kerrohan millä paikkakunnalla asut, olis mukava tietää minkä kylän tai kaupungin ihmiset tätä palstaa lukee. mun vastaus on EURA
missä asut?
13
2388
Vastaukset
- asun
Säkylässä
- majailen
Honkilahdella
- make.19
majailen kirjoitti:
Honkilahdella
Hinnerjoella. Hurja paikka.
- sen nyt
make.19 kirjoitti:
Hinnerjoella. Hurja paikka.
niin hurjaksi on tehnyt?
- teki sen
sen nyt kirjoitti:
niin hurjaksi on tehnyt?
Pitäisi olla kurja.
- asun
teki sen kirjoitti:
Pitäisi olla kurja.
väylän varressa..porista meille on matkaa 740km..kauas menneepi!!satakunnssa sillointällöin kylläki vierailen.
- patafan42
Olen mies ja asun porissa. TERVE VIELÄ KERRAN.
- asustelen
Hämeenkyrössä ;=) Olen nainen reilu kolmekymppinen ja perhellinen.
Mieheksi väittävät.Vuosimallia -44.Oma sänky on Irjanteen Mullilassa.
- innu
Nakkilassa pellonlaidalla ja kokemäenjoen lähistöllä. Kaunista huomenta kaikille!
- muih
tämä ärsyttävä tuppukylä pori
- olen eurasta
nykyään kotina on turku...
- ex-Satakuntalainen
Kauhavalla ja puukkokin on jo saatu kuten kuvaan kuuluu. Ihan mukava pieni paikkakunta ja mahtava lentäjien juhannus vuosittain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111615Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968801Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104383Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213934Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53851Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73626- 893580
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133429Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343212Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452385