Aiheuttaako lagotto romagnolo allergiaa? Elikkäs lähteekö siitä hilsettä?
LAGOTTO ROMAGNOLO
5
762
Vastaukset
- koiraroduista
lähtee hilsettä, toisista enemmän, toisista vähemmän. Allergiaa voi aiheuttaa myös lemmikin sylki tai virtsa. Ei ole koiraa joka ei allergiaa aiheuttaisi, ovat yksilöitä kuten ihmisetkin, eli toiseen koiraan joku reagoi voimakkaammin kuin toinen.
Jos perheessä on allergiaa, kannattaa miettiä sataviis kertaa ottaako lemmikkiä, pahimmillaan allergia voi kääntyä astmaksi. - allergiasta
Lähteekö lagottonista karvaa?
- meillä on
ei lähde karvaa.
- Lagotto125
Meillä on nyt 2 lagottoa. Olemme allergisia ilmeisesti koiran hilseelle, mutta allergiaa ei ole tullut. Olen kuitenkin samaa mieltä nimim. koiraroduista kanssa. Meillä harkittiin lagoton hankkimista n. vuosi ennenkuin saimme tuon ensimmäisen. Koirankin kannalta allergiasi saattaa olla ikävä, koska lagotto kiintyy hyvin syvästi omaistajaansa, ja jos sitten joudutkin luopumaan siitä... Lisäksi allergian saamis riski on suurin kuulemma ensimmäisen viiden vuoden aikana. Kehotan siis harkitsemaan todella tarkkaan.
:)- allergiasta
Me nyt kumminkin päätimme lagoton ottaa. Pentu vilistäää kotona ja kyllä se niin ihana on. Ei onneksi aiheuta mitään allergisia oireita, edes todella allergiselle siskolleni :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949