Mario suklaamunat

áhhaahahahah

Satuin ostamaan tarjoustalosta Mario-suklaamunia 40 snt kappalehintaan. Suklaa maistui ihan muovilta, eikä yllätykset liittyneet yhtään Marioon. Vittu kun vituttaa tollanen touhu, yhtä hyvin se ois voinu olla vaikka GTA-suklaata

9

2013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarioFani

      Pari kertaa maistoin. Ihan hyvää oli. Yllätykset, joita sain olivat tekoviikset ja toisesta tuli jalkapalloa pelaava Mario.
      Minkä itse sait? Ihmeellinen juttu, jos yllätys ei liittynyt mitenkään Marioon.

      Ite en oo noita munia nähnyt pitkään aikaan kaupoissa. Alan kaipaamaan niiltä.
      Mistä muualta noita saa, kuin Tarjoustalosta?

      • ketjun aloittaja

        Sä oot varmaan ostanut joitain eri Mario-munia. Ne mitä mä ostin, maksoi 40 snt/kpl ja niissä oli hopeiset kuoret. Yllätyksenä oli toisessa sellanen muovinen koottava mikroauto, joka ei liittynyt Marioon, toista en muista.
        Suklaa tosiaan ei maistu miltään


      • MarioFani
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Sä oot varmaan ostanut joitain eri Mario-munia. Ne mitä mä ostin, maksoi 40 snt/kpl ja niissä oli hopeiset kuoret. Yllätyksenä oli toisessa sellanen muovinen koottava mikroauto, joka ei liittynyt Marioon, toista en muista.
        Suklaa tosiaan ei maistu miltään

        http://pilleri.spt.fi/~lordjuri/pics/mario.jpg
        Oliko se muna tuollainen? Itsellä oli.


      • MarioFani

    • Axel123

      Suklaa niissä on hyvää, mutta lelut eivät liity Marioon, ja siks se on ihan pöhköö hommaa

    • SUKLAAPALLOPÄÄ

      OOTKO OSTANU?

    • Mummumansikka

      Mä ostin Tokmannilta. Maistui pahalle, eikä siellä ollutkaan mitään Marioon liittyvää ''tilpehööriä''. Höh! :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe