Hei
Onkos kellään tietoa nettikaupoista, joista voisi tilata Brion nukenvaunut? Haussa kestävät metallirungolla. Myös käytetyt hyväkuntoiset kiinnostavat, jos joltain sellaiset löytyy.
Kiitos avusta!
Brio nukenvaunut
5
7265
Vastaukset
- löytyy
www.pikkupingviini.fi
- Brio
Joko vaunut löytyivät? Jos eivät, mulla olisi siniset hyväkuntoiset vaunut myytävänä.Todella tukevat ja siistit, ei juurikaan käytetyt, olleet yhdellä tytöllä käytössä.
- Äippäliini
Brio kirjoitti:
Joko vaunut löytyivät? Jos eivät, mulla olisi siniset hyväkuntoiset vaunut myytävänä.Todella tukevat ja siistit, ei juurikaan käytetyt, olleet yhdellä tytöllä käytössä.
Hei,
vieläkö Brion nukenvaunut ovat myytävänä?
Missäpäin ja minkä väriset? Mikä olisi hinta?
- entinen leikkijä
Täältä löytyisi erittäin hyväkuntoiset käytetyt brion vanhat nukenvaunut. Ovat kokometalliset, eli vaunujen alla myös metallinen kori. Vaunujen väri on mintunvihreä. Irrotettava koppa. Lisätietoja saa kysellä ja tarjouksia esittää osoitteeseen [email protected].
Vaunut sijaitsevat Mikkelissä, mutta postitus esim. matkahuollon kautta mahdollinen, ostajan maksaessa postikulut.- mamulix
Ainakin täältä löytyy paljon erilaisia ja erivärisiä Brion nukenvaunuja ja -rattaita: www.leikkien.fi.
Nopea oli toimituskin, kun itse tilasin ja kaikki sujui muutenkin ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818