skannerz-viivakoodikaappari

Nimetön

auttakaa tietämätöntä... mistä saan lisää sellaisia viivakoodeja joista saa hirviöitä skannerziin?

26

11099

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

      hei!
      viivakoodeja on kaikissa tuotteissa, silmät auki vain, huom. kaikkista viivakoodeista ei tule sitten "elämää"

    • Swoop

      No näinhän se on, että meillekin tuli tuollaiset skannersit ja nyt leikkelen mitä ihmeellisimmistä tavaroista viivakoodeja talteen, ennenkuin heitän sen pois.
      Ollaan lähdössä huomenna autoreissulle ja pitäisi saada muksut pidettyä tyytyväisenä 5 tuntia.
      Kippo pullottaa maitotölkistä aina tuonne kenkien hintalappuihin asti viivakoodeja, liekkö kestää se ilo edes 10min. pidempään, kun kaikki on käyty jo läpi ja kaikki laput lojuu pitkin auton lattiaa...
      Teeppä niinkuin minäkin:
      Pyysin ystäviäni (joilla ei ole lapsia, taikka lapsilla ei ole skanneria) leikkaamaan viivakoodeja irti kaikesta, mitä irti saa.
      Muksuhan ei sitä ymmärrä, vaikka samaa käyttäisi uudelleen, siinähän ei ole sitten vain elämää...
      Ehkä se skannaus on tässäkin asiassa se hienoin homma... :)
      PS: DVD:t, VHS:t, kirjat ja lehdet ovat vallan mainioita, niistä saa jotain itemeitä...

    • -+-

      onko sinulla viiva koodeja.

      • sattara

        saa ainakin Metro-pikatukkujen tuotehinnastoista (n. 176 s. täynnä viivakoodeja). Vanhoja tuoteluetteloita voi kenties saada pikatukuistakin. Itse saan kotiin kuljetettuna yrityksen vuoksi.


    • radika viivakoodi

      se täytyy vetää nopeasti ja suoraan parhaiten löytyy tasasilta pinnoilta mulla on sellanen ja uusin kaikenlisäks

      • skanman

        ei mulla kyl uusinta oo mut se on commander mul on joku 30 tyyppi ja tulee vaan taisteluja. ennen tuli niitä monstereita mut nyt tulee vaan taisteluja ja esineitä, jos sulla on heikkoja tyyppei niin vihollisellakin on heikkoja. mun mail on

        [email protected] voitte lähettää kysymyksiä tohon.

        HUOM! EN HALUA ROSKAPOSTIA!


      • mamma-73
        skanman kirjoitti:

        ei mulla kyl uusinta oo mut se on commander mul on joku 30 tyyppi ja tulee vaan taisteluja. ennen tuli niitä monstereita mut nyt tulee vaan taisteluja ja esineitä, jos sulla on heikkoja tyyppei niin vihollisellakin on heikkoja. mun mail on

        [email protected] voitte lähettää kysymyksiä tohon.

        HUOM! EN HALUA ROSKAPOSTIA!

        Mistä niitä nykyään saa, kun lapseni olivat jonkun kaverinsa tykönä ja innostuivat siitä kovin.Netistä en ainakaan löydä ja sellainen pitäisi saada!
        Kiitos :)


      • skanman
        mamma-73 kirjoitti:

        Mistä niitä nykyään saa, kun lapseni olivat jonkun kaverinsa tykönä ja innostuivat siitä kovin.Netistä en ainakaan löydä ja sellainen pitäisi saada!
        Kiitos :)

        niitä nykyään löytyy vähän eri paikoista *säästömarketista* ainakin löytää ja silleen mutta joku *vapaa valinta* niin sieltä vois löytyä. maksaa 20-40e.


      • mamma-73
        skanman kirjoitti:

        niitä nykyään löytyy vähän eri paikoista *säästömarketista* ainakin löytää ja silleen mutta joku *vapaa valinta* niin sieltä vois löytyä. maksaa 20-40e.

        hienoa, kiitos!


      • scanman
        mamma-73 kirjoitti:

        hienoa, kiitos!

        jaa löysitkö jo?


      • wonzikka
        mamma-73 kirjoitti:

        hienoa, kiitos!

        Miten voi healata omia monsujansa? Ku siinä pitää sakannata jotain, mutta mitään ei koskaan tapahdu :|


    • gingon

      mä voin auttaa sileen että saat hirviöitä ettimäl viiva goodeja mulla on myös ja meil on tosi paljon kun jaksaa etii

    • mitsku3

      Voitko auttaa, kun mulla se healt viivakoodi on menny vähän huonoks että se ei lue sitä, niin voitko lähettää tähän mailiin sen kuvan? [email protected]

      ja ei sitte roskapostii!!! :)

    • psdapsdpasp

      Jos enään kiinnostaa niin tässä on ihan kaikki koodit mistä saa hirviöt sun muut esineet kaikkiin skannereihin. Linkit on
      http://dskye.0catch.com/cheat-sheet-barcodes.PDF
      http://dskye.0catch.com/allthree.PDF
      http://dskye.0catch.com/sheet.PDF

      Muistakaaettä noita ei voi skannata tiatokoneen ruudusta. Kokeilin omalla näytöllä mut ei onnistunu mut kyä se voi joillain muilla näytöllä lukeekkin noi kannattaa testata.

      Jos haluat skannata noi niin sit teidän täytyy ensiksi tulostaa noi paperille ja sit skannata!!!
      Hauskoja skannaushetkiä!!! :D

    • Amppa 2

      mistä viivakoodeista saa hirviöitä kertokaa mulla ei oo hirviöitä

      • top top

        multa on päässy jo kaks tänää karkuu miks


      • ded
        top top kirjoitti:

        multa on päässy jo kaks tänää karkuu miks

        hiilatkaa aina ukkojanne taistelun jälkee , pitää olla saman maan hirviöitä koodissa että voi käyttää , sininen = zenda, vihree = pataak , punanen = ujalu , just tuoltu http://dskye.0catch.com/cheat-sheet-barcodes.PDF
        löytyy kaikki mitä tarvii healit sun muut hirviöt


      • ded
        ded kirjoitti:

        hiilatkaa aina ukkojanne taistelun jälkee , pitää olla saman maan hirviöitä koodissa että voi käyttää , sininen = zenda, vihree = pataak , punanen = ujalu , just tuoltu http://dskye.0catch.com/cheat-sheet-barcodes.PDF
        löytyy kaikki mitä tarvii healit sun muut hirviöt

        noh , toho tuli nyt joku hotlink error nii googleen vaan pistäkää , skannerz barcodes , siitä heti toinen , painakaa rastia niihi mainoksiin siin edessä , sitte painakaa sitä kuvaa missä lukee CLICK HERE FOR BARCODES ! , sitten siellä lukee ,the FREE barcodes are here, 5 pages, All items, Healing Code,
        All monsters: cheat-sheet-barcodes.PDF


      • tietäjä

        mulla on 13 hirviöö skannerz


    • rekkari

      noh eri viivakoodeist tietty! kokeile eka kolme kertaa yhestä

    • hoppopper

      Kun katselin niitä hirviökortteja, niin huomasin, että parhaimmat hirviöt ovat nimeltään N377V ja KERF. KERFin olen saanut jostakin mehupurkista, mutta pystyykö joku kertomaan minulle, mistä N377Vn saa?

    • jofnoish

      miten saa pataakille hirviöitä

      • Hihihiihihi

        Paskomal naytolle


    • hullu pelimies

      miten toimii skannerz viiva koodi mulla on 5 vuotta vanha skannerz mulle ei kunnokla toimi

      • hullu pelimies

        mistä niitä saikaa niitä skannerz


      • en tiedä mitään
        hullu pelimies kirjoitti:

        mistä niitä saikaa niitä skannerz

        mulla on skannerz rikki vähän skannerz lukija


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe