Tuol abortti-palstal joku väittää et Madonnalle ois tehty 9 aborttia! EN USKO.
Sitäpaizi toi abortti-palsta on muutenki täynnä idiootteja...
ei voi olla totta, eihän?
6
886
Vastaukset
- jokuvaa
mutta muutama vuos sittehän oli juttuu et sille naiselle oltais tehty yli 90 aborttia. (!) Mut en tiiä et miten on, tuskin kukaa sataa aborttia kestäis edes fyysisest. Mut ihan mahollist toi 9, ottaen huomioo mitä kaikkea naisartistit ja näyttelijät joutuu tekemää sen etee et menestyis.Mut tosiaa enpä sano mitää ku en ton naisen edesottamuksist kamalan kiinnostunu ole, tollast olen vaa kuullu.
- Madonna.......................
on monia abortteja tehnyt, ainakin 4. En näe siinä mitään ihmeellistä.
- tiedät..
Madonna....................... kirjoitti:
..tunnetsä sen?
- Hallelujaa!!!
Ehkäisy on keksitty jo ennen kuin Madonna on tullut hedelmälliseen ikään. Kenenkään ei enää 2000-luvulla pitäisi joutua tekemään yhtäkään aborttia - SYÖKÄÄ PILLEREITÄ JA KÄYTTÄÄ KORTSUA! Don't play with your life or anybody else's!!!
- nuppu-85
en kexi yhtä ainuttakaan syytä mix Madonna tekis abortin.
Ensinnäki mä luulen et se on sen verran fixu et osaa käyttää ehkäsyä.
Toisex, se tykkää lapsista.
Kolmannex sillä on niin paljon rahaa et pystyis elättää tuhansia lapsia eli rahasta ei ainakaan oo kiinni.
Ja se joka oli kuullu et sille olis tehty 90 aborttia, ei voi olla totta. Sellanen nainen kuuluu jo Guinnesin ennätysten kirjaan, sellasta ei ole olemassakaan.
Suomessa ei tietääxeni tehdä KENELLEKÄÄN yli 5 aborttia.
Venäjällä kuulemma saatetaan yhdelle naiselle tehdä 10 aborttia.
Joten se, joka väittää et Madonnalle ois tehty 4 aborttia, ois kiva kuulla Madonnan perustelut niille.
- Louisa
kertonut aborteistaan haastatteluissa, etenkin '90-luvun puolessavälissä. Tiettävästi Maddelle on tehty ainakin jotain 4-5 aborttia, joista yksi Lourdesin syntymän jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399