Mitä hiiren lopetus maksaa?

Niiskutin

Otsikossahan tuo asia siis tuli jo selväksi... :)

56

7377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tööttinen

      Ei yhtään mitään kun teet sen itse. Otus sukkaan ja terävä pyöräytys pöydänreunaan. Tai vasaralla päähän, tai mitä keksitkin. Typerää ruveta eläinlääkäriin kuskaamaan, hiiren arvo on vähäisempi kuin eläinlääkärin lasku joka siitä pamahtaa puhumattakaan bensakuluista...

      • ...

        meillä päin esim rotan lopetus maksaa 50€ laakista. Pari päivää sit sai loppunsa molemmat rottapojat (ei ole todellakaan vara maksaa 100€ ell lopetuksessa)..Nopeat kuolemat tuli (asiansa osaava ihminen lopetti ne, eikä siis ell)

        Että anna osaavan ihmisen lopettaa ne, älä mene ite lopettamaa, äläkä vie ell..ne joutuu pistämää piikin mahaan (näin meillä ekan rotan lopetus) ja kestää kauemmin aikaa lopetus piikillä kun osaavan käsissä..


    • AlbinoRaven

      Jos eläinlääkäriin hiiren kuskaat lopetettavaksi, saat pulittaa siitä 20 euroa. Mutta kuten aiempi kirjoittaja sanoi niin halvemmaksi tulee kun lopettaa sen itse, vaikka se ehkä raa'alta kuullostaakin ja kaikki eivät yksinkertaisesti siihen hommaan pysty ja sitä ei tulisi tehdä jos siitä ei tiedä mitään.

      • grouel

        Haluan painottaa vielä tätä. Eläimen saa lopettaa VAIN ja AINOASTAAN, jos on 100% varma siitä, mitä on tekemässä. Jos et ole täysin varma, että eläin kuolee heti, on parasta antaa eläinlääkärin lopettaa hiiri.


      • sannukka
        grouel kirjoitti:

        Haluan painottaa vielä tätä. Eläimen saa lopettaa VAIN ja AINOASTAAN, jos on 100% varma siitä, mitä on tekemässä. Jos et ole täysin varma, että eläin kuolee heti, on parasta antaa eläinlääkärin lopettaa hiiri.

        vie eläin lääkäriin.älä lopeta sitä itse


      • entinen hiiren omistaja
        sannukka kirjoitti:

        vie eläin lääkäriin.älä lopeta sitä itse

        et kyllä taatusti laita sitä reppanaa sukkaan ja lyö päätä pöydän kulmaan!! toihan kuulostaa ihan rääkkäykseltä!! (vaikka se ei pakosti ole sitä..) mutta kuitenkin, vie mieluummin eläinlääkärille!!


      • AlbinoRaven
        sannukka kirjoitti:

        vie eläin lääkäriin.älä lopeta sitä itse

        Se ei ole eläinrääkkäystä millään tavalla jos itse sen lopettaa, tietysti se on myös osattava tehdä oikein jottei eläin kärsi. Se on tuskaton toimenpide ja viralliset kasvattajat käyttävät sitä tapaa kuten myös muut epävirallisetkin kasvattajat.
        Eihän se hiilidioksidi kammiokaan kovinkaan paljoa maksa ja sillä saa myös melko helposti hiiren lopetettua lainmukaisin keinoin.


      • Ölölö
        AlbinoRaven kirjoitti:

        Se ei ole eläinrääkkäystä millään tavalla jos itse sen lopettaa, tietysti se on myös osattava tehdä oikein jottei eläin kärsi. Se on tuskaton toimenpide ja viralliset kasvattajat käyttävät sitä tapaa kuten myös muut epävirallisetkin kasvattajat.
        Eihän se hiilidioksidi kammiokaan kovinkaan paljoa maksa ja sillä saa myös melko helposti hiiren lopetettua lainmukaisin keinoin.

        Moskalla kun lyöt pari kertaa,niin varmasta henki lähtee!Tai vanha keino on heittää tiiliseinään!Tai ota se nyrkkiin ja purista!


      • hiiriii^^
        Ölölö kirjoitti:

        Moskalla kun lyöt pari kertaa,niin varmasta henki lähtee!Tai vanha keino on heittää tiiliseinään!Tai ota se nyrkkiin ja purista!

        siis miten joku voi olla noin raaka. jos eläintään rakastaa, niin ei sitä kukaan voi itse tappaa. mä en tekis mun hiirille mitään pahaa, jos pitäis lopettaa, veisin eläinlääkärille! ottakaa kantaa!


      • Anonyymi
        Ölölö kirjoitti:

        Moskalla kun lyöt pari kertaa,niin varmasta henki lähtee!Tai vanha keino on heittää tiiliseinään!Tai ota se nyrkkiin ja purista!

        Siis kuinka hirveitä tuollaiset kommentit ovat, eikö sinulla ole yhtään myötätuntoa eläimiä kohtaan?! Tuokin niin välinpitämättömän oloisesti kirjoitettu!, Et taida olla kovin suuri hiirien rakastaja...


      • Anonyymi
        hiiriii^^ kirjoitti:

        siis miten joku voi olla noin raaka. jos eläintään rakastaa, niin ei sitä kukaan voi itse tappaa. mä en tekis mun hiirille mitään pahaa, jos pitäis lopettaa, veisin eläinlääkärille! ottakaa kantaa!

        Joo olen täysin samaa mieltä, hyvä:)


      • Anonyymi
        Ölölö kirjoitti:

        Moskalla kun lyöt pari kertaa,niin varmasta henki lähtee!Tai vanha keino on heittää tiiliseinään!Tai ota se nyrkkiin ja purista!

        "Tai ota nyrkkiin ja purista!"


        Ei herranjumala! Jos eläintä rakastaa ja ei halua sille mitään pahaa, niin EIHÄN KUKAAN HALUA puristaa OMAA LEMMIKKIÄÄN!!!! Eläin kärsii siinä pitkän aikaa🥺 Joten toivon että kukaan ei tekisi noin, se vasta rääkkäystä onkin..😭


      • Anonyymi
        Ölölö kirjoitti:

        Moskalla kun lyöt pari kertaa,niin varmasta henki lähtee!Tai vanha keino on heittää tiiliseinään!Tai ota se nyrkkiin ja purista!

        Sen pitää onnistua kerrasta, ei parista.


    • tapa on

      ottaa hiirestä hyvä ote ja töytäistä sitä jotakin kovaa vasten. Hiiri ei kerkiä tuntea juuri mitään. Pyydä jotain muuta tekemään se puolestasi jos et itse pysty/osaa. Meilläpäin hiirien lopetus maksaa el.lääkärissä 28 euroa, joten on tuskaisen kova hinta. Ja kun noita kuitenkin joutuu usein lopettamaan, niin helpoin ja nopein tapa on tehdä se itse.

      • Niiskutin

        Sain jo avun erään nettisivun kautta hiirikasvattajalta jolla oli hiiren lopetukseen täysin lailliset lopetusvälineet...:) Mutta kiitos kaikille hyvistä ja huonoista vinkeistä... :P


      • Nyyppe
        Niiskutin kirjoitti:

        Sain jo avun erään nettisivun kautta hiirikasvattajalta jolla oli hiiren lopetukseen täysin lailliset lopetusvälineet...:) Mutta kiitos kaikille hyvistä ja huonoista vinkeistä... :P

        En ole sitä vastaan, että asiantunteva ihminen lopettaa eläimen esimerkiksi hiilidioksidilla, mutta en suosittele, että lopetat itse, vaikka tietäisit, mitä teet, ellet ole aikaisemmin lopettanut eläimiä.

        Itse uskoin, että pystyn suhtautumaan eläinten kuolemaan asiallisesti ja niin olin aikaisemmin pystynytkin. Jouduin kuitenkin kerran lopettamaan erään lemmikkijyrsijäni hätätilanteessa itse, enkä ole päässyt siitä vieläkään yli. Vaikka tiedän, että siinä tilanteessa tein oikein ja tekisin samalla tavalla nytkin, oli oman lemmikin tappaminen kuitenkin sen verran kamalaa, etten suosittele kenellekään.


      • Niiskutin
        Nyyppe kirjoitti:

        En ole sitä vastaan, että asiantunteva ihminen lopettaa eläimen esimerkiksi hiilidioksidilla, mutta en suosittele, että lopetat itse, vaikka tietäisit, mitä teet, ellet ole aikaisemmin lopettanut eläimiä.

        Itse uskoin, että pystyn suhtautumaan eläinten kuolemaan asiallisesti ja niin olin aikaisemmin pystynytkin. Jouduin kuitenkin kerran lopettamaan erään lemmikkijyrsijäni hätätilanteessa itse, enkä ole päässyt siitä vieläkään yli. Vaikka tiedän, että siinä tilanteessa tein oikein ja tekisin samalla tavalla nytkin, oli oman lemmikin tappaminen kuitenkin sen verran kamalaa, etten suosittele kenellekään.

        Onneksi eräs mukava kasvattaja otti hiireni hoitoon ja yrittää saada sen kuntoon, ettei tarvis pikkuista lopettaa :)


      • .................
        Niiskutin kirjoitti:

        Onneksi eräs mukava kasvattaja otti hiireni hoitoon ja yrittää saada sen kuntoon, ettei tarvis pikkuista lopettaa :)

        Hyvä nii. :D
        Toivotaan,että pikkuinen parantuu.

        Älkää koskaan lopettako itse ellette ole asiasta 100%,että hiiri kuolee heti ilman kärsimystä.
        Jos niin on,että olet sitä mieltä,että joo se on ihan helppo juttu ja silti sinussa piilee vielä se epävarmuus onko se helppo juttu..Niin älä missään tapauksessa lopeta hiirtä itse!Siitä saattaa jäädä sinulle hirveät traumat ja hiiri voi jäädä kitumaan.
        JOs aiot itse lopettaa niin sinun on oltava 100%,että tiedät mitä teet!


      • dddddsdr
        ................. kirjoitti:

        Hyvä nii. :D
        Toivotaan,että pikkuinen parantuu.

        Älkää koskaan lopettako itse ellette ole asiasta 100%,että hiiri kuolee heti ilman kärsimystä.
        Jos niin on,että olet sitä mieltä,että joo se on ihan helppo juttu ja silti sinussa piilee vielä se epävarmuus onko se helppo juttu..Niin älä missään tapauksessa lopeta hiirtä itse!Siitä saattaa jäädä sinulle hirveät traumat ja hiiri voi jäädä kitumaan.
        JOs aiot itse lopettaa niin sinun on oltava 100%,että tiedät mitä teet!

        Tehän puhutte omista hiiristänne ku lelua ? laittaa sukkaa ja napauttaa pöytää, kuulostaa koriste-eläimeltä. Itselläni ei olisi kanttia tappaa omaa rakasta eläintäni vaikka kuolisi nopeammin ja kivutta kuin eläinlääkärillä ::o !


      • Mirja Paunu
        dddddsdr kirjoitti:

        Tehän puhutte omista hiiristänne ku lelua ? laittaa sukkaa ja napauttaa pöytää, kuulostaa koriste-eläimeltä. Itselläni ei olisi kanttia tappaa omaa rakasta eläintäni vaikka kuolisi nopeammin ja kivutta kuin eläinlääkärillä ::o !

        Eläinlääkäri lopettaa.Hiiri on kaveri ihmiselle.Jolle on annettava arvokas kuolema.Ja arvokas elämä.
        Niitä on kaikkia semmosia mielenterveysongelmaisia jotka ei tajua eläimen virkaa,ja lopettaa eläimen miten vaan.Sukkaan laittaminen ja huitaisu ei ole lainkaan arvokas lopetus eläimelle joka leikkii ja luottaa omistajaansa.Suorastaan järkytyin kun luin.


      • -rotta-
        Mirja Paunu kirjoitti:

        Eläinlääkäri lopettaa.Hiiri on kaveri ihmiselle.Jolle on annettava arvokas kuolema.Ja arvokas elämä.
        Niitä on kaikkia semmosia mielenterveysongelmaisia jotka ei tajua eläimen virkaa,ja lopettaa eläimen miten vaan.Sukkaan laittaminen ja huitaisu ei ole lainkaan arvokas lopetus eläimelle joka leikkii ja luottaa omistajaansa.Suorastaan järkytyin kun luin.

        En voi muuta sanoa kuin, että älkää ottako eläintä jos ei ole varaa hoitaa sitä loppuun asti.
        Jos ei se hiiren / rotan elämä ollut 20-50 euron asiallisen lopetusmaksun arvoinen niin älkää enää sotkeentuko eläintenpitoon.


