Mulla on siis kaikki dvd:t mut mulla on vaan 4 se tupla dvd (Eli ne haastattelut muut) eli voiko mistään saada niitä muihin dvd(1,2,3)?
Mistä saa?
3
363
Vastaukset
- Olen nähnyt.
Mutta enpä tiedät, että onko vielä tässä vaiheessa ostaa sen. Sitten kun viimeinen osa on ilmestynyt niin sitten.
- ainakin..
ostin pari kuukautta sitten kaikki neljä Harry Potter leffaa Anttilasta. (Turun Anttilasta) Uusin oli muita kalliimpi (n.17.95€) ja muut kolme olivat n 9.95€ kpl. Kyllä minä uskoisin että niitä löytyy vielä hyvin varustetuista dvd:kaupoista, tai vaikkapa ihan Citymarketin elokuva-osastosta. Ja voihan niitä aina vuokrata, vaikkei se tietenkään ole yhtä kivaa kuin se että elokuva olisi oma :) Ja pahimpaan "elokuva-hätään" löytyy keino. Nimittäin maanantaina 9.4 tulee mtv3:selta klo.9.15 Harry Potter ja Viisasten kivi-elokuva :)
muita osia ei saa enää tupladvd:inä, paitsi tuossa neljän elokuvan paketissa. Yhden levyn julkaisuina sen sijaan niitä saa. Toki niitä voi löytää esim. Anttilan alekorista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564