RyanAir haisee§

sddsfsdf

RyanAir vaihtelee aikatauluja miten sattuu. Itselle kävi niin ettei enää kannattanut lähteä. Lupasivat palauttaa rahat. Rahoja ei ole kuulunut yhteydenotosta huolimatta. Olen kuullut muistakin vastaavista. Pistän kuluttaja-asiamiehelle valituksen, saa nähdä onko sillä vaikutusta.

Lisäksi sinne soittaminen maksaa. Sähköpostilla on turha yrittää. Paska mikä paska. Oli viimeinen kerta kuin käytän tuota lentolomien Lidliä.

4

1818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aurorax

Kertoisitko mitä aikautaulua Ryanair on muuttanut? Ei ainakaan Tampereelta lähteviä... Ryanhan maksaa rahat takaisin jos aikataulu muuttuu yli 3h, ja joskus rahojen palautuminen voi kestää ihan järkisyistä. Luottokorttiyhtiön kautta palautuneet rahathan saat selville viimeistään kun tulee kotiin seuraava lasku (joka näyttää plussaa).

Toki soittaminen maksaa, mutta niin maksaa muidenkin lentoyhtiöiden puhelinpalveluun (ja vielä reilusti enemmän). Itse olen lentänyt eri yhtiöillä useamman kuin kerran, eikä Ryanair niistä ole poikennut. Kun on tarkkana, ei ongelmia tule. Jos haluaa matkalle edullisemmin, on joistakin asioista oltava valmis tinkimään... Jokainen voi siis toimia ihan oman valintansa mukaan! Itse aion kyllä jatkossakin lentää Ryanilla edelleen edullisesti Dubliniin ja muualle Eurooppaan!

• aurorax kax

Hyvin on Ryanair toiminut joka kerta, kunhan ottaa itse vastuun, eikä vain odota kuljetusta kuin pässi narussa.

• arau

Rahat vei mut ei ilmoita saako koskaan takaisin.

• Jusbe70

En myöskään lähde moiseen arvosteluun. Aikataulut yleensä johtuu lentoyhtiöstä riippumattomista syistä ja Ryanilla lentäessä olen aina ollut ajallaan. Välillä jopa aikataulua edellä. Johtuu kaiketi heidän matkatavara politiikasta. jos laitat ruumaan tavaraa, niin se maksaa erikseen, joten kaikki pakkaa käsimatkatavaroihin kaiken mahdollisen. Aikaa säästyy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      272
      4697
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      96
      3517
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      25
      2816
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2350
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2249
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      92
      1519
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1329
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1316
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      74
      1276
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      946
    Aihe