Hei jos viitsisitte olla ystävällisiä ja auttaisitte mua minulla on kaksi undulaattia yhdellä on ripuli se on naaras, elikäs pitääkö minun viedä se eläinlääkärin? ja jos vien sen eläinlääkärin niin paljon se maksaisi?
Jos olisitte kilttejä ja auttaisitte mua
undulani on ripuli
1
249
Vastaukset
- -M-
Ensiapuna kaikki tuoreruoka pois joksikin aikaa ja lintu sairashäkkiin lämpölampun kera, kuivamuonan sekaan voi murentaa vähän lääkehiiltä (ei kuitenkaan jos lintu on lääkekuurilla). Ota välittömästi yhteys eläinlääkäriin. Lintu peittää usein pahan olonsa viimeiseen asti ja sitten kun omistjaa alkaa epäillä jonkin olevan vialla on yleensä jo kiire saada apua!
Eläinlääkäri ottaa peruskäynnistä usein maksua muutaman kympin mahdolliset lääkkeet ja toimenpiteet tulee lisäksi. Puhelinreseptin voi saada suoraan lähiapteekkiin pelkän soiton perusteella jos lintua ei jostain syystä ole tarvis lääkärin nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911337
- 1337020
- 1005761
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793020