      • Anonyymi

        28 euroa ei kyllä kovin suuri hinta ole:/ Aikuinen kyllä tienaa AINAKIN 100 euroa kuussa. Ja kyllä lapsenkin lemmikki on kuitenkin vanhemman vastuulla.


      • Anonyymi
        Mirja Paunu kirjoitti:

        Eläinlääkäri lopettaa.Hiiri on kaveri ihmiselle.Jolle on annettava arvokas kuolema.Ja arvokas elämä.
        Niitä on kaikkia semmosia mielenterveysongelmaisia jotka ei tajua eläimen virkaa,ja lopettaa eläimen miten vaan.Sukkaan laittaminen ja huitaisu ei ole lainkaan arvokas lopetus eläimelle joka leikkii ja luottaa omistajaansa.Suorastaan järkytyin kun luin.

        Joo, Olen aivan samaa mieltä, hyvin sanottu:)


      • Anonyymi

        Voisiko järjestää niin ettei olisi lopetettavia? Miksi on usein lopetuksia? Ei vaikuta kovin eläinystävälliseltä toiminnalta.


      • Anonyymi
        Nyyppe kirjoitti:

        En ole sitä vastaan, että asiantunteva ihminen lopettaa eläimen esimerkiksi hiilidioksidilla, mutta en suosittele, että lopetat itse, vaikka tietäisit, mitä teet, ellet ole aikaisemmin lopettanut eläimiä.

        Itse uskoin, että pystyn suhtautumaan eläinten kuolemaan asiallisesti ja niin olin aikaisemmin pystynytkin. Jouduin kuitenkin kerran lopettamaan erään lemmikkijyrsijäni hätätilanteessa itse, enkä ole päässyt siitä vieläkään yli. Vaikka tiedän, että siinä tilanteessa tein oikein ja tekisin samalla tavalla nytkin, oli oman lemmikin tappaminen kuitenkin sen verran kamalaa, etten suosittele kenellekään.

        Helppo uskoa.


      • Anonyymi
        Niiskutin kirjoitti:

        Onneksi eräs mukava kasvattaja otti hiireni hoitoon ja yrittää saada sen kuntoon, ettei tarvis pikkuista lopettaa :)

        Olipa hyvä että niin kävi. Aina on hyvä yrittää parhaansa ettei lopullista ratkaisua tarvitsisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko järjestää niin ettei olisi lopetettavia? Miksi on usein lopetuksia? Ei vaikuta kovin eläinystävälliseltä toiminnalta.

        Hänelle joka kertoi lopetusten olevan tavallinen, yleinen toimenpide.


      • Anonyymi
        Niiskutin kirjoitti:

        Onneksi eräs mukava kasvattaja otti hiireni hoitoon ja yrittää saada sen kuntoon, ettei tarvis pikkuista lopettaa :)

        Reilua viikkoa aiemmin olit kertonut lopetuslaitteista kasvattajalla.
        No, hyvä jos kasvattaja älysi kokeilla hiiren kuntoon saamista eikä ensimmäisenä ollut tappamassa laitteellaan mikä olisi ollut helpoin ja nopein sekä halvin ratkaisu.
        En itsekkään kevyesti olisi luopumassa rakkaista lemmikeistä.


      • Anonyymi
        Mirja Paunu kirjoitti:

        Eläinlääkäri lopettaa.Hiiri on kaveri ihmiselle.Jolle on annettava arvokas kuolema.Ja arvokas elämä.
        Niitä on kaikkia semmosia mielenterveysongelmaisia jotka ei tajua eläimen virkaa,ja lopettaa eläimen miten vaan.Sukkaan laittaminen ja huitaisu ei ole lainkaan arvokas lopetus eläimelle joka leikkii ja luottaa omistajaansa.Suorastaan järkytyin kun luin.

        Valitettavasti kaikenlaiset ääliöt voivat eläimiä hommata kiusattavaksi.


      • Anonyymi
        -rotta- kirjoitti:

        En voi muuta sanoa kuin, että älkää ottako eläintä jos ei ole varaa hoitaa sitä loppuun asti.
        Jos ei se hiiren / rotan elämä ollut 20-50 euron asiallisen lopetusmaksun arvoinen niin älkää enää sotkeentuko eläintenpitoon.

        Hyvä neuvo. Jos ei ole varaa hoitaa eläintä, ei pidä ottaa. Ei missään tapauksessa.


    • Kanifani06

      Iuh....

      Jos olisi hiiri, ja se pitäis lopettaa,nii en todellakaaa rakasta pientä viatonta hiiirulaista mihinkää vi*** tiiliseinää heittäis!!! Oon samaa mieltä hiiriii^^:n kanssa! Mut onneks löysit sille hiirulaisellesi sen kasvattajan:)

    • Hiiriline

      Pyörryn kohta.. Saan pelkästään tästä traumoja....

    • VIHANE HIIREN KAMU

      Meillä lopetus maksaa 80 euroa. Minä maksan mielummin paljon kivuttomasta kuolemasta kuin halvasta ja kivuliaasta. EI OMAA RAKASTA HIIRTÄ VOI VAIN OTTAA NYRKKIIN JA TAPPAA. AINAKAAN OMALLENI EN NIIN TEKISI!!!!!!!!!

    • Hieman palautetta

      Tehän olette raakoja! Kuka pystyisi edessanomaan ,että "ota hiiri nyrkkiin ja purista" Sehän on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ! Eläin kituu ennen kuolemaansa! Tai "laita se sukkaan ja napauta kovaa vasten" tai heitä tiiliseinää vasten" Jos ,ette pysty maksamaan eläin lääkäriä niin ÄLKÄÄ ottako lemmikkiä! Eläin lääkäri lopettaa hiiren ehkä hitaasti ,mutta kivuttomasti! Hiiri luottaa teihin ja tuossa kiitos siitä ,että hän on ollut teidän kanssa! Teillä menee hukkaan koko hiiren luottamuksen saanti!

      • Säälittävää

        Juuri noissa esimerkeissä näkyy lemmikin arvo kyseisten ihmisten silmissä...
        Suorastaan säälittävää jos ei 20 e jaksa maksaa....


    • Kiduton

      Siis tuohan on ihan hirveää!Ottaa nyt hiiren käteensä ja puristaa!!Ihan suorastaan kuvottavaa!Ajatteleppa nyt vaikka,jos itse olisit se hiiri,ei olisi kiva,jos joku rutistaisi niin,että kuuluisi vain rusahduksia ja poksahduksia.

    • Kiduton

      SE ON ELÄIN RÄÄKKÄYSTÄ!!!!!

    • Typerää tehdä itse

      Juuri samankaltaisia neuvoja kuin vanha kunnon pakoputkilopetus :)
      Väitetään että ovat nopeita ja takuuvarmasti kivuttomia mutta eivätpä olekkaan, esim. pakoputki lopetus polttaa eläimen keuhkot (kaikki varmaan voivat kuvitella miten "kivutonta" se on..)
      ja hiiren nakkaaminen seinään tai sukassa napauttaminen pöydänkulmaan ovat varsin "kivuttomia" myös jos pään sijasta lantio osuukin tai isku ei ole riittävän kova, varmasti luita menee rikki ja elimiä repeytyy mutta ei se hiiri kuole vaan kituu hitaasti.

      Antakaa ihmiset hyvät lemmikillenne hyvä lopetus sen sijaan että yrittäisitte säästää muutaman kympin (jonka tuhlaatte omiin karkkehin, tupakkaan, tai johonkin muuhun joka on vain hetken huvi/nautinto itselle..)
      Ostamalla eläimen sitoudut myös hoitamaan sen hyvin alusta loppuun asti.

    • KY-selijä

      Onko kohtuullisempaa ampua pyssyllä???Siis olen sillä puolella,että eläin ei saa IKINÄ kitua!!:)

    • järki käteen!!!!

      ymmärrätteks te pellet että joka viides sekunti maailmassa kuolee lapsi nälkään, IHMISLAPSI, ja te mietitte että miten voi lopettaa kapisen hiiren kivuttomasti... tolla 28 eurolla lapsi eläis kaks kuukautta monessa paikassa ja te maksatte sen siitä, että viette hiiren eläinlääkärille.. Kuules tästä viisautta, päästä se hiires mettään niin siitä on hyötyä eikä maksa mitää, joku pöllö tai muu syö sen ja sit se hiiri ruokkii ees jonkun.. kyllä teillä on isoja huolia.. pyydä naapurin setää tallaamaan sen päälle jossei muuta..

      "voi voi kun mun hiirtä voi sattua" haloo....

