Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Anonyymi-ap

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin otin kivoja kuvia alasti saunan pukkarista. Olisin hyvin voinut lähettää ne jollekin random kaverille😇

52

2027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehkä mä lähetän ne jollekin muulle, kun sua ei kiinnosta. Ei kai niitä hukkaan kannattaisi jättää.

• Anonyymi00002

Jätä mut rauhaan stalkkeri.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jätä mut rauhaan stalkkeri.

Ketkähän lastentarhalaiset tätäkin palstaäijän, eli aapeen hönöä saagaa on äänestäneet? Yksärin hännystelijät varmaan🥱

• Anonyymi00003

Alasti otit kuvia pukuhuoneesta🤔

• Anonyymi00045

Tarkoitan kveekarille

• Anonyymi00004

Että mitä ihmettä? Lähetin pyynnön ja nytkö se pitää vetää pois, enkä sitäkään osannut tehdä oikein?

• Anonyymi00005

En lähtisi yhteenkään suhteeseen, jossa tunteet ovat pelkästään kaverilliset.

• Anonyymi00006

Ei ne oo, mutkun sitä kautta on ainoa tapa edetä, hölmö.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No eipä suhteesi ole minun asiani, joten kukin tavallaan.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Panoa vaan haluat m

• Anonyymi00046
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Panoa vaan haluat m

Aivan aloittajaäijän kersoille räätälöity performanssi ja sinä kävelylle kaveria kyselet? Ai, mutta sehän olikin se sinun tätirooli for dummies. T naiselta

• Anonyymi00007

En.

• Anonyymi00009

Etkö sä pölhö oikeasti siis ymmärrä että mitä enemmän me ollaan "kavereita", sitä paremmin me voidaan lähentyä 💗💞💕
      Ap.

• Anonyymi00010

Mut jos et, niin onhan noita kavereita tietty tyrkyllä 😬

• Anonyymi00011

Mitä oikeesti nyt selität? Ymmärrän. Mutta miksi et hyväksy sitä pyyntöä? Ja voin sen kyllä vetää poiskin. Mitä ihmeen apinoittamista tämä on?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mitä oikeesti nyt selität? Ymmärrän. Mutta miksi et hyväksy sitä pyyntöä? Ja voin sen kyllä vetää poiskin. Mitä ihmeen apinoittamista tämä on?

Nyt meni ohi.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mut jos et, niin onhan noita kavereita tietty tyrkyllä 😬

No on huomattu juu se popula.
        Kannattaa pyytää että käyvät sukupuolitautitesteissä ennen kun rupeat niiden kanssa hommiin..

• Anonyymi00013

Miten voin olla sulle kaveri?

• Anonyymi00047

Ootko aina ollut tällainen limainen nk altavastaajan kimppuun rynnijä miltä emojisedän avauksissa näyttää? Ja kyynel jos loukkaa

• Anonyymi00014

Nojoo, ehkä mun kaveruus on tylsä keissi. Ja ehkä mua ei kannata esim. seurata somessa. Nolo muija. Jätetään kaikki sikseen. Panostan jatkossa IRL: iin.
      Ap.

• Anonyymi00015

Onhan sulla mun numero 😘☺️💕

• Anonyymi00016

Sano nyt mitä tehdään!!!!

• Anonyymi00031

Ota yhteys!!!

• Anonyymi00017

En taida ymmärtää.

• Anonyymi00019

Jos pyydät minua kaveriksi niin vastaan kyllä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jos pyydät minua kaveriksi niin vastaan kyllä.

Ohi.

• Anonyymi00018

Mikset tule vastaan? Yhtään?

• Anonyymi00020

Mistä me tunnetaan? Minkä ikäinen olet? Olisi kiva tietää, kun musta tuntuu ettei hän tykännyt, mutta koko keissi vaivaa silti.

• Anonyymi00022

Miksi et vastaa kun kysyn?

• Anonyymi00023

U R such a brat.

• Anonyymi00048

Kas sinäkii oot jotain emojisedästä oppinu. T naiselta good level up sis

• Anonyymi00024

Jos jaat noin anteliaasti itsestäsi jo kaveripohjalta niin mitä jää syvempään suhteeseen.

• Anonyymi00025

Minä en halua syvempää suhdetta kenenkään kanssa. Pelkkä ystävyysuhde on sitä, mitä olen halunnut siitä asti kun erosin ja siitä on aikaa reilusti yli kymmenen vuotta!

• Anonyymi00049

Sää et käy palstasedälle pakinoija ihan täysillä. Onko joku körttitausta?

• Anonyymi00026

Tästä keskustelusta poistettiin stalkkaus viesti 02.20

• Anonyymi00027

Ei tule kyllä mieleen ketään, joka haluaisi kaveerata.

• Anonyymi00028

Sä et nyt ymmärrä koita nyt käsittää en ole aulle missään yhteydessä kun et osaa mitään muuta kuin ärsyttää tuon takia ei enää tarvitse tutustua kun sit taas tulee sulta pahaa tekstiä tai joka kerta tullu mut nyt ei loppu elämän tule kun ei olla yhteydessä siitä pidän huolen

• Anonyymi00032

Katjuša

• Anonyymi00033

Ollaan juteltu yv:nä jo jotain kolme vuotta kohta 🤨 mitä sä oikein sekoilet?

• Anonyymi00034

Onko värikuva erkistä vai erikuva värkistä kyseessä?

• Anonyymi00040

Oliko semmonen fotofirma joskus kuin erikuva? 😅

• Anonyymi00050

Oli kyllä lennokasta sexuaalisuuden toteutusta sinultakin palstaäijän aloituksessa, annahan unelman elää kunnes tukehtuu ns

• Anonyymi00035

Pistä ne tulemaan jos numero on vielä tallessa.

• Anonyymi00036

Lähetin sen kuvan hänelle. Viestiteltiin koko yö. Oli hillitty nakkekuva. Ei palata enää tänne. Case closed. Mukavaa viikonloppua teillekin🥰💕💗

• Anonyymi00037

Oliko se sama ankea vihreä lattia?
      Muistelin vain, että mieheni aina ennen laitteli kuvia ”tulppaanista kahdella sipulilla” ja näkyi vihreä lattia.

FB:n meseen joka oli yksityis asia eikä kuulunut kenellekkään mitä me toisillemme laitettiin.

Kunniansa loukanneet eivät edes kunnioittaneet meitä vaan ja meidän yksityisyyttä vaan laittelivat eläinten ja niiden paskojen kuvia FB:hen.

• Anonyymi00038

Tyylikästä julkisissa tiloissa kuvata itseään alasti. Kunnon valkoroskameininkiä.

• Anonyymi00051

Mahtavaa että sinäkin wannabe-elitisti, mutta oikeasti WT- populisti löysit jotain vinguttavaa palstaäijän avauksesta kun sinulla on näitä antifeministisiä esineellistäviä pakkoajatuksia. Mee olemaan huolissas vaikka siitö maailman tilanteesta ja lakkaa käyttämästä energiaa tällaiseen skeidaan. Tee olen joo ja jaksamisia👍

• Anonyymi00039

Ei kaverit lähettele alaston kuvia. Ei sellainen ainakaan mulle käy.

• Anonyymi00041

Etkö ymmärrä, antisi on aika pientä tässä maailmassa. Opettele ajattelemaan, että olet jollekin ihmiselle edes pienesti hyödyksi etkä pelkkä kiusankappale, vieläpä mahdollisesti usealle ihmiselle. Ihminen, joka ei osaa antaa itsestään mitään, mutta joka kuvittelee itsestään vaikka mitä, pitääkö sitä täälläkin riemuiten julistaa.

• Anonyymi00053

Laitappa kuul kuvas ja yhteystietos joko alastonsuomeen tai seksitreffeille siellä niille on varmaan enemmän käyttöä kumpaakon käyttää jopa pariskunnat parinvaihto seikkailuihinsa ja kolmasien neljänsien ja viidensien etsimiseen sänkyynsä tai hotelliin eivät kaikki halua että tietävät missä asuvat lasten takia usein

• Anonyymi00054

kaiken tämän keskellä en ois todellakaan jaksanut suhun ihastua ei voi kattoa edes töllöä enää ikinä

• Anonyymi00055

JESSsstas sentääään, MITKÄ RINNAT... Jestas sentäään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe