Tarkoitus olisi valmistua ingenjööriksi tässä kevään aikana. Tuntuu vaan, että heti pitäisi olla änkeämässä johonkin hommiin, vaikka ei juuri huvittaisi. Mitä jos pääsisi liiton päivärahoille ja pitäisi kunnon kesäloman? Onhan tässä viime kesät painettu tehtaalla kolmivuorotyötä just kun olisi ollut mahtavat ilmat nauttia kesästä. Vähän niin kuin ottaisi vahinkoa takaisin...
loman tarpeessa
tuleva amk-ins.
1
711
Vastaukset
- mullekin
Kesäloma olis poikaa. Olen myös valmistumassa insinööriksi - ensi vuonna. Pitäisi räpeltää jostain alakohtaista työtä tälle kesälle, ettei valmistuminen lykkääntyisi.
Jos jäisin nykyiseen hommaan kesäksi, saisin pitää 4 viikon loman (viikon toukokuussa ja kolme elokuussa). Elämän karuja käpyjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790