Olen suunnitellut maaseudulle muuttoa ja Hauho on yksi vaihtoehto. Onko Hauhon kirkonkylä mukava maalaiskylä vai sisäänlämpiävä kylä jossa muut tietää paremmin omat asiat? Millaiset harrastusmahdollisuudet?
Millainen paikka Hauho
5
1434
Vastaukset
- lamminrepa
mikä v...un HAUHO?
- junttilan maija
ei paha... kesäisin vilkasta... paljon vettä veneilijöille...Hauho elää lähinnä kesämatkailun varassa... bussit kulkee huonosti Hämeenlinnaan varsinkin viikonloppuisin, eli juuri silloin kun niiden pitäisi kulkea hyvin... jos haluaa kylällä puuhastella, on näyttämöharrastus, kansalisopisto, urheilu-ja seurakuntatoimintaa on laulun lurauttjat jne.. muut harrastukset on Hämeenlinnassa...
Asuisin itse siellä mutta kun ei ole omaa autoa millä liikkua ja sitten on se pimeä talvi...- eronneille
Miehille ja naisille. Hauholla käy paljon miehiä kaukaakin, Täällä on niin paljon eronneita naisia, joille kelpaa mies, kuin, mies. Mutta toivomuksenaan näillä naisilla on, et miehellä olis Bemari, ja isompaa korimallia.
- 15 vuotta asunut
Ensin olimme kahdeksan vuotta vapaa-ajan asukkaina ja nyt on 15 vuotta asuttu vakituisesti. Ei mitään valittamista. Hyvin on viihdytty. Löytyy paljon vettä veneillä ja kalastaa. Hyvät sieni- ja marjamaastot. Kirkonkylässä on kolme ruokakauppaa, joissa ihan hyvät valikoimat ja hintataso ok. Löytyy apteekki ja Alko. Terveyskeskus toimii ihan ok, samoin hammashoito. Erittäin hyvä ja edullinen yksityinen rautakauppa, josta saa kaiken vaikka isompaan rakennusprojektiin. Lyhyet matkat niin Tampereelle, Lahteen, Hämeenlinnaan kuin Helsinkiinkin. Talvella on todella rauhallista, kun tuhannet mökkiläiset eivät pörrää kyläteillä, mutta kyllähän mökkiläiset sitten mukavasti kesää vilkastuttavat. Erinomainen kesätori keskikesän lauantaisin.
- nimetön lapsi
paikka... ei kannata tulla.. ellet rakasta juoppoja kakaroita, teinejä ja kyyliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894