Terve kaikille.
Kerron oman tarinan tässä, en tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta kirjoitan kuitenkin.
Eli, Kun aloitin peruskoulunkoulun kaikki oli vielä hyvin. Rakastin läheisiäni jne...
Kolmannella luokalla kuitenkin kaikki muuttui, minua alettiin kiusaamaan koulussa, Syytä en tiedä.
Minua potkittiin jne... Aloin vihata kiusaajiani ja viha kasvoi ja kasvoi.
Minusta tuli "Omituinen", vihasin kaikkea, itseänikin.
Elämällä ei ollut mitään arvoa, kuolema oli vain mielessäni.
Mietin itsemurhaa monesti, mietin miten kostaisin kiusaajilleni.
Kiusaaminen jatkui, olin kuudennella luokalla.
Halusin kostaa kiusaajilleni.
Eräänä iltana laitoin puukon reppuuni ajattelin "Nyt se loppuu". Menin sitten nukkumaan.
Keskellä yötä näin ihan omituisen unen. Olin jossain pellolla, ympärillä kukoisti kevät.
Käänsin päätäni ja näin kiven, minkä päällä istui Jeesus. Hän katsoi minua ja sanoi "He kärsivät enemmän eläessään"
Heräsin keskellä yötä ja mietin, mitä tuo tarkoitti. Valvoin aamuun asti pohdiskellen mitä olin unessa kuullut.
Vihdoin ymmärsin, mitä Jeesus tarkoitti. Otin puukon pois repusta.
Jeesus pelasti minut, hän aukaisi silmäni näkemään
mitä rakkaus tarkoittaa.
"Rakasta vihollistasi, vaikka hän vihaa sinua"
Voin sanoa, että rakkaus auttoi. He ymmärsivät, että vaikka he kiusaavat minua, rakastan heitä siitä huolimatta.
Rakkaus on ase, jota on mahdoton voittaa. Edes saatana ei pysty siihen.
Rakastakaa vihollistanne, joskus he ymmärtävät miksi helvetin polku on vaikea kuljettava.
tarina
2
192
Vastaukset
Kiitos puhuttelevasta kertomuksesta Jumalan rakkauden voimasta!!
- paikanetsijä
ja saat ehkä nähdä asiat vielä uudessa valossa..
samaa kokeneena yllätyin taannoin luokkakokouksessa miten asiat olivat kymmenessä vuodessa muuttuneet..miten kaikki olivat saaneet läskiä luittensa päälle ja pojilla oli parransänkeä,tytöillä ryppyjä ym.,voi kuinka olin heitä kaivannut kaikesta päähän potkimisesta huolimatta ja kuinka ihanaa oli olla heidän kanssaan taas,vanhat roolit eivät enää pelanneetkaan vaan tapasimme toisemme aikuisina,sain olla heidän,kiusaajieni,kanssa samanarvoinen.Meillä oli todella ihanaa yhdessä.Nautin hirveästi heidän seurastaan.
tässä tilaisuudessa sain ihmisarvoni takaisin, - menneisyyden tuskalliset hetket voitiin pyyhkiä unohduksen syvään mereen
anteeksiantaminen oli todella helppoa ja se tuntui todella hyvältä
samalla ymmärsin myös,että heillä on jokaisella ollut syynsä miksi ovat purkaneet turhautumistansa minuun,todellakin kärsineet itsekin vaikka mistä enkä minäkään ollut aikoinaan ihan syytön kohtalooni..
onneksi elämänsä suuntaa voi aina muuttaa ja ohjata,vaikka ei aina voikaan valita sitä mistä on tulossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063128Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361959Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois591861- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961235
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 611155
- 591147
- 68997