      • Itsekäs ihminen

        No viskaappa kaikki karkkeihin, vaatteisiin, kauneudenhoitoon, jne kuluttamat rahasi noille lapsille kun olet niin innokas.
        Jos sinä ostat/otat vastaan eläimen sinun VELVOLLISUUS on huolehtia että se elää hyvän elämän ja kuolee mahdottoman kivuttomasti.


      • Anonyymi

        SIIS OOTKO TOSISSAS!!?? Mun oma mielipide on että ihmiset on itsekkäitä ja eläimet ihan yhtä tärkeitä!!! Ota itelles järki käteen!!!!


      • Anonyymi

        Olet tollo. Ei se lopetusraha nälkää näkeville menisi kuitenkaan. Miksi pitää olla 2 kärsimystä kun voi toiseen vaikuttaa ja jättää sen toteutumatta lopettamalla asiallisesti lemmikin jos siihen ratkaisuun on pääädyttävä. Kun on nälänhätää ja valitettavia lapsikuolemia, sen takiako pitäisi vähät välittää hiiren kohtalosta mihin voi vaikuttaa? Onpa outoa ajatusta!
        Tunnevammainen on kirjoittajan oltava. Sen kertoo loppupilkkakin.


    • Järki käteen!!!!!

      eka ihmiset ja sit vasta elukat... ne ei ymmärrä hyvästä tai huonosta elämästä ja kivuliaasta tai kivuttomasta kuolemasta.. ei ne tunne eikä tajua, tyhmiä ja rumia otuksia kaikki elukat!

      • Myötähäpeä

        Antakaa tälle ihmiselle anteeksi, tylsä elämä tarvitsee huonot huvit : /


      • Anonyymi

        MITEN NIIN EKA IHMISET!!?? MIKÄ ON ONGELMASI KUN OIKEIN PITÄÄ ELÄIMIÄ HAUKKUA!!!!!????


      • Anonyymi

        Onko tunnevammainen, moraaliton edes ihminen vai luokitellaanko pedoksi? Sellaiselta vaikutat. Toivottavasti elämä on opettanut sinua kovalla kädellä ja paskan jauhanta loppunut. Maailma on silloin paljon parempi paikka elää kun vihamielistä ei ole.
        Vai ei eläin muka tunne? Kaikenlaisia idiootteja onkin saanut vapaana kulkea!! Toivottavasti on ansionsa mukaan saanut. Yritti vielä viisastella! Noinkohan kenenkään kärsimys muka moista epäotusta liikuttaisi aidosti? Mitä muka tehnyt niitten lasten hyväksi? Hyi mitä sakkia maa päällään kantanut.


    • Kauhean raakoja nuo laita hiiri sukkaan ja lyö/töytäise jotain vasten, kauheaa eläin rääkkäystä,mitä jos hiiri jää eloon ja kärsii siitä, pitääkö se uudelleen lyödä/töytäistä!!!!??? parempi viedä eläinlääkäriin lopetettavaksi niin eläin ei ainakaan voi jäädä henkiin ja kärsiä! Vertakaan ei tule, ja kuka pystyy tekemään niin rakkaalle lemmikilleen!? Joku hirviö varmaan!!!! tai ainakin sellainen joka ei pitänyt lemmikistään! Hyvä että sait hiirelle kodin, eikä sitä tarvinnut lopettaa(?)

      Olen iloinen valinnastasi!♥

    • Anonyymi

      itse hukutin hiireni. ei tuntunut pahalta. hiireni jaska käyyti myös kokaiinia. moi

      • Anonyymi

        Vajakki. Olisipa karman laki kostanut sinulle samalla kohtalolla.


    • Anonyymi

      kyrpää ime homo

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Tosin toivon ettei tyyppiä enää ole. Toivottavasti on vetänyt överit!


    • Anonyymi

      Voi onnetonta.

    • Anonyymi

      Miten lopetan hiiren jolla on iso kasvain

    • Anonyymi

      Ei kukaan lopeta omaa hiirtä jota rakastaa että puristaa kuoliaaksi 🥺😭ne jotka sanoivat että pitää puristaa se ovat typeriä eläin rääkkääjiä joten viekää eläinlääkäriin tai hellästi lyöt jollain huom...ei kovaa

    • Anonyymi

      Just kysyin mitä maksaa kesyhiiren lopetus, ja saman ottavat suunnilleen mitä muistakin et hinnaksi tulis noin 120€

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe