui tänä aamuna, ihan selkeitä rajuja menkkakipuja niin että piti burana ottaa. Vaan ei näy verta, valkovuotoa vaan. :/ Hermostuttaa. Kunpa ne nyt vaan alkais, tai sitten ei alkais.. Pahalla tuulella vaan, ärsyttää tää oman kropan kyttääminen, miten sitä sais ajatukset johonki muualle eikä tuijottais kalenteria koko aikaa? Huoks..

        Yks tosi tehokas keino on vielä kerran testata ja jos se on negatiivinen,anna itsellesi "lupa" uskoa,että se on oikeesti nega,niin menkat tulevat parissa/muutamassa tunnissa. Itse olen kokenut tuon saman pettymyksen monta kertaa,kun testit negaa ja menkat myöhässä,se on kidutusta. *Voimahaleja*


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe