LAGOTTO ROMAGNOLO

allergiasta

Aiheuttaako lagotto romagnolo allergiaa? Elikkäs lähteekö siitä hilsettä?

5

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiraroduista

lähtee hilsettä, toisista enemmän, toisista vähemmän. Allergiaa voi aiheuttaa myös lemmikin sylki tai virtsa. Ei ole koiraa joka ei allergiaa aiheuttaisi, ovat yksilöitä kuten ihmisetkin, eli toiseen koiraan joku reagoi voimakkaammin kuin toinen.

Jos perheessä on allergiaa, kannattaa miettiä sataviis kertaa ottaako lemmikkiä, pahimmillaan allergia voi kääntyä astmaksi.

• allergiasta

Lähteekö lagottonista karvaa?

• meillä on

ei lähde karvaa.

• Lagotto125

Meillä on nyt 2 lagottoa. Olemme allergisia ilmeisesti koiran hilseelle, mutta allergiaa ei ole tullut. Olen kuitenkin samaa mieltä nimim. koiraroduista kanssa. Meillä harkittiin lagoton hankkimista n. vuosi ennenkuin saimme tuon ensimmäisen. Koirankin kannalta allergiasi saattaa olla ikävä, koska lagotto kiintyy hyvin syvästi omaistajaansa, ja jos sitten joudutkin luopumaan siitä... Lisäksi allergian saamis riski on suurin kuulemma ensimmäisen viiden vuoden aikana. Kehotan siis harkitsemaan todella tarkkaan.

:)

• allergiasta

Me nyt kumminkin päätimme lagoton ottaa. Pentu vilistäää kotona ja kyllä se niin ihana on. Ei onneksi aiheuta mitään allergisia oireita, edes todella allergiselle siskolleni :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe